SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef MajorTom. het volgende:
Patch 1.3 change log
http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf
Net op Nightmare doodgegaan bij het laatste gevechtDa's wel zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...
Heb 'm op Hard wel uitgespeeld, maar dat stapje hoger wordt naar mijn mening wat te frustrerend.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Dear Witcher Fans,
CD Projekt would like to invite you to be a part of our Fall Conference which takes place on the 22nd of September. The Witcher 2, version 2.0 is on its way and we would like you to join us on this special day, as we are going to reveal some new, exciting facts regarding the upcoming release and shed some light on the recently announced adaptation of Assassins of Kings for Xbox 360.
CD Projekt RED and GOG.com will be jointly streaming their international portions of the CDP Fall 2011 conference via Ustream video feed at 6:00 PM Warsaw time (4:00 pm GMT, 12:00 noon EDT, or 9:00 PDT) on Thursday 22 September here. GOG.com will be discussing their performance in 2011 and revealing new developments. CDP RED will be showing off the new features of The Witcher 2 version 2.0 live for the very first time, followed by a live gameplay demonstration of The Witcher 2 for Xbox 360. Last but not least, there is also an official unveil of the box art for the title scheduled to take place on that day.
CD Projekt RED's demonstration of The Witcher 2 version 2.0 new content, will start at 4:15 GMT, and version 2.0 will become available just one week after the event on the 29th of September. During the presentation, People watching the stream will be able to take a closer look at some of the most important additions and enhancements to be included in this content update such as:
- Tutorial - New, more comprehensive tutorial that will allow players to slowly get familiar with the world of the game.
- Dark Mode - a brand new difficulty level designed for everyone who's looking for a fresh challenge. This mode also comes with a special set of dark-themed items to go along with it.
- Arena Mode - the arcade style mode where players fight countless waves of enemies in order to achieve the highest score, and later boast about it on specifically designed leaderboards. Be sure to watch this segment to see the new opponent that's being introduced to the game with version 2.0!
Fans from all over the world will also be able to watch live gameplay from The Witcher 2 on Xbox 360 and see how the development of the most complex and unique RPG to ever arrive on consoles is coming along. The creators of The Witcher 2 will wrap up the CDP Fall 2011 conference by talking in detail about the development philosophy behind the title.
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef Thanatos45 het volgende:
Tof spel, maar toch niet het meesterwerk wat ik verwacht had. Ik vind het jammer dat ze ervoor gekozen hebben om het op te delen in 2 paths in plaats van dat ze 1 langere storyline hebben gemaakt. Ik vond het spel een beetje kort eigenlijk, vooral act 3 is veel te kort. Had ik net een goeie armor, leuke wapens en goede skills (mage path ver uitgebouwd met super vigor regeneration uit warrior), is het ineens afgelopen!Heb m'n uiteindelijke build alleen maar tegen de laatste 2 bosses kunnen gebruiken.
Ik heb nu Iorveths' path gedaan, is Roche's path erg anders? Want dan ga ik die nog wel spelen als full warrior.
Dark mode klinkt interessant! Maar ik heb het helaas al uitgespeeld dus het hoef mij niet meer. Ik denk dat ik dan liever Skyrim ga spelen.quote:
Hopelijk wordt het dan beetje ala the witcher, die vond ik namelijk qua verhaal veeeeeeeel leuker!quote:Op donderdag 22 september 2011 06:53 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.
quote:Patch notes
Numerous improvements have been made in the targeting system.
Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).
Responsiveness of game controls has been improved. This includes but is not limited to casting Signs, parrying, and attacking immediately after evading an opponent’s assault.
Geralt’s attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt’s attacks by landing a blow.
Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.
Geralt no longer attacks opponents located behind other opponents positioned nearer to him.
The target locking system has been improved. Preference is now given to previously highlighted targets.
Target selection has been improved. Priority is now given to foes affected by a critical effect facilitating the completion of a finishing move.
The additional two steps Geralt took after mounting an attack with the W, S, A or D key depressed have been eliminated.
Attacks can now be continued even when a key controlling Geralt’s movement (e.g. W, S, A, D) is depressed.
Attacks can now be continued if the attack key is depressed immediately after the final strike of an attack animation sequence.
Geralt can now pivot 180 degrees immediately after completing an attack.
Assorted problems with key responsiveness have been resolved. Keys no longer need to be depressed twice or more to trigger a given action.
A distance attack problem has been resolved. Geralt now mounts distance attacks (lunge with sword in hand in the Fast style) when opponents were located at a suitable distance from him.
Other corrections and amendments:
Casting several bombs no longer blocks further inputs.
An option has been added to the configuration tool enabling aspect ratio to be set independently of resolution.
The amount of disk space required for game patching has been reduced.
The loading of selected Witcher 1 game saves no longer causes the game to crash.
A greater number of monsters now appear in the cave leading to Loc Muinne.
Improvements have been made in the manner in which monsters are spawned in the mist in Chapter 2.
The visual effect accompanying Adrenaline use no longer disappears prematurely.
Archers now draw their swords more quickly when Geralt approaches.
Mages no longer automatically cast shield spells when Geralt casts daggers at them.
The game is now paused when Geralt executes a finishing move in combat.
The troll in Chapter 2 has been corrected. Previously, in some circumstances he could not be attacked.
Physics on cast daggers have been improved.
The site for aiming daggers is now more visible.
Geralt’s animation when he dies while casting the Axii Sign has been corrected.
An exploit in the fight against Letho has been eliminated. Previously, this foe could be killed by casting bombs in quick succession.
An exploit related to the ‘Insane’ difficulty setting has been eliminated. Previously, game saves could be loaded with difficulty set to this level, which was contrary to design intentions.
Camera positioning/operation has been corrected during the boss fight against the kayran.
Camera control via gamepads has been improved.
Assorted adjustments have been made in mutagen statistics.
The ‘Junk’ filter in the Inventory has been adjusted to provide for correct item filtering.
In the Inventory, the dialogue window warning of prohibited actions has been corrected.
Assorted corrections have been introduced to the mini-map in Chapter 1.
Audio balance throughout the game has been adjusted.
Erratic character teleportation in mini–games has been eliminated.
Assorted adjustments have been made in animations applying to nekkers.
A minor bug in the “Scent of Incense” quest has been resolved.
Numerous minor fixes have been introduced in character lip-sync throughout the game.
Bron: Steam
.....ehhh...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef vosss het volgende:
Ik ken ze alleen van The Witcher games. Wat hebben die piepels nog meer gemaakt dan?
helemaal mee eens, tis een developer die ik graag wil steunen (the witcher 2 nog steeds niet gekocht, en nog niet gespeeldquote:Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Waren alle ontwikkelaars maar zoals CD PROJEKT. Altijd staan ze garant voor bazengames, en later brengen ze nog eens giga goeie gratis patches uit.
geen disc swapping meer, en tevens bij herinstal OS ook geen herinstall van spel... (alleeen steam)quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:53 schreef Nephalem het volgende:
@Mschol:
Waarom wil je per se een Steam versie?
Gewoon retail aanschaffen, installeren en als je de steam ingame interface wil gewoon starten als non steam game.
Eén van de moeilijkste gevechten in het hele spel. Daarna wordt geleidelijk aan alles makkelijker en uiteindelijk tank je grote mobs zonder moeite.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Het eerste spel dat ik, sinds ik anderhalf jaar geleden een nieuwe computer kocht, niet op hoge graphics kan spelen.![]()
Verder doe ik iets vreselijks fouts aangezien ik niet voorbij het eerste gevecht kan komen waarbij je die ballista moet zien te veroveren.
Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLENquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef RickoKun het volgende:
FFFFFFFFFFUUUUUU-
Ik krijg die Aryan nog wat dus écht niet dood hé? Ik speel hem op hard difficulty.
Tevens kan ik geen potions gebruiken want dan moet ik meditaten.
Hoe de fuck krijg ik gasten met een schild omver? Hij absorbed alles en AARD sign heeft ook geen zin, aangezien Gerald stil blijft staan en zodra ik weer kan bewegen, is aard ook al uitgewerkt bij die andere sjap
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLEN
Door elkaar heenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Door elkaar heenIk ben nu weer een beetje verveeld met skyrim dus wissel ik the witcher 2 en minecraft af
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?
Ubersampling op een 470 is ook een beetje overkill. Geprobeerd op een andere bak met 2x een gtx580 in sli en dan nog een framedrop van 30 frames halenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet 'm nog steeds uitspelen maar durf 'm niet meer op te starten, übersampling heeft m'n GTX 470 kapot gemaakt.
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Ik wacht op de Xbox releasequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Zou ik toch een keer doen, als ik jou was. Behalve dat je in dezelfde gebieden zit, zijn alle quests anders en voelt het verhaal toch anders aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...
Gastquote:
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Jep; de foto van Triss op Steam heeft mij overgehaald om 'm te kopen.
(al weet ik dat jij geen steam hebt.)
Altijd beter dan Origin hé?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrim
Ik kan daar gezien mijn reputatie geen uitspraken over doen. Ik schaam me al enorm dat ik steam heb nuquote:
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef drumstickNL het volgende:
Met de PC of op de xbox? Op de PC is het zeker niet perfect maar verre van slecht ook.
Fable 3 beter noemen dan The Witcher 2?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Fallout nog beter dan ze allemaal bijelkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?
Ja zie je, rot camera.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
de camera bij The Witcher 2 (pc) is bij mij nogal schokkerig (ligt niet aan framerate, verder loopt de game heel soepel), en om ƩƩn of andere reden ligt de tactische combat me niet, waardoor het nogal moeilijk spelen is voor me. Jammer, want de sfeer en verhaal en presentatie vind ik helemaal top!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef The_Substitute het volgende:
DF moet volgens mij gewoon wat minder koffie drinken.Dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike gamequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef DeeCruise het volgende:
Eigenlijk nooit mee verder gegaan, net als bij de eerste witcher. Enorm slecht, ik weet het.......
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn frameratequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike game![]()
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn framerate
Heb deel 1 destijds op aanraden van een collega gekocht, en dan de enhanced edition.. Redelijk eind gekomen maar bij een bossfight echt afgehaakt na 30 pogingen en daarna niet meer opgepakt. Deel 2 bij de launch via usenet meegepikt, maar bij het aantal framerates afgehaakt. Ik heb meegekregen dat daar nu ook een enhanced edition van is waarbij ubersampling wel op deze kaart zou draaien, maar om eerlijk te zijn is er nog dusdanig veel gamemateriaal wat ik moet spelen dat ik er de komende maanden toch niet aan toe zou komen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.
Deel 2 kan je alles vol open gooien behalve ubersampling en dan nog is het to date 1 van de mooiste games voor mij qua graphics
Daarna heb ik deel 1 gekocht, highres texturepack eroverheen en gaan met die banaan.
Zeer puike games. Die moet je echt wel even spelen. Ff doorbijten in het begin, maar als je erin zit echt gaaf![]()
Herkenbaar lijstje:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef vosss het volgende:
Zoals nu zegmaar.
FC3, AC3, ME3, The Walking Dead laatste Ep, Hitman etc etc.
Moet allemaal nog uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |