abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:21:47 #76
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99232389
Patch 1.3 change log
http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf

Net op Nightmare doodgegaan bij het laatste gevecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ffffffff...
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:39:41 #77
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_99617018
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef MajorTom. het volgende:
Patch 1.3 change log
http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf

Net op Nightmare doodgegaan bij het laatste gevecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ffffffff...
Da's wel zonde. :P

Heb 'm op Hard wel uitgespeeld, maar dat stapje hoger wordt naar mijn mening wat te frustrerend.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 24 juli 2011 @ 01:24:00 #78
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_99863750
Op hard uitgespeeld. Maar als mage build + heliotrope + Igni moet ik wel bekennen dat het gemakkelijker wordt.

Misschien nog Iorveth's path proberen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:38:49 #79
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_99886851
The Witcher 2 lijkt me wel tof hopelijk blijft dat op de 360 ook.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Lieve Belg maandag 15 augustus 2011 @ 19:51:11 #80
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_100773204
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_100966334
the witcher vond ik geniaal gedaan

deeltje 2 wil ik al enige tijd hebben maar zit een beetje met dillema:
retail heeft meeste value (geen digitale extra troep, gewoon hardcopy)
steam/gog zijn het makkelijkst qua downloaden/installeren...

en uiteraard kan de retail niet geactiveerd worden op steam :') (prijs is overigens niet echt een dillema, zowel steam als retail rond de 20 euro)
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:41:03 #82
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_100995008
Tof spel, maar toch niet het meesterwerk wat ik verwacht had. Ik vind het jammer dat ze ervoor gekozen hebben om het op te delen in 2 paths in plaats van dat ze 1 langere storyline hebben gemaakt. Ik vond het spel een beetje kort eigenlijk, vooral act 3 is veel te kort. Had ik net een goeie armor, leuke wapens en goede skills (mage path ver uitgebouwd met super vigor regeneration uit warrior), is het ineens afgelopen! }:| Heb m'n uiteindelijke build alleen maar tegen de laatste 2 bosses kunnen gebruiken.

Ik heb nu Iorveths' path gedaan, is Roche's path erg anders? Want dan ga ik die nog wel spelen als full warrior.
  Lieve Belg donderdag 22 september 2011 @ 00:38:18 #83
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_102248136
quote:
Dear Witcher Fans,

CD Projekt would like to invite you to be a part of our Fall Conference which takes place on the 22nd of September. The Witcher 2, version 2.0 is on its way and we would like you to join us on this special day, as we are going to reveal some new, exciting facts regarding the upcoming release and shed some light on the recently announced adaptation of Assassins of Kings for Xbox 360.

CD Projekt RED and GOG.com will be jointly streaming their international portions of the CDP Fall 2011 conference via Ustream video feed at 6:00 PM Warsaw time (4:00 pm GMT, 12:00 noon EDT, or 9:00 PDT) on Thursday 22 September here. GOG.com will be discussing their performance in 2011 and revealing new developments. CDP RED will be showing off the new features of The Witcher 2 version 2.0 live for the very first time, followed by a live gameplay demonstration of The Witcher 2 for Xbox 360. Last but not least, there is also an official unveil of the box art for the title scheduled to take place on that day.

CD Projekt RED's demonstration of The Witcher 2 version 2.0 new content, will start at 4:15 GMT, and version 2.0 will become available just one week after the event on the 29th of September. During the presentation, People watching the stream will be able to take a closer look at some of the most important additions and enhancements to be included in this content update such as:

- Tutorial - New, more comprehensive tutorial that will allow players to slowly get familiar with the world of the game.

- Dark Mode - a brand new difficulty level designed for everyone who's looking for a fresh challenge. This mode also comes with a special set of dark-themed items to go along with it.

- Arena Mode - the arcade style mode where players fight countless waves of enemies in order to achieve the highest score, and later boast about it on specifically designed leaderboards. Be sure to watch this segment to see the new opponent that's being introduced to the game with version 2.0!

Fans from all over the world will also be able to watch live gameplay from The Witcher 2 on Xbox 360 and see how the development of the most complex and unique RPG to ever arrive on consoles is coming along. The creators of The Witcher 2 will wrap up the CDP Fall 2011 conference by talking in detail about the development philosophy behind the title.
^O^ ^O^
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 22 september 2011 @ 00:46:00 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102248301
Nice :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102250276
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef Thanatos45 het volgende:
Tof spel, maar toch niet het meesterwerk wat ik verwacht had. Ik vind het jammer dat ze ervoor gekozen hebben om het op te delen in 2 paths in plaats van dat ze 1 langere storyline hebben gemaakt. Ik vond het spel een beetje kort eigenlijk, vooral act 3 is veel te kort. Had ik net een goeie armor, leuke wapens en goede skills (mage path ver uitgebouwd met super vigor regeneration uit warrior), is het ineens afgelopen! }:| Heb m'n uiteindelijke build alleen maar tegen de laatste 2 bosses kunnen gebruiken.

Ik heb nu Iorveths' path gedaan, is Roche's path erg anders? Want dan ga ik die nog wel spelen als full warrior.
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.

quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 00:38 schreef Jump het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Dark mode klinkt interessant! Maar ik heb het helaas al uitgespeeld dus het hoef mij niet meer. Ik denk dat ik dan liever Skyrim ga spelen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Zihuatanejo op 22-09-2011 07:02:19 ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:19:07 #86
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102263280
Wie heeft 'Sack full of fluff' al gespeeld?

Dat einde... _O- :')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 22 september 2011 @ 17:08:03 #87
182073 invine
blablabla etc.
pi_102265176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 06:53 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.

Hopelijk wordt het dan beetje ala the witcher, die vond ik namelijk qua verhaal veeeeeeeel leuker!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:28:47 #88
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102525689
The Witcher update 2.0

The huge, free 2.0 update to the Witcher 2 will hit today, adding new modes, a proper tutorial, and dozens of major fixes designed to improve combat. The fiddly enemy targeting system has been improved, controls feel smoother and Geralt's attacks can no longer be constantly interrupted by a prod from one of a dozen enemies.

The patch will add a new Arena mode. Separate from the single player campaign, this will throw Geralt into a gladiatorial ring in which he much fight off waves of increasingly powerful foes for GLORY. And points. Mid-fight, you'll encounter allies that can be recruited to help with tougher waves. Once you've racked up a good sum, you'll be able to post your score online.

Then there's dark mode, designed to add a new level of difficulty for hardened Witcher fans. Every enemy will have the strength to quickly take you out, but a string of new quests will let you unlock new armour sets and gain cursed weapons, because wielding cursed weapons always ends well. The patch makes loads of other changes, and incorporates all other patches and previous DLC additions. If you upgrade from a fresh install, you'll get all of the many, many free improvements CD Projekt have made to the Witcher 2 in one package. Get the full patch notes below.

Here's some bonus good news for new players. CD Projekt have decided that throwing Geralt into a siege battle without telling the player anything about how to stay alive was too unwelcome an introduction. A new opening adventure will teach players the basics of alchemy, magic, and how to swing a sword real good. Combat will feel even better, hopefully, thanks to these changes:

quote:
Patch notes

Numerous improvements have been made in the targeting system.
Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).
Responsiveness of game controls has been improved. This includes but is not limited to casting Signs, parrying, and attacking immediately after evading an opponent’s assault.
Geralt’s attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt’s attacks by landing a blow.
Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.
Geralt no longer attacks opponents located behind other opponents positioned nearer to him.
The target locking system has been improved. Preference is now given to previously highlighted targets.
Target selection has been improved. Priority is now given to foes affected by a critical effect facilitating the completion of a finishing move.
The additional two steps Geralt took after mounting an attack with the W, S, A or D key depressed have been eliminated.
Attacks can now be continued even when a key controlling Geralt’s movement (e.g. W, S, A, D) is depressed.
Attacks can now be continued if the attack key is depressed immediately after the final strike of an attack animation sequence.
Geralt can now pivot 180 degrees immediately after completing an attack.
Assorted problems with key responsiveness have been resolved. Keys no longer need to be depressed twice or more to trigger a given action.
A distance attack problem has been resolved. Geralt now mounts distance attacks (lunge with sword in hand in the Fast style) when opponents were located at a suitable distance from him.


Other corrections and amendments:

Casting several bombs no longer blocks further inputs.
An option has been added to the configuration tool enabling aspect ratio to be set independently of resolution.
The amount of disk space required for game patching has been reduced.
The loading of selected Witcher 1 game saves no longer causes the game to crash.
A greater number of monsters now appear in the cave leading to Loc Muinne.
Improvements have been made in the manner in which monsters are spawned in the mist in Chapter 2.
The visual effect accompanying Adrenaline use no longer disappears prematurely.
Archers now draw their swords more quickly when Geralt approaches.
Mages no longer automatically cast shield spells when Geralt casts daggers at them.
The game is now paused when Geralt executes a finishing move in combat.
The troll in Chapter 2 has been corrected. Previously, in some circumstances he could not be attacked.
Physics on cast daggers have been improved.
The site for aiming daggers is now more visible.
Geralt’s animation when he dies while casting the Axii Sign has been corrected.
An exploit in the fight against Letho has been eliminated. Previously, this foe could be killed by casting bombs in quick succession.
An exploit related to the ‘Insane’ difficulty setting has been eliminated. Previously, game saves could be loaded with difficulty set to this level, which was contrary to design intentions.
Camera positioning/operation has been corrected during the boss fight against the kayran.
Camera control via gamepads has been improved.
Assorted adjustments have been made in mutagen statistics.
The ‘Junk’ filter in the Inventory has been adjusted to provide for correct item filtering.
In the Inventory, the dialogue window warning of prohibited actions has been corrected.
Assorted corrections have been introduced to the mini-map in Chapter 1.
Audio balance throughout the game has been adjusted.
Erratic character teleportation in mini–games has been eliminated.
Assorted adjustments have been made in animations applying to nekkers.
A minor bug in the “Scent of Incense” quest has been resolved.
Numerous minor fixes have been introduced in character lip-sync throughout the game.

Bron: Steam
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 29 september 2011 @ 20:40:13 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102526182
Waren alle ontwikkelaars maar zoals CD PROJEKT. Altijd staan ze garant voor bazengames, en later brengen ze nog eens giga goeie gratis patches uit.
pi_102526272
Ik ken ze alleen van The Witcher games. Wat hebben die piepels nog meer gemaakt dan? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:33:12 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102528817
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef vosss het volgende:
Ik ken ze alleen van The Witcher games. Wat hebben die piepels nog meer gemaakt dan? :@
.....ehhh... :@ ja niks eigenlijk :@
pi_102536425
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Waren alle ontwikkelaars maar zoals CD PROJEKT. Altijd staan ze garant voor bazengames, en later brengen ze nog eens giga goeie gratis patches uit.
helemaal mee eens, tis een developer die ik graag wil steunen (the witcher 2 nog steeds niet gekocht, en nog niet gespeeld :P)
wil eigenlijk de premium retail, maar die kan niet geactiveerd worden @ steam :(
pi_102588315
Hm, even backuppen en overnieuw beginnen :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 2 oktober 2011 @ 05:53:52 #94
346530 Nephalem
Ambitious but rubbish
pi_102603191
@Mschol:
Waarom wil je per se een Steam versie?
Gewoon retail aanschaffen, installeren en als je de steam ingame interface wil gewoon starten als non steam game.
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:52:55 #95
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_102621772
Iemand al dark mode geprobeerd?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_102625209
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 05:53 schreef Nephalem het volgende:
@Mschol:
Waarom wil je per se een Steam versie?
Gewoon retail aanschaffen, installeren en als je de steam ingame interface wil gewoon starten als non steam game.
geen disc swapping meer, en tevens bij herinstal OS ook geen herinstall van spel... (alleeen steam)

maarja, zelfs de key bij g2play vind ik te duur aangezien ik voor dezelfde prijs een retail versie kan krijgen waar alle premium items als hardcopy bij zitten
pi_102719788
Ik vond dit echt een geweldige game! Lekker complexe storyline a la die film van de,droom in een droom in een droom! Leuk.....tot de besturing kapot was. De seksscenes zijn wel cool btw.
pi_102799109
Het eerste spel dat ik, sinds ik anderhalf jaar geleden een nieuwe computer kocht, niet op hoge graphics kan spelen. ;(

Verder doe ik iets vreselijks fouts aangezien ik niet voorbij het eerste gevecht kan komen waarbij je die ballista moet zien te veroveren.
pi_102811212
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Het eerste spel dat ik, sinds ik anderhalf jaar geleden een nieuwe computer kocht, niet op hoge graphics kan spelen. ;(

Verder doe ik iets vreselijks fouts aangezien ik niet voorbij het eerste gevecht kan komen waarbij je die ballista moet zien te veroveren.
Eén van de moeilijkste gevechten in het hele spel. Daarna wordt geleidelijk aan alles makkelijker en uiteindelijk tank je grote mobs zonder moeite.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  maandag 21 november 2011 @ 20:48:27 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104648343
FFFFFFFFFFUUUUUU-

Ik krijg die Aryan nog wat dus écht niet dood hé? Ik speel hem op hard difficulty.
Tevens kan ik geen potions gebruiken want dan moet ik meditaten.

Hoe de fuck krijg ik gasten met een schild omver? Hij absorbed alles en AARD sign heeft ook geen zin, aangezien Gerald stil blijft staan en zodra ik weer kan bewegen, is aard ook al uitgewerkt bij die andere sjap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')