Zowel de Passat als de mk4 zijn vijfdeursquote:
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haha ik zou hetzelfde hebben gedaan!
Zo heb ik 'em overgenomen van mijn ouders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
waarom heb je een 5deurs? groot gezin?
Nieuwe Golfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 2 5deurs dean? welke zijn dat dan? je passat en?
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
dean had geen geldquote:
Ik vertik het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
Even op zijn Oh Oh Cherso'squote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
sorryquote:
je wil niet alleen met mij...?quote:
Kuno is terug. En Cees. En Bart.quote:
NEE!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!
Die mailen vanuit hun bedquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?
Dat durf ik nietquote:
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.quote:
OMDAT JE EEN VROUW BENT!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
NEE!
IK ZEIK OMDAT IK DAT TOCH ALTIJD DOE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |