Het is de LE van dit moment, dus misschien kun je 'm nog scorenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
kut, waarom heb ik die niet?
Op zichzelf vind ik het niks, maar over die andere is het
Mag niet meer falen buiten wat ik in Engeland ga doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Het is de LE van dit moment, dus misschien kun je 'm nog scoren
Je hebt daarvoor vaak het grote Essence rek nodig (heel groot wandrek). Hier kun je checken of zoiets bij jou in de buurt zit: http://www.kruidvat.nl/do(...)gbaarheidmakeup.aspxquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet morgen toch maar eens gaan falen bij de kruidvat denk ik
De 'Step 1' zijn eigenlijk gewone lakjes, die heb je niet speciaal nodig. Voor het crackle effect heb je 'Step 2' nodig. Dat is de werkelijke crackle lakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef deadly_kiss het volgende:
leuk kleurtje weer![]()
ik heb trouwens nog een algemene crackle vraag
ik heb van essence een base 1 ofzoiets ... moet hier nou een speciale nr 2 overheen of kan elke willekeurige lak hier overheen?
woon in eindhoven komt vast wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hebt daarvoor vaak het grote Essence rek nodig (heel groot wandrek). Hier kun je checken of zoiets bij jou in de buurt zit: http://www.kruidvat.nl/do(...)gbaarheidmakeup.aspx
Hm, kan ze allebei even proberen is vanaf hier ongeveer even verquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
verrekte eindhovenclan hier!
die op de kruisstraat heeft ook een dubbel schap
Geloof me, als kind heb ik ook mijn teennagels gebetenquote:
Is het inderdaad niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind je huidige lengte wel mooier! En zo kort is dat niet toch?
Bij die van ons stond alleen nog de stap 1quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef Miss_V het volgende:
Vertel..... Vandaag nog bij de kruid gekeken, maar weer geen crackle
Oeh! Hoelang is dat nagelfestival?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef nailpolishlives het volgende:
Ik heb vandaag ook gefaald bij trekpleister, was een nagelfestival; 1+1 gratis(:
Dat kan ik echt niet aan me voorbij laten gaan..(:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |