Welke is Ted dan? Die met dat pootje of die andere? (die andere zeker?)quote:
Ted is de rechter, die met zn pootje om Bill heen ligtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke is Ted dan? Die met dat pootje of die andere? (die andere zeker?)
quote:
Ik snap je wel, je leefde zo toe naar die datum!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jahaa daar kwamen de waterlandersPeptalk van vriendje helpt wel. Maar toch nog wel aaaah
![]()
ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...
Culinaire doodzondes :) - Deel 2
Dat vind ik een wel erg zwart-witte post van haar hoor. Ik kan me herinneren dat ze ook heel veel goede tips en begrip kreeg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben dus een copy paste noobDie post bedoelde ik idd.
Ik weet niet precies. Deze deadline was voor mensen die voor eind augustus wilden afstuderen (like me!), en op de site staat dat als mensen die deadline niet haalden ze het alsnog 'zsm' moesten inleveren en dat het dan misschien 'langer kan duren' voor de aanvraag behandeld wordt. De mail die ik kreeg was echter best angstwekkendquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik snap je wel, je leefde zo toe naar die datum!
Maar heeft het hele grote consequenties als het een uitreiking later wordt?
Ach ja, alles ligt altijd genuanceerder, maar soms onthoud je gewoon alleen bepaalde voorvallen.. En soms neem je (om wat voor reden dan ook) niet de ruimte om overal tekst en uitleg bij te geven.. het gaat in haar verhaal ook niet echt om 'ons' toch? Maar de tip dat wij soms wat meer mogen nadenken voordat we iets schrijven/iemand bekritiseren vind ik wel een goede.. (los van of de situatie in dit geval wel of niet precies zo was als hij nu geschetst wordt)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik een wel erg zwart-witte post van haar hoor. Ik kan me herinneren dat ze ook heel veel goede tips en begrip kreeg.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
Arme Ted
Ik heb een heerlijke dag gehadNaar Artis geweest, daarna naar de expositie van World Press Photo, toen uit eten en zo krijg ik nog bezoek om een wijntje te drinken. Ik ben alleen verschrikkelijk verbrand zonder dat ik het doorhad, ben op plekken echt knalrood
Dattem ja! ik heb ook een tijdje op mijn uitreiking moeten wachten geloof ik, maar nadat ik al mijn cijfers had kon ik me gewoon uitschrijven? Je betaalt voor colleges/tentamens etc, maar niet voor een diploma uitreiking, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Ehm als jij alles gewoon hebt afgerond voor die tijd, hoef je toch geen extra collegegeld op te hoesten? Tis niet jouw probleem dat zij zoveel tijd nodig hebben om een diploma te maken.
Ach Maria, het komt ongetwijfeld goed! Als je morgen aangeeft wat er aan de hand, kan ik me niet voorstellen dat ze daar niet mee akkoord gaan, heb vertrouwen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Deze deadline was voor mensen die voor eind augustus wilden afstuderen (like me!), en op de site staat dat als mensen die deadline niet haalden ze het alsnog 'zsm' moesten inleveren en dat het dan misschien 'langer kan duren' voor de aanvraag behandeld wordt. De mail die ik kreeg was echter best angstwekkendEen soort ultimatum bijna, lever dat ding binnen 2 werkdagen in. Maar dat kan dus helemaal niet
![]()
Dus ja, ik ga morgen maar bellen, vragen of het maandag na gesprek met docent kan, en als ze moeilijk doen sowieso wijzen op de afspraak die ik met hun collega had gemaakt en als dát niet werkt, vragen wat dit dan voor mij inhoudt.
Hopelijk niet pas een afstudeerdatum na 31 augustus en dus een extra maand collegegeld ophoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |