Niet echt nakken, maar het was wel lulligvoor die jongen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Ik heb iemand wel lullig benadeeld ja. Toen ik in groep 6 zat had ik een tekening van Hitler gemaakt. Toen werd de juf zó boos, ik schrok me de tyfus. Ik had totaal geen benul. Toen gaf ik een klasgenoot de schuld. Is dat ook iets van 'nakken' ?
Die is dat allang weer vergeten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef MetalMaid het volgende:
[..]
Niet echt nakken, maar het was wel lulligvoor die jongen.
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Die is dat allang weer vergeten.
Een soort van artistieke NSB'er ben jij, dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Ik heb iemand wel lullig benadeeld ja. Toen ik in groep 6 zat had ik een tekening van Hitler gemaakt. Toen werd de juf zó boos, ik schrok me de tyfus. Ik had totaal geen benul. Toen gaf ik een klasgenoot de schuld. Is dat ook iets van 'nakken' ?
In groep 6? Dat is toch gewoon grappig. Of is het nog niet zo heel lang geleden gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...
Maar ik wist toen ook totaal niet wat die vent precies had gedaan. Ik vond hem er wel grappig uitzien. Dus tekende ik een soort van south-park achtige man. Met een Hitler snor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een soort van artistieke NSB'er ben jij, dus.
Heette hij soms Geert W.?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...
Hoe ben je dan verraden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Gangsterboi het volgende:
Ik word constant verraden, VWO-ers kunnen namelijk heel goed leren, maar hun bek tegen leraren houden ho maar.
Beste is om mensen toe te laten waarvan je weet dat 't de goeien zijn, scheelt later een hoop dramaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Beach het volgende:
Die is uit mijn leven dan ook nu. Soms denk ik er nog wel eens aan, maar ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt door diegene uit mijn leven te bannen.
Herkenbaar, kort geleden gebeurde hetzelfde bij mij, alleen woonde ik al bijna samen met mijn vriendin... Pijnlijker dan dit word het eigenlijk niet. van 3 kanten in de steek gelaten worden...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Retronix het volgende:
Op m'n 17e ging m'n beste vriend er met m'n vriendin vandoor. Duidelijk geval van vroeg genakt worden.. Ik werd dubbel genakt omdat mijn oude vriendenkring waarmee ik omging me verder ook compleet negeerde..
Ik heb dat 2 keer mee gemaakt. Nodeloos om te zeggen dat ik tegenwoordig heel kieskeurig ben als het om vrienden gaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef Proximo het volgende:
[..]
Herkenbaar, kort geleden gebeurde hetzelfde bij mij, alleen woonde ik al bijna samen met mijn vriendin... Pijnlijker dan dit word het eigenlijk niet. van 3 kanten in de steek gelaten worden...
Kun je mensen nog wel vetrouwen? Of blijft dit nog in je acterhoofd spoken?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 keer mee gemaakt. Nodeloos om te zeggen dat ik tegenwoordig heel kieskeurig ben als het om vrienden gaat.
2x?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 keer mee gemaakt. Nodeloos om te zeggen dat ik tegenwoordig heel kieskeurig ben als het om vrienden gaat.
Ik heb mijn meest dierbare verraden en daar ben ik nog dagelijks misselijk van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef kusmijnass het volgende:
....
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verraad, heb jij ooit iemand die je dierbaar is verraden of ben je zelf een keer zo verraden dat je er misselijk van werd?
Om zelf antwoord te geven, ik heb dit ook vaak genoeg meegemaakt (autistisch he, ben je niet zo goed in 't inschatten van andermans bedoelingenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kun je mensen nog wel vetrouwen? Of blijft dit nog in je acterhoofd spoken?
Dit vraagt eigenlijk om uitlegquote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik heb mijn meest dierbare verraden en daar ben ik nog dagelijks misselijk van.
Ah ja, dat ken ik ook wel. Ik kreeg een burn-out en mijn ex kon dat 'er even niet bij hebben'. Gelukkig was ik nog helder genoeg om hem aan de kant te zetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef Sofia90 het volgende:
Als je vriendinnen je laten stikken als je zelf door een moeilijke tijd gaat of als zij ineens een vriend hebben, vind ik ook verraad. Niet leuk
Dat is ook altijd lekker ja, als liefde ineens heel voorwaardelijk blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ah ja, dat ken ik ook wel. Ik kreeg een burn-out en mijn ex kon dat 'er even niet bij hebben'. Gelukkig was ik nog helder genoeg om hem aan de kant te zetten.
Dat lijkt me ook heel erg, mensen denken uiteindelijk allemaal aan zichzelfquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ah ja, dat ken ik ook wel. Ik kreeg een burn-out en mijn ex kon dat 'er even niet bij hebben'. Gelukkig was ik nog helder genoeg om hem aan de kant te zetten.
Een ander heeft me gebruikt om z'n eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.
Vriendinnen die alleen vriendinnen waren als het ze uit kwam. Ja, ik had niet de beste keuze in vriendjes en vriendinnen toen ik nog jong en te beïnvloedbaar was.
Nu ben ik een stuk voorzichtiger met mensen die ik toelaat in mijn leven. En dat bevalt een stuk beter
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd lekker ja, als liefde ineens heel voorwaardelijk blijkt te zijn.
Op dat moment zelf was het heel vervelend. Je hebt dan juist een schouder nodig, iemand waarop je terug kunt vallen en die van je houdt. Maar goed, achteraf heeft het me sterker gemaakt. Je leert op dat moment - eindelijk - om aan jezelf te denken, egoistischer te worden (op een goede manier). Want die burn-out komt ook ergens vandaan, natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel erg, mensen denken uiteindelijk allemaal aan zichzelfJammer dat je daar achter moest komen door die burn out maar zo zie je wel wat je aan die mensen hebt en vooral wat niet.
Is dat niet een beetje zonde van je tijd?quote:
Ik ben eigenlijk nog nooit verraden. Ik heb ook altijd wel duidelijk laten doorschemeren wat ik van verraders vind, misschien dat ze het daarom niet doen. Ik ben wel iemand die zo`n persoon namelijk helemaal sloopt, in psychische zin dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zonde van je tijd?
Laatste keer dat ik verraden was, is meer dan 15 jaar geleden. Ik zoek liever meteen de goeien op dan dat ik me steeds tegen dezelfde steen stoot.
Eens. Beste wat je kunt doen is er gewoon geen tijd of gedachte meer aan te besteden. Sommige mensen zijn dat gewoonweg niet waard.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zonde van je tijd?
Laatste keer dat ik verraden was, is meer dan 15 jaar geleden. Ik zoek liever meteen de goeien op dan dat ik me steeds tegen dezelfde steen stoot.
Moet je die gelegenheid maar net hebben natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit verraden. Ik heb ook altijd wel duidelijk laten doorschemeren wat ik van verraders vind, misschien dat ze het daarom niet doen. Ik ben wel iemand die zo`n persoon namelijk helemaal sloopt, in psychische zin dan.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Natalie het volgende:
[..]Een ander heeft me gebruikt om z'n eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.
Totdat je beste vriend je vriendin hijacked!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Truuk is, je moet gewoon de klootzakken eruit filteren voor je ze dichtbij laat komen bovenop het feit dat je een klik met iemand moet hebben. Helaas valt het gros dan wel meteen al af, maar zo is de mens nou eenmaal. Qua mijn eigen vriendengroep heb ik het in elk geval prima voor elkaar! [ afbeelding ]
Het altijd van de positieve kant bekijken he!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Retronix het volgende:
[..]
Totdat je beste vriend je vriendin hijacked!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |