bedoel je die soms?quote:Enkele middelen hebben level 0 = code groen, dus veilig. De meeste middelen hebben
level 1, code geel, wat wil zeggen relatief veilig. En enkele middelen hebben level 2 = code rood, dus niet gebruiken tijdens de borstvoedingperiode.
Middelen met code groen
Carbinoxamine (Hista CT)
Cetirizine
Desloratadine
Epinastine
Fexofenadine
Hydroxyzine
Loratidine (Claritine) (zonder recept)
Triprolidine
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:37 schreef Jore het volgende:
Oooh daar ben ik héél blij mee!
*propt allergiepil in mond
Ja die waarvan de bijsluiter dus zegt niet doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:25 schreef DJMO het volgende:
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/hooikoorts.html
[..]
bedoel je die soms?
Dat komt (denk ik) omdat het niet specifiek onderzocht is wat de effectene zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja die waarvan de bijsluiter dus zegt niet doen
Eikels!
ik kon 'm met jouw naam idd niet vinden, toen zocht ik maar op hooikoortsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja die waarvan de bijsluiter dus zegt niet doen
Eikels!
En waarvan ik altijd een i vergeet ja..
heb je geen apotheek die eventueel aan huis komt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Vanyel het volgende:
Die desloratadinges ken ik niet, maar cetirizine is hier altijd in huis, das wel zo handig natuurlijk. Behalve nu, want nu is ie natuurlijk op en de vrouw haalt maar geen nieuwe
Kwestie van goed africhten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Vanyel het volgende:
Die desloratadinges ken ik niet, maar cetirizine is hier altijd in huis, das wel zo handig natuurlijk. Behalve nu, want nu is ie natuurlijk op en de vrouw haalt maar geen nieuwe
HUHHHH???!!! Ze verzinnen het werkelijk waar je bij staat, hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Maar het zou het lichaam zuiverenen ze moet de smaak leren waarderen.
is in principe natuurlijk wel waar. Alleen het is positief, borstvoeding is veel voedzamer dan vast voedsel. Jammer dat ze dát dan weer net niet begrijpenquote:Oh en de hoeveelheid borstvoeding zou ook de inname van vast voedsel in de weg staan.
Oh mên, het zou het lichaam zuiveren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh. CB.![]()
Leyla had nu toch echt water nodig. Dus ik zeg gewoon, nou dat lijkt mij niet nodig ze mag onbeperkt aan de borst. Maar het zou het lichaam zuiverenen ze moet de smaak leren waarderen. Dikke onzin zei ik dus. Nou dan moest ik het zelf maar weten
.
Oh en de hoeveelheid borstvoeding zou ook de inname van vast voedsel in de weg staan..
Dit was duidelijk een afspraak waar ik niets aan had. Ze groeide goed trouwens, dus ik denk niet dat we iets veranderen.
Dat is ook het probleemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, er zullen vast genoeg moeders zijn die het wel aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |