Ahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m op random staan en heel mn mp3 dir geselecteerd dus dat zal je wel vaker roepen.
Die van Dune had ik verzocht, en deze heeft iemand anders verzocht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhaIk dacht dat er verzocht werd.
Het is al super dat er überhaupt muziek is
mazzelquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:08 schreef Melting het volgende:
Ik ben er even weg van. Even mijn ouders met een bezoekje vereren.
Tot später!
Oh das wel kut ja....quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Die van Dune had ik verzocht, en deze heeft iemand anders verzocht.
Maar de verzoekjessite kan ik niet meer aan.
Goede morgen moppie!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wakker worden, intunen... BAM RICKROLL
dat nr moet verboden worden
Jij hoeft je nergens voor te verontschuldigenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das wel kut ja....
Ik snap ff niet wat en hoe.Ik heb dit samen met Ehhmm hoe heet ie ook al weer....
Nouja hij heeft verteld wat waar in te vullen enzo... Meer weet ik niet.
quote:
Mja zonder verzoekjes site krijg je straks een hoop bagger.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jij hoeft je nergens voor te verontschuldigen
Je bent al een baas dat je dit doet
goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
ik hoor muziek
Daar heb ik meer van.quote:
Iron Maiden mag ook van mij, hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik meer van.
Heb all1 niet al te veel rock op mn hd.Merkte vannacht all1 dat ik zowaar Iron maiden op mn hd heb staan.
![]()
Wist ik echt niet.
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ff gokken dat de verzoekjes op zijn voor een winamp restart of gewoon doen na dit nummer?
Ik ben vannacht druk bezig geweest met wat andersquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schrijfwedstrijd?
Gooi die link nog eens op. Ik zag t wel voorbij komen maar had t zelf ook te druk met andere dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben vannacht druk bezig geweest met wat anders
Welke link? Die van mijn blog?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gooi die link nog eens op. Ik zag t wel voorbij komen maar had t zelf ook te druk met andere dingen.
Je wordt oud, he paquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja die was t.Lama die staat in je sig.
Gefeliciteerd kerel!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz bedank voor de felicitaties
Outpost en anderen ook natuurlijk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
Wie heeft de Backstreetboy's aangevraagd?
JIJ Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz bedank voor de felicitaties
Outpost en anderen ook natuurlijk
Laters!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben er even vandoor.
Lekker gitaar (leren) spelentot straks
Nee hè?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat ik heb nog veul meer van dit soort op mn pc.
![]()
Ook Boyzone zie ik nu.
jij ook goedemorgenquote:
hoiquote:
quote:2 06 Altijd rookt ons Pietje wiet
3 0036. britney spears - ...baby one more time [1999]
4 0142. clouseau - daar gaat ze [1990]
hoiquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen
quote:
Als ik ze kut vond had ik ze wel van mn hd geknikkert.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo douchen dus stop met kutmuziekjes aanvragen die
zijn
Had dat maar gedaan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik ze kut vond had ik ze wel van mn hd geknikkert.
Voor ieder wat wils is niets mis mee, maar niet als ik meeluister.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man dit is toch juist leuk. Voor ieder wat wils.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils is niets mis mee, maar niet als ik meeluister.
Ik zag die titel staan, en ik moest gewoon weten wat voor lied dat was.quote:
Hij is wel grappig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag die titel staan, en ik moest gewoon weten wat voor lied dat was.
Zal knetter speciaal voor jou gedaan hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze kan ik wel waarderen van Britney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |