Zo brak is digitenne niet hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:28 schreef Forno het volgende:
De tv-aansluiting kun je niet kiezen, die ligt nog steeds per regio vast. Of je moet het brakke digitenne van kpn nemen.
Wij hebben Ziggo 3 in 1 met 10 mbit internet is best te doen voor 42 euro p/m.
Je betaalt alleen voor de KPN-lijn als je via die lijn een dienst afneemt. Zelfde als voor je kabelaansluiting. En je hoeft niet te kiezen voor 3 in 1, dus inclusief vaste telefoon, maar het kan soms wel voordeliger zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef tomegel het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een internet/tv pakket aangezien ik binnenkort ook op mezelf woon.
Hoe zit dat nou eigenlijk met die kpn lijn? Je betaald voor het gebruiken van de kpn lijn.
Maar moet ik dan kabel internet nemen? Ik heb geen vaste telefoon nodig.
Nee, dat ben je niet verplicht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je dus sowieso verplicht een KPN vast telefoon-abonnement af te nemen, wil je überhaupt van ADSL gebruik kunnen maken? Volgens mij kost het goedkoopste KPN-abonnement 10,95 per maand, waar de kosten van het ADSL-abonnement dan nog eens bovenop komen. Dan is een Ziggo-abonnement wellicht toch nog niet zo gek...
ja en nee...je moet wel kpn lijnhuur betalen maar je hoeft niet apart bij kpn een abonnement af te sluiten.quote:
Downloaden in HDquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:28 schreef DS4 het volgende:
Als je films wil gaan downloaden lijkt mij 120 Mbit overigens geen overbodige luxe, met name wanneer je ze in HD wil gaan downloaden.
dat wil ook nog prima over 20mbitquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Downloaden in HD![]()
![]()
Waarschijnlijk bedoel je het downloaden van HD-films.
Gewoon in HD(-kwaliteit). De meeste mensen hebben het niet nodig dat iets voluit geschreven wordt om het te begrijpen...quote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Downloaden in HD![]()
![]()
Waarschijnlijk bedoel je het downloaden van HD-films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |