Is n8n een dev?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik gok omdat die nog statisch is, en was n8n niet bezig met die layout? Zoja denk ik dat hij die UI van Gridlok als demo gebruikt.
Ik dacht dat hij bezig was met die CSSquote:
Dat is niet mijn UI, vriend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
Mijn groene konijntje is nog steeds mijn UI gelukkig!
[ afbeelding ]
Het is een Turkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die Marokkanen moeten ook echt alles jatten tegenwoordig
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Even mijn 32GB iPad 2 erbij pakken brb.
Welke app is dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn Kristel wat doe je
[ afbeelding ]
Ik heb geld te veel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom hebben zo veel mensen een iPad?
Ik snap daar het praktisch nut echt niet van. Echt zo'n mode-ding.
U jelly?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb geld te veel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Omdat ik hem kreeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Screenshot van je saldo met het mijn ING url bittequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
Ik heb ook geld teveel maar daarom hoef ik nog geen iPad.
Ha! Apple voldoet niet aan onze eisen en daarom moeten jullie Google software downloaden.quote:
Same here, alleen als ik echt erop moet "werken" pak ik mijn laptop. De rest allemaal op de ipad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
U jelly?
Ik kreeg er vrij onverwacht eentje in m'n bezit en dacht eerst gewoon dat het een leuke extraatje zou zijn naast m'n laptop
Maar nu gebruik ik m'n laptop nauwelijks meer
Ik noem hem Lok du Grid of 'le lok'quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik heb hetzelfde hierIk zit op mn Nokia Express Music.
Die UI is wel leuk, k noem hem spacecat
Ik noem hem verneukeratieve aidsicon.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik noem hem Lok du Grid of 'le lok'
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik noem hem verneukeratieve aidsicon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |