Youri is nog beter. Veel beter zelfs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is die gast irritant bij VI zeg. Altijd alles naar het straatje van Twente willen lullen, Youri Mulder de 2e.
Genee bereidt zich goed voor, ook al zat hij bij BLVD(nou ja al weer een tijdje geleden). Presenteerde hij ook goed. Kortom dat is het probleem niet. Genee stelt een paar vragen en de rest van het gesprek komt wel op gang hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef miep63 het volgende:
Ik had ook begrepen dat Genee niet zoveel verstand heeft van wielrennen en toch een programma rond de tour presenteren, hoe rijm je dat?
Haha die Derksen is nog echt een ouderwetse stoemper, veel te groot blad probeert ie rond te draaien, prachtig.quote:
Johan Derksen nog niet? Die zou er toch iedere maandag en vrijdag zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag 01-07 zijn naast Gert Jacobs en Danny Nelissen te gast: Steven Rooks en Theo de Rooij.
Erik Hulzebosch is ook te gast. Hij zal de 'Alpe d'Huez' beklimmen.
Tour 2011 (Eén)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Eindelijk weer wat op tv morgen, heb er zin in
Ik hou het bij NOS & RTL denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Tour 2011 (Eén)
Avondetappe (NOS)
Genee&Co (RTL)
Dat word opnemen!!
Ja dat vond ik ook al vreemd idd, misschien begint hij daar maandag pas mee..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Johan Derksen nog niet? Die zou er toch iedere maandag en vrijdag zijn?
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk de etappes wel.. veel interessanter!
Hij had Rasmussen natuurlijk nooit moeten laten starten in die Tour, maar om daardoor nou zo een hekel aan die man te krijgen dat je hem vier jaar later niet op tv wilt zien lijkt me ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef larry91 het volgende:
Theo de Rooij mag van mij wegblijven. Heb een hekel aan hem gekregen sinds de affaire met Rasmussen in de tour van 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |