Zo brak is digitenne niet hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:28 schreef Forno het volgende:
De tv-aansluiting kun je niet kiezen, die ligt nog steeds per regio vast. Of je moet het brakke digitenne van kpn nemen.
Wij hebben Ziggo 3 in 1 met 10 mbit internet is best te doen voor 42 euro p/m.
Je betaalt alleen voor de KPN-lijn als je via die lijn een dienst afneemt. Zelfde als voor je kabelaansluiting. En je hoeft niet te kiezen voor 3 in 1, dus inclusief vaste telefoon, maar het kan soms wel voordeliger zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef tomegel het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een internet/tv pakket aangezien ik binnenkort ook op mezelf woon.
Hoe zit dat nou eigenlijk met die kpn lijn? Je betaald voor het gebruiken van de kpn lijn.
Maar moet ik dan kabel internet nemen? Ik heb geen vaste telefoon nodig.
Nee, dat ben je niet verplicht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je dus sowieso verplicht een KPN vast telefoon-abonnement af te nemen, wil je überhaupt van ADSL gebruik kunnen maken? Volgens mij kost het goedkoopste KPN-abonnement 10,95 per maand, waar de kosten van het ADSL-abonnement dan nog eens bovenop komen. Dan is een Ziggo-abonnement wellicht toch nog niet zo gek...
ja en nee...je moet wel kpn lijnhuur betalen maar je hoeft niet apart bij kpn een abonnement af te sluiten.quote:
Downloaden in HDquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:28 schreef DS4 het volgende:
Als je films wil gaan downloaden lijkt mij 120 Mbit overigens geen overbodige luxe, met name wanneer je ze in HD wil gaan downloaden.
dat wil ook nog prima over 20mbitquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Downloaden in HD![]()
![]()
Waarschijnlijk bedoel je het downloaden van HD-films.
Gewoon in HD(-kwaliteit). De meeste mensen hebben het niet nodig dat iets voluit geschreven wordt om het te begrijpen...quote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Downloaden in HD![]()
![]()
Waarschijnlijk bedoel je het downloaden van HD-films.
Ik heb een PS3, dus dit vind ik wel interessant. Waarom raadt je KPN af?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Moro het volgende:
Als je een PS3 hebt zou ik KPN altijd afraden.
Ik zou in alle gevallen kiezen voor een kabel-aanbieder. In de meeste gevallen is dit Ziggo of UPC. De snelheid en stabiliteit van internet is over het algemeen genomen beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie advies
Ik zit nu te denken aan digtenne van KNP en dan internet van 25 euro erbij van kpn (8-1mb/s)
maar aan de andere kant wil ik ook best wel van ziggo 5-0.5 mb/s (19,95) en tv (16,95) maar aangezien ik nu weer lees dat de een digitenne niet prettig vind..
Ik zit heel vaak achter de pc en heb de tv aanstaan als achtergrond geluid.acht dat op mezelf wonen zo gebeurd was, maar er komt nog aardig wat bij kijken)
Wij hebben beiden, digitenne in de slaapkamer omdat ik te beroerd was om 25m tv-kabel door het huis te trekken, en Ziggo alles in 1 omdat ik al 10 jaar klant bij ze ben, en ik van mening ben dat ze goede producten hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie advies
Ik zit nu te denken aan digtenne van KNP en dan internet van 25 euro erbij van kpn (8-1mb/s)
maar aan de andere kant wil ik ook best wel van ziggo 5-0.5 mb/s (19,95) en tv (16,95) maar aangezien ik nu weer lees dat de een digitenne niet prettig vind..
Ik zit heel vaak achter de pc en heb de tv aanstaan als achtergrond geluid.acht dat op mezelf wonen zo gebeurd was, maar er komt nog aardig wat bij kijken)
Ik heb internet-TV van KPN over VDSL (niet overal beschikbaar dus...) en moet zeggen dat ik daar eigenlijk héél tevreden over ben. Met 16Mb internet (in de praktijk 12-14 Mb) en telefoon zo'n 50 euro per maand. Komt nog wel gesprekskosten bij, maar dat doe ik voornamelijk binnen de belbundel van mijn GSM.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:28 schreef Forno het volgende:
De tv-aansluiting kun je niet kiezen, die ligt nog steeds per regio vast. Of je moet het brakke digitenne van kpn nemen.
Wij hebben Ziggo 3 in 1 met 10 mbit internet is best te doen voor 42 euro p/m.
Mijn eerste ADSL was 768 kbit, daarvóór had ik 64/180 kbit over ISDN. Dat was destijds heel wat. Mijn huidige verbinding is theoretisch maximaal 100 Mbit, in de praktijd zo'n 40 MBit (inclusief tv en bellen) waarvan zoals hierboven genoemd 16 MBit voor internet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Serieus: fatsoenlijk internet begint bij 20Mbit.
bij bijvoorbeeld ziggo maakt het helemaal niets uit of je je tv de deur uit gooit of niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef bart1977 het volgende:
Als je niet download, maar alleen e-mailt en browsed, is 4Mbit prima naar mijn mening. Overweeg ook eens om je TV eruit te mikken (ik weet het, drastische gedachte).
LOL! Nooit geweten... Dus Ziggo is feitelijk vrij prijzig als je geen TV kijkt. Het internet-deel is wat lastiger vergelijken, omdat ze andere snelheden aanhouden voor andere prijzen. De meeste ADSL-aanbieders hebben 5Mbit en 20Mbit abo's, en Ziggo heeft 5Mbit en 30Mbit.quote:bij bijvoorbeeld ziggo maakt het helemaal niets uit of je je tv de deur uit gooit of niet
KPN geeft hun modems een custom firmware, en om 1 of andere reden conflicteert dit nogal hevig met online spellen op de PS3. DMZ is standaard niet beschikbaar en porten forwarden gaat misschien wel mooi in de menu's maar of het ook daadwerkelijk werkt is een tweede.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, dus dit vind ik wel interessant. Waarom raadt je KPN af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |