ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap geen reet van die places of power, heb nu een of ander symbool boven me met een timer maar geen idee wat het doet
Al zie ik persoonlijk het nut niet van die places of power. Je wordt even een paar minuten "sterker", terwijl je op een hoger level toch al superman bent. De game nog makkelijker maken!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef invine het volgende:
[..]
Dit, maar komt vooral omdat die niet lekker meer draait nooit lekker draait bij mij...
Dat snap ik ,maar ik wil graag weten wáár ik een bonus voor krijg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..
Kun je toch aan plaatje zien? Of mouse overheen hoverenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat snap ik ,maar ik wil graag weten wáár ik een bonus voor krijg.
Moet je wel weten wat dat plaatje betekent, zag het niet staan in de handleiding. Dat met de muis wist ik niet, handigquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kun je toch aan plaatje zien? Of mouse overheen hoveren
Ah, daar is gelukkig al een mod voor. Nou nog eentje vinden die een aanduiding van Noord, zuid, west, oost op de minimap zet. Zo als ie nu is heb je er geen kont aan imho, ik moet steeds kijken op de full map om me te kunnen oriënteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is 1 ding wat ik echt ontzettend kut vind aan deze game: je loopt wel héél snel tegen het maximum gewicht aan wat je mee kan slepen. Persoonlijk ben ik meer van de unlimited back packs in RPG's.
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Berend. het volgende:
Is dit een leuk spel? Hij is voor 20 euro te koop. Of liever gewoon downloaden?
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Wellicht het kleine bedrijf ondersteunen en daarbij de ontwikkelaars?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.
Dan speel je die andere games eerst gewoon eens uit. Of je wacht tot ze goedkoper worden. Komende maand komt er weinig spectaculairs uit, dus ik zou zeggen, zoek een vakantiebaantje en ga geld verdienen. Of accepteer dat je niet alles meteen kan hebben wat je wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |