Glitter en vaselinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden, ben erg benieuwd!
Toch vaseline, ik zat te twijfelen of het alleen glitter was of ook vaseline. Dat lijkt me inderdaad echt vette troep en alleen geschikt voor een fotoshoot die je direct daarna gaat doen
Gaat je mascara er niet enorm door vlekken?
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief!![]()
![]()
![]()
[..]
hahahahahaJoh! Oke dan
Ja, dat gummen heb ik echt geen zin in
Dan maar eyeliner, vind het gewoon fijn als ik niks (of bijna niks) hoef bij te werken op een dag
![]()
Aha jaSnap 'm! Ik vind juist een strakke lijn heel mooi. Maar thanks voor je tip!
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
) zijn van m'n 88 warm palette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.
Haha nee?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikAls je m alsnog wil hebben, gooi ik m wel op de post voor nada
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Is denk ik nog de helft van over. Beetje een donkere turqoise
Oehquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, niet bedoeld om je te beledigen, maar wat verschrikkelijk! Je lijkt wel zo'n moeke... niet meer doen hoor, je vriend heeft gelijk, veeeeeeel te blauw voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Sylvana het volgende:
Blossem86, je ziet er goed uit met make-up! Benadrukt toch net iets beter je sterke punten vind ik!Nog een handig kanaal op Youtube is van Miss Beauty Passion Qua lipstick zou je ook aan bijvoorbeeld Labello Shine kunnen denken. Dat is verzorgend, maar er zit ook iets van een roze glans in
BBQ-Kip, handig setje hoor
Diconnected, altijd handig om zo'n kwastenset voor je verjaardag te krijgenNog gefeliciteerd!
Enfermera, dat kan ik me goed voorstellen dat je blij bent met je UD naked palette, hij is echt supermooi*jaloers is*
Ik heb vandaag wat geëxperimenteerd met 2 kleuren blauw als oogschaduw (donker op de oogleden en dan een lichtere kleur erboven en dan geblend) Mn vriend was er niet zo weg van, vond het wel erg blauw. Wat is jullie mening?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel mooi en zachtquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je puppy ogenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.

Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbrengquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Heeeel erg mooi, zeker ook die klassieke look!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan zou ik maar niet achter blijven met mijn make up hoofd enzo![]()
[ afbeelding ]
want glitters![]()
[ afbeelding ]
want oogpotlood met oogschaduw eroverheen![]()
[ afbeelding ]
want klassieke look![]()
Ik ben erg fan van de uitdraaioogpotloodjes van de essence, alleen lopen ze erg snel uit, daarom gooi ik er erg graag een beetje oogschaduw overheen, dat 'verdiept' de kleur, en het loopt bijna niet meer uit
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Dat met die tissue maar eens een keer proberen iddquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?
Aah thanks!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houden![]()
en ik kan niet zeggen dat het 'schele' me stoort hoor
Met een vochtig sponsje je foundation aanbrengen scheelt ook in de hoeveelheidquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Aah thanks!
Omdat ik indisch ben heb ik wel kleurverschil (pigment) in mijn gezicht. Niet heel erg maar om echt mooi egaal te worden gebruik ik wel foundation en minerale poeder, dus best nog wel wat hoor!
Ja, dat zal zeker lastig zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houden
Wow, mooi johquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduwquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker lastig zijn..ik werk daar gelukkig voor mij
niet mee, dat zou een zootje worden
![]()
![]()
[..]
Wow, mooi joh![]()
Helaas, wat betreft het loenzen heb ik geen tips.. Misschien op youtube zoeken?
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je superquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduw![]()
alleen moet het niet altijd helemaal glitter zijn
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
zolang je de juiste kleur maar vind
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |