Wat een verrassing toch weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand uit DEF vandaag in Hoek van Holland bij het strandfeest? Gaat daar blijkbaar gigantisch fout.
Ik heb een wat ouder model 2,1 liter, alleen borstband. Ik ga het maar eens gewoon een keer proberen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik heb een Camelbak Razor (1.5l) [ afbeelding ]
Prima klein tasje met borst én heupband, dus kan hem lekker strak zetten. En je kan er je sleutels, iPod etc in kwijt.
Waar lees/hoor jij dit dan? Ik kan er niks over vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand uit DEF vandaag in Hoek van Holland bij het strandfeest? Gaat daar blijkbaar gigantisch fout.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Geweldig![]()
Kan vanavond op twee koters passen, Deense. Kreeg het pas op laatste moment te horen.......pfffffff
Jij zegt ook wel eens dat je gaat hardlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij moet, hij heeft het gisteravond beloofd
Euhm, twitter, www.rtvwest.nl , www.telegraaf.nl , p2000 sites.......quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar lees/hoor jij dit dan? Ik kan er niks over vinden.
Ah ok, dacht dat het weer rellen wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, twitter, www.rtvwest.nl , www.telegraaf.nl , p2000 sites.......
Klopt, maar dan beloof ik niets..quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zegt ook wel eens dat je gaat hardlopen.
Je hebt geen tijd. Ik lees net dat je zo op 2 koters mag passen.quote:
Maitje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd. Ik lees net dat je zo op 2 koters mag passen.
En weer een pluspunt!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Ja daag... Kinderen en Maitje is niet zo'n goed idee..
Idem ik. Niks op met koters!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Oppassen hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem ik. Niks op met koters!!
Maar goed, ik smijt ze wel een pizza toe, en zeg "daar is cartoonnetwork" en Romeo Delta.
Geef ze een whisky en ze slapen zoet bedoel je?quote:
Hoezo dat nou weer niet.... kinderen zijn awesome.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Brood en spelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef ze een whisky en ze slapen zoet bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |