toen de wedstrijden met Verkerk had ik wel genoten (t/m de halve finale) en verder vond ik het Belgisch tennis in Parijs ook leukquote:
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
en je baan kwijt na 1 zo'n nachtje....
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
En ook terug gelezenIs er heel toevallig een foto van BabiJ op Apollo? Ik zat er net in de auto aan te denken, en ik schoot weer vol van dat geweldige gebaar
Vind je het goed als ik deze naar mijn zusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:
[ afbeelding ]
Terecht, maar hoe was ze in vredesnaam op dat idee gekomen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Vind je het goed als ik deze naar mijn zusmail met een verhaaltje erbij?
ik ook, dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.
Zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
verjaardag in Wateringen was best leuk ook al kon ik maar 1 iemand daar. ze weten wel wie ik ben want had echt weer een 'FF-actie'...
puntje taart met dot slagroom ernaast eten
ik wil met plastic vorkje een stukje 'snijden', breekt het vorkje doormidden, schiet de taart tegen de slagroom (en op de grond), vliegt de slagroom op mn shirtje, mn vestje, mn broek, mn haar en op mn voorhoofd
ben overigens op tijd weggegaan; toen gingen ze drankspelletjes spelen
wat een knap ventje. wordt ie al gauw 18?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:
[ afbeelding ]
Af! Ouwe vieze vrouw!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een knap ventje. wordt ie al gauw 18?
oja dat is zo... zeg dat heel gauw verkeerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer.![]()
En je kon niet 1 iemand, maar je kende maar 1 iemand.
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Terecht, maar hoe was ze in vredesnaam op dat idee gekomen?
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein er is er nog eentje
[ afbeelding ]
/spammmmm omdat het kannnnnnnn
Mailtje aan zus:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein er is er nog eentje
[ afbeelding ]
/spammmmm omdat het kannnnnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hadden die directe collega's nog gezegd waarom ze er niet verbaasd over waren? bedoel ik mee of ze voorbeelden hadden ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...
Nouja ze was al eerder na een avondje stappen direct doorgegaan geloof ik. Maar stomdronken was ze nog niet eerder geweest op werk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hadden die directe collega's nog gezegd waarom ze er niet verbaasd over waren? bedoel ik mee of ze voorbeelden hadden ofzo..
Ze was haar baan zat? Er was iets geknapt in haar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mailtje aan zus:*snif*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
beeldig hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Schoondochter en ik zijn wel gek op elkaar en we posren echt nooit voor van die spontane foto's::
[ afbeelding ]
Nouja ze was net aan een opleiding begonnen die haar een functie zou geven waar ze meer geld mee zou verdienen. Maar ik heb haar niet gesproken verder, ik heb het ook alleen maar gehoord van collega's en mijn leidinggevende.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
Ze was haar baan zat? Er was iets geknapt in haar?
aha.. ik kan de link niet leggen met dat en wat ze heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja ze was net aan een opleiding begonnen die haar een functie zou geven waar ze meer geld mee zou verdienen. Maar ik heb haar niet gesproken verder, ik heb het ook alleen maar gehoord van collega's en mijn leidinggevende.
Gelukkig hebben wij dat hoogstaande repertoire niet in ons hoofd zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
en bedankt.. nu zit ik weer met het foute liedje 'ik heb een hobbelpaard, één met een lange staart' in mn hoofd
Jij bent de Rob Stenders/Gerard Ekdom als het op foute platen aankomt zekerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
en bedankt.. nu zit ik weer met het foute liedje 'ik heb een hobbelpaard, één met een lange staart' in mn hoofd
geen idee, ik luister niet naar hun radio. maar weet er wel heeeel veel. heb vandaag nog gelachen om Rinus die zingt dat ie verliefd is op het meisje van de oliebollenkraamquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent de Rob Stenders/Gerard Ekdom als het op foute platen aankomt zeker.
Ik ook niet! Ik begrijp het echt niet, want ze wilde het wel heel graag. Ik denk dat ze een vlaag van verstandsverbijstering had ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
aha.. ik kan de link niet leggen met dat en wat ze heeft gedaan.
Stenders en Ekdom kennen alles als het op echte muziek aankomt en zingen alles meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee, ik luister niet naar hun radio. maar weet er wel heeeel veel. heb vandaag nog gelachen om Rinus die zingt dat ie verliefd is op het meisje van de oliebollenkraam
dat moet haast wel.. drank kan veel losmaken. klote voor haar dat het zo heeft moeten lopen maar je leert wel gelijk je grenzen kennen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik begrijp het echt niet, want ze wilde het wel heel graag. Ik denk dat ze een vlaag van verstandsverbijstering had ofzo
ik ben bang dat ik dat ben dan jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Stenders en Ekdom kennen alles als het op echte muziek aankomt en zingen alles mee. Neem aan dat jij alle foute platen kent
.
Slaap lekker en handjes boven de dekens houden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
tis slaaptijd, ik lig al een uur maar moest ff bijlezen natuurlijk
trusten allemaal
Slaap lekkerquote:
Oeioeioei!quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:32 schreef freecell het volgende:
Engengeng!
http://surfwithberserk.com/vintage-disturbing-old-ads#more-1525
Ik vroeg het me af, juist omdat er met afweer geadverteerd wordt. Maar volgens mij bestond dat in mijn tijd helemaal niet. En toch ben ik groot geworden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:46 schreef freecell het volgende:
Welnee
Vanaf een jaar hebben ze geen speciale melk meer nodig en als ze peuter zijn hebben ze eigenlijk überhaupt geen melk meer nodig
Tenzij ze nog borstvoeding krijgen trouwens, das wel handig voor de afweerstoffen nog...
En ik maar denken dat de reclame industrie van nu gek is; maar ze zijn dus altijd al gek geweestquote:
Oei wat fout!quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de reclame industrie van nu gek is; maar ze zijn dus altijd al gek geweest
[ afbeelding ]
Ik vond hem de ergste die er tussen zatquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
Isa, die durfde ik niet als eerste te plaatsen
Dat was ook verhelderend: Een kennis van me kon alleen gemalen voedsel eten. Maar natuurlijk wil je dan ook weleens uit eten. Dan belde ze van te voren het restaurant, geen probleem. Maar er waren dus restaurants die het gewoon in de blender gooiden en dan lijkt het nergens op. En er waren er die er een vloeibare maaltijd van maakten. Een heel verschil.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik raad alle volwassenen aan die potjes eens echt te proeven! Dát schotel je dus je kind voor. Een vieze smakeloze hap.
Mijn kinderen lusten het nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik raad alle volwassenen aan die potjes eens echt te proeven! Dát schotel je dus je kind voor. Een vieze smakeloze hap.
Dat fruit is idd wel te doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
Mijn kinderen lusten het nietEn ook echt NIET.
De fruitpotjes wel trouwens, geblenderd fruit is echt goed te eten.
Maargoed, een banaan in je tas is net zo makkelijk. Of zo'n knijpfruitje zonder suiker. Daar redden ze zich ook prima mee en het is een fractie van de prijs
Waarom?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat fruit is idd wel te doen
Ik ga even de was doen en douchen
Ik kijk wel voor henquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heb besloten gewoon in een korte broek naar buiten te gaan, als mensen het niet mooi vinden kijken ze maar de andere kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wanneer niet, hier in Limburgquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
steer kwam er bij jou in de buurt ook iets van n fanfare voorbij?
Ach gossie. Icoon uit mijn jeugd.quote:
Ik wissel wel af met je mooie haar en ogenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Maar mijn benen zijn niet mijn beste onderdelen
gaat het casanova?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wissel wel af met je mooie haar en ogen![]()
gesjeellliiigggquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ah daar is de drumband weer, snap alleen nog steeds niet of er een achterliggend iets achter zit
Waaromquote:
Gekquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wissel wel af met je mooie haar en ogen![]()
Klinkt als een hele fijne ventquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen
wat fijn dat het luilakken vannacht een keer niet is geweest hier, heb heerlijk geslapen
ben ook blij dat ik niet in slaap ben gevallen met DJ Kicken Borisz... ik walg van hem (mee getourd en hij is een arrogante kwal die zichzelf nogal geweldig vind)hij is overigens de dj van de erotische (foxy) tour die ik niet wil doen. toen ik zei dat ik die niet wilde doen zei hij 'nou mooi, ik wilde jou ook niet want je bent niet geil en sexy'... hmm ach ja... erg blij dat ik dat niet doe
Hemelvaartsdagquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ah daar is de drumband weer, snap alleen nog steeds niet of er een achterliggend iets achter zit
ja maar hemelvaart heet toch geen tradities als luilak, dabedoellikquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hemelvaartsdag
Trouwens Luilak is vooral Noord-Hollands en is op de zaterdag voor Pinksteren, dus dit jaar op 11 juni.
In Haarlem is er de nacht van vrijdag op zaterdag dan altijd een grote luilakmarkt waar vooral heel veel planten verkocht worden.
dat is toch vaak de reden van de activiteiten in Limburg?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja of dat t gewoon gezellig is idd
Jawel! Dauwtrappen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar hemelvaart heet toch geen tradities als luilak, dabedoellik
Het is een icoon en ken hem alleen van de oude beeldenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ken je hem dan? Heb je hem bewust op TV meegemaakt? En 82 is een mooie leeftijd!
het is jammer dat hij meiden om hem heen heeft die hem aanbidden en voor niks iedere avond met hem meegaan en hun tieten laten zien aan het publiek. daar blijft iemand arrogant vanquote:
Een man naar mijn hart...quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
het is jammer dat hij meiden om hem heen heeft die hem aanbidden en voor niks iedere avond met hem meegaan en hun tieten laten zien aan het publiek. daar blijft iemand arrogant van
Willem Duys overledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ken je hem dan? Heb je hem bewust op TV meegemaakt? En 82 is een mooie leeftijd!
Wow, ik moet ff je avatar aanraken op m'n schermquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Joshua Radin volgt mij gewoon op twitter![]()
Joshua Radin is tofquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, ik moet ff je avatar aanraken op m'n scherm
quote:
Hier heet dat een UserIconquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
ow, ik moet ff je avatar aanraken op m'n scherm
Duidelijk meer een chic hotel beest en geen kampeerderquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de troon van Poes tegenwoordig.
Ik mis nog een zijden dekentjequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duidelijk meer een chic hotel beest en geen kampeerder
Flauw eigenlijk want de badkamer vies maken gaat heel makkelijk en is best fijn om te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Wat is de badkamer schoonmaken toch altijd vervelend werk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Flauw eigenlijk want de badkamer vies maken gaat heel makkelijk en is best fijn om te doen.
Of je googled even?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe laat komt Federer - Djokovic vandaag?
Nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe laat komt Federer - Djokovic vandaag?
ik moet nog naar buitenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
Het is best wel heet op het balkon. Zit te verbranden.
Die mocht nooit kreunen in het Chineze tenniskamp. Sharapova compenseert voor het hele toernooi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet nog naar buiten
maar Na Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wat zal haar coach zich dan nu zn ogen uit zn kop schamen nu hij Sharapova hoortquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Die mocht nooit kreunen in het Chineze tenniskamp. Sharapova compenseert voor het hele toernooi.
Het is bloedheet pff ik ben weer binnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
Het is best wel heet op het balkon. Zit te verbranden.
Geeft toch niet? gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, verbrandingsfactor is toch nu ook erg hoogquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik schaam me dat ik nog niet buiten ben geweest
maar ben zo erg voor Na Li
ja maar zo'n zonde van de zon. Heb gauw pyjama uitgetrokken en lig nu in de tuin. Straks douche ik welquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geeft toch niet? gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, verbrandingsfactor is toch nu ook erg hoogik ben niet voor niets naar binnen gevlucht
oh dat had ik niet echt gezien. Wel dat Na Li ontzettend goed spreidtquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
Sharapova moet eens een lesje serveren nemen. Niet te geloven hoe slecht zij serveert en dat op professioneel niveau.
In je blote niksie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb gauw pyjama uitgetrokken en lig nu in de tuin. Straks douche ik wel
heerlijk, lekker met een windjequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
In je blote niksie?
B. is weer terug uit Rijswijk, dus wij gaan zo nog even een klein stukje fietsen.
Jezus Christus! Wat een ongelooflijk smerige klootzak! Ik had er niet naar kunnen kijken. Ik hoop dat iemand de politie heeft gebeld. Volledig doorgedraaide asoquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Sta ik voor het stoplicht te wachten, wordt er iemand in de auto naast me door het open raampje in elkaar gerost door een agressieve aso motorrijder, waarvan zn barbie die achterop zit hard mee krijst : sla hem op zuh bek!!![]()
Ik ben er een beetje ontdaan van.
Die auto toeterde alleen maar een beetje omdat hij gesneden werd door die motorrijder....
Het waren 2 fijne dagen met ons spul
En als je ziet wat ze allemaal bij zich hadden was het maar goed dat ik ze even thuisbracht
Kleine moppie J. zit dan zo lekker in zn autostoeltje met rode koontjes te slapen
Nogal doorgedraaid kwam ie over ja. Er waren al mensen aan het bellen zag ik voor me en er stapte 1 iemand uit en een andere motorrijder kwam ook helpen om hem te kalmeren maar tegen iedereen deden ze heel agressief en die barbie maar krijsenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Jezus Christus! Wat een ongelooflijk smerige klootzak! Ik had er niet naar kunnen kijken. Ik hoop dat iemand de politie heeft gebeld. Volledig doorgedraaide aso![]()
Flink snuiven en slikken dus maar voor je morgen de tuin ingaat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef z80 het volgende:
ik ben vandaag ook nog nauwelijks buiten geweest, en dat zal ook wel zo blijven.
ben bezig de dreambox te updaten en voorzien van een hdd, nu bbc op digitenne zit is het wel handig dat ik ook een opname mogelijk heb.
morgen verplicht het gras maaien en wat struiken snoeien.
voor het middag eten staat de rollade nu in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar daardoor zijn nu wel een paar teunisbloemen open![]()
goed dat mensen hebben geholpen of geprobeerd hebben te helpen. dat die 2 tokkies maar beiden gearresteerd mogen worden. en tuurlijk wil J. spelen als ie bij jullie is, wat wil je nog meer als kindquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal doorgedraaid kwam ie over ja. Er waren al mensen aan het bellen zag ik voor me en er stapte 1 iemand uit en een andere motorrijder kwam ook helpen om hem te kalmeren maar tegen iedereen deden ze heel agressief en die barbie maar krijsen
En ja Babi J. heeft ook fijne dagen gehad, niet echt druk hoor, maar hij sliep hier gewoon niet genoeg. Veel te veel te spelen![]()
wat is het budget?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
Weet er iemand hier nog een leuk hotelletje in Amsterdam? In September zijn de Duutser en ik 2 dagen in die regionen!
zo laag mogelijk! Eigenlijk wil ik niet meer dan 100 euro per nacht uit geven, en dat vind ik al veel..quote:
http://www.tulipinnamsterdamwest.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zo laag mogelijk! Eigenlijk wil ik niet meer dan 100 euro per nacht uit geven, en dat vind ik al veel..
Dat is niet slecht. Thanks! :-)quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
http://www.tulipinnamsterdamwest.nl/
80 euro voor een 2-persoonskamer in september, goed hotel. je kunt daar gratis parkeren en met een busje naar het centrum.
leuk he... heel China uit zijn/haar dakquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Na Australie nu ook in Parijs in de finale.
Het is leuk voor China dat ze daar nu ook eens een tennistopper hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk he... heel China uit zijn/haar dak
dat is meer dan ik dacht! dacht alleen Na Liquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is leuk voor China dat ze daar nu ook eens een tennistopper hebben..
Ze hebben er nu vier in de top100(Na Li op7, de rest: 25, 76 & 80). Dat is wel genoeg.
klinkt als een heel leuk dagjequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Was lekker in het bos, glaasje Frangelico gedronken en lekker eten meegenomen
Er waren ook paarden + veulentjes aan het rondlopen bij het water waar wij zaten
Nu helemaal rozig
Even bankhangen en tennis kijken
Over een uurtje aan de voorbereidingen voor de BBQ beginnen
Is het ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als een heel leuk dagjebbq-se!
Bartoli is ook niet een van de knapste... maar ben wel voor haar! weet alleen niet waarom.. omdat ze zo agressief speelt denk. alleen gek dat ze een dubbelhandige forehand heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
De prijs voor de meest lelijke halve finalist wordt ruimschoots gewonnen door Schiavone.
vraag em net zolang tot ie wat doet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het ook
Zal alleen fijn zijn als vriendlief nu ook even wilde helpen met alles klaarzetten......
Nah, ik wacht nu wel tot hij uit zichzelf komt helpenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vraag em net zolang tot ie wat doet!
en zelf ook niks doen hequote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah, ik wacht nu wel tot hij uit zichzelf komt helpen
Gelukkig wint de Italiaanse. Heb vooral een hekel aan Bartoliquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Bartoli: "iiiee"
Schiavone: "aaa-iiii"
boeiend gesprek
Schijnt dat het gekreun in bed ongeveer hetzelfde is, maar volgens anekdotaal bewijs van de ex van Sharapova niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Bartoli: "iiiee"
Schiavone: "aaa-iiii"
boeiend gesprek
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Memo doe je labeltje eens goed van je shirtje, ik zag je in de Hema.
Ik kreeg al het beeld van Steer met zijn ipod whateverdingetje die op fok inlogt, dat typen en jij die in de Hema fok leest...quote:
ik ben alweer 5 kwartier thuisquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg al het beeld van Steer met zijn ipod whateverdingetje die op fok inlogt, dat typen en jij die in de Hema fok leest...
ja Schiavone was beter... lijkt het zo of zijn die 2 al best wel oud voor tennisbegrippen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig wint de Italiaanse. Heb vooral een hekel aan Bartoli.
oh wat zei hij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt dat het gekreun in bed ongeveer hetzelfde is, maar volgens anekdotaal bewijs van de ex van Sharapova niet.
dat zou wel heel erg zijn!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg al het beeld van Steer met zijn ipod whateverdingetje die op fok inlogt, dat typen en jij die in de Hema fok leest...
ooh wanneer gaan julliequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker Italiaans wezen lunchen op voorbereiding van de vakantie
Schiavone = 30, Bartoli = 27.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja Schiavone was beter... lijkt het zo of zijn die 2 al best wel oud voor tennisbegrippen?
Daarom is het ook een EX.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh wat zei hij dan?
lekker stom dat hij daarover in de media gaat praten
http://www.celebitchy.com(...)et_dead_frog_in_bed/quote:The singer – who dated Sharapova briefly – told a Russian publication that he was less than impressed with her playing technique.
“She wouldn’t make any noise during sex,” Levine said. “I can’t tell you how disappointed I was. I really thought, like a lot of guys, that she’d be the loud screaming type.
”But instead, she just lay there like a dead frog. She even got angry if I started to moan, said it ‘ruined her concentration.’
”It was so disillusioning that I went on Paxil for a month afterwards.
”Really, it was much more of a shock than when I found out there’s no such thing as the Easter Bunny.”
wat een kneus. als zij zo stil was bakte hij er gewoon niks van. punt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom is het ook een EX.
[..]
http://www.celebitchy.com(...)et_dead_frog_in_bed/
Nou húp, terug dan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef DarkElf het volgende:
Hallo liefjens! Wat een zalig weer !!
Allemaal van genoten?
Wij wel en zitten we lekker buiten. heb plat brood met hummus, couscoussalade oa met gegrilde aubergine, paprika, cougette. Wat feta, bosui, pijnboompitjes en flink gekruide lamsgehaktworstjes gemaakt die op de barbie liggen.
Genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
We hebben er een heleboel gereserveerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wanneer gaan jullieleuke b&b uitgezocht? linkje?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een kneus. als zij zo stil was bakte hij er gewoon niks van. punt.
dat je t uit moet schreeuwen is ook alleen maar verzonnen in de porno industrie hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een kneus. als zij zo stil was bakte hij er gewoon niks van. punt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat je t uit moet schreeuwen is ook alleen maar verzonnen in de porno industrie hoor
heerlijk DE! en t blijft lekker lang lekker vnvquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef DarkElf het volgende:
Hallo liefjens! Wat een zalig weer !!
Allemaal van genoten?
Wij wel en zitten we lekker buiten. heb plat brood met hummus, couscoussalade oa met gegrilde aubergine, paprika, cougette. Wat feta, bosui, pijnboompitjes en flink gekruide lamsgehaktworstjes gemaakt die op de barbie liggen.
Genieten
quote:Deze nieuwste aanwinst voor het vriesvak bestaat uit chocoladeroomijs met kokos-caramel-swirl en krokante choco caramel chunks. Fairly good dus voor liefhebbers van kokos, maar ook voor de ware chocoholic.
hallo! ga je 2 weken allerlei B&B's af?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We hebben er een heleboel gereserveerd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef MissHobje het volgende:
Foto spam! Tedeeee mis doosjes lekker lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks maar eens naar de geschiedenisquiz kijken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
moeten mannen eigenlijk altijd stil zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat je t uit moet schreeuwen is ook alleen maar verzonnen in de porno industrie hoor
Volgens mij bestaat er geen moeten bij seksquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
moeten mannen eigenlijk altijd stil zijn?
Ik vond Buried wat tegenvallen. Ja, het is allemaal heel erg en triest, maar stiekem verveelde ikme tijdens het kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
anyway... net 3 films gehuurd; oorlog, avontuur en komedie
welke zal ik mee beginnen?
oorlog = Anne Frank, mijn beste vriendin
avontuur = Buried
komedie = Couples Retreat
jawel, sokken moeten uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen moeten bij seks
Ik lees altijd onderwijl alvast wat menu's voor de komende dagen door.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij bestaat er geen moeten bij seks
oh dat kan, dat is jammer. dan begin ik met anne of couplesquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Buried wat tegenvallen. Ja, het is allemaal heel erg en triest, maar stiekem verveelde ikme tijdens het kijken
Zelfs dat moet nietquote:
Je ligt toch niet met je sokken aan in bed meestal?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Zelfs dat moet niet(alhoewel het, toegegeven, natuurlijk geen gezicht is
)
Ìk meestal welquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Je ligt toch niet met je sokken aan in bed meestal?
Thanksquote:
en die trek je eerst uit, en als je klaar bent weer aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìk meestal welVan die badstoffen bedsokjes. Ik heb altijd ijsvoetjes en dan kan ik niet slapen
Ik stumblede een week geleden op een website met allemaal katten & dozen pictures. Hilarisch!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef MissHobje het volgende:
Thanksenne je kunt ze zo mega blij maken met een doos
das dan het speelgoed voor de komende week hehe.
Lijkt me een goede film! Have funquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Buried aangezet; dan heb ik die alvast maar gehad. hij zou best saai kunnen zijn ja want hij ligt 90 min in die kist.
niet vertellen of ie gered wordt of doodgaat he ajb?
Nou idd als je koude voeten hebt val je echt niet in slaap, dus sokjes mogen in dat gevalquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ìk meestal welVan die badstoffen bedsokjes. Ik heb altijd ijsvoetjes en dan kan ik niet slapen
Ja, het is raar maar wel echt heel leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja, leuk is dat he SaarToen zoon F. met gezinnetje begin vorig jaar verhuisden en wij daar voor het eerst kwamen zei hij ook al zoiets
Ik lig ook elke keer weer in een deuk als ik nieuwe leesquote:
Ja, dat zie je niet aankomen als je een film gaat kijken waarin iemand levend begraven isquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg het spaansbenauwd van de film
indrukwekkende film.. en klote einde..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat zie je niet aankomen als je een film gaat kijken waarin iemand levend begraven is
Al gelezenquote:
zag m voor 15 euro op de markt vanmiddag, splinternieuw dus dacht nemen we meequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al gelezenZeker de eerste hoofdstukken zijn erg interessant, als je wat verder bent is de "verrassing" er een beetje af omdat het concept dan wel helder is.
Zeker de moeite waard, ik gebruik het nog wel eens als naslagwerkquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zag m voor 15 euro op de markt vanmiddag, splinternieuw dus dacht nemen we mee
en daar voor leek t me ook n fijne aanvulling aan den boekenkastquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, ik gebruik het nog wel eens als naslagwerk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Tomatenboer bij KvdB die zegt dat hij alles weg moet gooien.
Eerste wat ik denk, lever maar een paar kilo hier af. Kan ik een goede bolognesesaus maken.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! ga je 2 weken allerlei B&B's af?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat heerlijk D_H!
Hoe lang gaan jullie?
gok ik dan dus hequote:hallo! ga je 2 weken allerlei B&B's af?
Je moet je insmeren babe. Met een hoge beschermingsfactor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
gister 20min buiten gezeten, hoofd verbrand, net door stad gelopen en nu doet hoofd echt erg pijnben op zoek gegaan naar petje iets maar is allemaal zo lelijk
Veulentjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Was lekker in het bos, glaasje Frangelico gedronken en lekker eten meegenomen
Er waren ook paarden + veulentjes aan het rondlopen bij het water waar wij zaten
Nu helemaal rozig
oor de BBQ beginnen
dan wordt mn haar meteen zo tokkie-achtig vetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet je insmeren babe. Met een hoge beschermingsfactor.
Er zijn best leuke petjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
dan wordt mn haar meteen zo tokkie-achtig vetmoet echt n petje scoren
Klinkt primaquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
B&J's Coconutterly Fair nu voor t eerst... heeeerlijk
Maar het klinkt wel heel gezellig Pee!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond vriendjesIk ben weer thuis. HEt duurde in Kijkduin allemaal wat langer dan gedacht. Wel heerlijk zitten ouwehoeren en muziek zitten luisteren daar
Jammer dat je dan weer naar huis moet rijden en dus niet kan drinken of zo
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Geen flauw ideequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumblede een week geleden op een website met allemaal katten & dozen pictures. Hilarisch!
Waarom vinden katten dat zo leuk?!
Maar daar moet ik dan mijn voeten op leggen of onder leggen oid. Ik doe 2 sokjes aan: klaar voor de hele nacht ipv 2 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Koop een kersenpittenkruik
Beetje water op sprenkelen (of water met een etherische olie erin, lavendel ofzo) en 3 minuutjes in de magnetron. Gegarandeerd 2 uur warme voeten
Waar koop je die Lein?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Koop een kersenpittenkruik
Beetje water op sprenkelen (of water met een etherische olie erin, lavendel ofzo) en 3 minuutjes in de magnetron. Gegarandeerd 2 uur warme voeten
Morgen vrijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel heel gezellig Pee!
Ben je morgen ook vrij? Of werkt je nieuwe baas gewoon door?
Dat vindt dhr. Wilders niet leuk en ze woont nog in Limburg ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan doe je een licht sjaaltje om je hoofd.
Ik denk dat ze elke 'hide out' als nieuwe jachthut zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen flauw ideeik denk het geknisper als ze er in kruipen? Dat ze dat leuk vinden? nouja iets met jacht instinct
In ieder geval bij De Tuinen. Volgens mij zit er ook een in Groningen, ik zoek het even op.quote:
Goed te horen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen vrijSowieso want ik heb morgen mijn tweede bruiloft in een maand
Over drie weekjes nog eentje, maar dan als fotograaf!
En het was ook rete-gezellig eigenlijk
dat is een mooie website voor hemquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik spam hier even mijn lieve allerbeste vriendje die vandaag alweer zo lang dood is. Mijn held.![]()
http://www.kwint-ia.nl/weblog/archief/00000051.html
Gewoon omdat het kan. Niet voor de oh of aah, maar omdat hij er dan gewoon een beetje is.
(Toen hij doodging, de dagen erna, heb ik heel veel aan FOK! gehad!Nota bene aan een stomme slowchat waar ik toen in zat. Nooit gedacht dat mensen van een forum zo veel kunnen betekenen. Een paar weken erna kwamen er een stuk of tien FOK!kers die ik toen net kende van het forum, bij me BBQ'en en logeren. Onvergetelijk leuke logeerpartij, waarin we heel veel lol hebben gehad. Toen ontmoette ik ook Arty
)
/ sentimentele spam
Hoe is het hier? Wat een mooie dag hadden we hè?
B&G een beetje bijgekomen van de kinders?
FFT, ik vond Buried juist mooi om zijn beklemmendheid en soms de verveling. Het is dan misschien geen 'leuke' film, maar hij brengt wel een bepaald gevoel over en daar gaat het om, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In ieder geval bij De Tuinen. Volgens mij zit er ook een in Groningen, ik zoek het even op.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vindt dhr. Wilders niet leuk en ze woont nog in Limburg ook!
Als je m een tijdje hebt, gaat ie wel een beetje typisch ruiken als je geen olie op dat ding druppelt af en toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij ook!
Lijkt me heerlijk, zo'n pittig ding in bed.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is een mooie website voor hem
en ik vond Buried een indrukwekkende film. ik zat er goed in want ik had het vreselijk benauwd
Ja, dat is inderdaad een indrukwekkend einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel goed dat de regisseur het zo heeft gedaan.
En hoe vond je de andere films die je had gehuurd?Snobs have more fun!
KLIK!
Dank Lein!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In ieder geval bij De Tuinen. Volgens mij zit er ook een in Groningen, ik zoek het even op.
Edit: Op de Herestraat 16 dus! En in de webshop
Pittige dingen die vreemd gaan ruiken na een tijdje, ruil ik gewoon in.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je m een tijdje hebt, gaat ie wel een beetje typisch ruiken als je geen olie op dat ding druppelt af en toe.
Misschien hebben ze ook de variant waar al lavendel bij in zit. Of je kan ook, als je een beetje handig bent, de gewone hittepit open kunnen maken en er gedroogde lavendel bij in doen. En dan je Hittepit weer met de hand dichtnaaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank Lein!
Morgen meteen even naartoe.
dat wilde ik ook net zeggen. hoeveel bruiloften Pee wel niet heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed te horen.
En wat veel bruiloften heb jij!![]()
Ik heb er nog maar twee in mijn hele leven gehad.
Omg ik klink als een Desperate Housewifequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien hebben ze ook de variant waar al lavendel bij in zit. Of je kan ook, als je een beetje handig bent, de gewone hittepit open kunnen maken en er gedroogde lavendel bij in doen. En dan je Hittepit weer met de hand dichtnaaien.
Dit wordt mijn vierde alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed te horen.
En wat veel bruiloften heb jij!![]()
Ik heb er nog maar twee in mijn hele leven gehad.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Zo. Wij hebben alle pulp en andere programma's ook weer bekeken.
Overdosis Willem O. Duys, dat wel.
En ik wisdt niet meer dat kinderen en een kleinkind zo vermoeiend kunnen zijn.
Wat lekker eigenlijk dat B. en ik gewoon weer een tijdje allen maar met elkaar kunnen cocoonen.
ik was begonnen aan een komedie maar niet afgezien. 2 uur lang gehuild en nu ga ik lekker slapen en morgen is het vast allemaal weer positieverquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een indrukwekkend einde.
Vond het wel goed dat de regisseur het zo heeft gedaan.
En hoe vond je de andere films die je had gehuurd?
Mannen ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pittige dingen die vreemd gaan ruiken na een tijdje, ruil ik gewoon in.
Worsdtsdtvbingersquote:
jullie zijn ook geen 50 meerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt mijn vierde alHoewel ik die van mijn zus mee heb gemaakt als fotograaf en van een collega ook. En die van twee weken geleden van Cynix en Blinky als avond-fotograaf. En dan over een paar weken van een andere FOK!-ker als fotograaf. En daarna is het voor mij ook weer afgelopen denk ik! Misschien ooit mijn eigen nog eens, maar dat zien we vanzelf wel
Misschien wel een idee. Ik heb lavendel in de tuin. Dat droog ik al regelmatig, dus dat heeft dan meteen een mooie bestemming.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook de variant waar al lavendel bij in zit. Of je kan ook, als je een beetje handig bent, de gewone hittepit open kunnen maken en er gedroogde lavendel bij in doen. En dan je Hittepit weer met de hand dichtnaaien.
Heb je al iets in gedachten qua verf/behang?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
naast tennis en behang/verf uitkiezen.
goedenacht nog
Moest je twee uur huilen om de film of uit jezelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was begonnen aan een komedie maar niet afgezien. 2 uur lang gehuild en nu ga ik lekker slapen en morgen is het vast allemaal weer positiever
dan kijk ik beide films.. naast tennis en behang/verf uitkiezen.
goedenacht nog
Julliequote:
Ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Gezelligheid hier
Dude wat een held die vriend van je![]()
Wat zal je hem vreselijk missen
mooie achternaam ook
Leuk man! X 3quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen vrijSowieso want ik heb morgen mijn tweede bruiloft in een maand
Over drie weekjes nog eentje, maar dan als fotograaf!
En het was ook rete-gezellig eigenlijk
Naar wie? Want ik ben echt allenig hierquote:
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, da kan nie babe, maar 38 staat je prima
Ja en neequote:
Toch weer teveel in je agenda gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja en neeIk zal blij zijn als alles achter de rug is. Icm de roparun is het me veel te chaotisch en ik hou me niet voldoende aan mijn dieet
Is een nieuwe werkgever niet al enerverend genoeg? Zou ik hebben hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja en neeIk zal blij zijn als alles achter de rug is. Icm de roparun is het me veel te chaotisch en ik hou me niet voldoende aan mijn dieet
Nee. Niet teveel gelukkigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch weer teveel in je agenda gezet![]()
Wat meer wandelen als het gaat met de knie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |