Jij gebruikt geen Quen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Golem in act 2. Eenmaal dat je geraakt ben door hem slaat die drie keer of zo en direct dood
Dan ga ik de game maar op hard + alchemy richting proberen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef seto het volgende:
Swordsmanship is ook veel te makkelijk na een tijdje, vooral met die laatste talent dat je 3 mobs tegelijk kan instakillen.
Zal niet de laatste keer zijn vermoed ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef MajorTom. het volgende:
Ben nu aan het begin van chapter 2 van mijn insane walkthrough. Wel al een paar keer opnieuw moeten beginnen.
THANKS!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Umm, als je uit die plek van liefde ofzo komt dan moet je de elf geen zwaard geven en daarna roche helpen.
Is het niet gewoon op het punt dat je twee quests krijgt die At A Crossroads: Sqoia'Tel en At A Crossroads: Roche (of iets in die trant) heten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Umm, als je uit die plek van liefde ofzo komt dan moet je de elf geen zwaard geven en daarna roche helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Nee want als je eerst de elven dood laat gaan verwijzen je automatisch door naar de boot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is het niet gewoon op het punt dat je twee quests krijgt die At A Crossroads: Sqoia'Tel en At A Crossroads: Roche (of iets in die trant) heten?
Dit, maar komt vooral omdat die niet lekker meer draait bij mij...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Leatherneck het volgende:
Op het eerste gezicht leek deze game replay waarde hebben, maar heb nog geen zin gehad om er weer aan te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |