Niet echt nakken, maar het was wel lulligvoor die jongen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Ik heb iemand wel lullig benadeeld ja. Toen ik in groep 6 zat had ik een tekening van Hitler gemaakt. Toen werd de juf zó boos, ik schrok me de tyfus. Ik had totaal geen benul. Toen gaf ik een klasgenoot de schuld. Is dat ook iets van 'nakken' ?
Die is dat allang weer vergeten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef MetalMaid het volgende:
[..]
Niet echt nakken, maar het was wel lulligvoor die jongen.
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Die is dat allang weer vergeten.
Een soort van artistieke NSB'er ben jij, dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Ik heb iemand wel lullig benadeeld ja. Toen ik in groep 6 zat had ik een tekening van Hitler gemaakt. Toen werd de juf zó boos, ik schrok me de tyfus. Ik had totaal geen benul. Toen gaf ik een klasgenoot de schuld. Is dat ook iets van 'nakken' ?
In groep 6? Dat is toch gewoon grappig. Of is het nog niet zo heel lang geleden gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...
Maar ik wist toen ook totaal niet wat die vent precies had gedaan. Ik vond hem er wel grappig uitzien. Dus tekende ik een soort van south-park achtige man. Met een Hitler snor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een soort van artistieke NSB'er ben jij, dus.
Heette hij soms Geert W.?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Nou? Dat weet ik zo net nog niet...
Hoe ben je dan verraden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Gangsterboi het volgende:
Ik word constant verraden, VWO-ers kunnen namelijk heel goed leren, maar hun bek tegen leraren houden ho maar.
Beste is om mensen toe te laten waarvan je weet dat 't de goeien zijn, scheelt later een hoop dramaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Beach het volgende:
Die is uit mijn leven dan ook nu. Soms denk ik er nog wel eens aan, maar ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt door diegene uit mijn leven te bannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |