Ik vind het eerlijk gezegd een beetje meisjesachtig, maakt je veel jonger dan je (denk ik) bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos moisture care foundation 001
Essence mattifing compact powder
Etos mascara
Gosh oogschaduw
Max Factor lipfinity Pearly nude
Ik zit toevallig nét het artikel op beautyscene te bekijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef megamandy het volgende:
OMG, heeft iemand al de blushes gezien van mac? De nieuwe mineralize bedoel ik dan.
LiefdeTwee kleuren zou echt graag willen hebben, Warmth of Coral en Feeling Flush.
Hier even link naar de foto's. Heeft iemand van jullie ervaring met zulke blushes of mineralize producten?
Hangende oogleden zijn zowat een vereiste om mee te mogen posten in dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kan je kopen op ebay, en bij boozyshop, maar op nog veel meer plekken. Gewoon ff zoeken op 120 palette
Mijn smoel of the day, om mezelf meteen maar ff te introduceren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lippen zijn echt zo assymetrisch als de pest. In de spiegel zie ik dat niet, maar op een foto is het echt huilen met de pet op
[ afbeelding ]
vandaar dat ik vandaag nog ff verder ga met mijn lipliner queeste
Oeh die coralquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef megamandy het volgende:
OMG, heeft iemand al de blushes gezien van mac? De nieuwe mineralize bedoel ik dan.
LiefdeTwee kleuren zou echt graag willen hebben, Warmth of Coral en Feeling Flush.
Hier even link naar de foto's. Heeft iemand van jullie ervaring met zulke blushes of mineralize producten?
Ik wil ook naar inglotquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, ik geloof dat ik nog een beetje suffig ben, béétje laat geworden vannacht/vanochtend. Ik dacht dat je net met make-up begonnen was.
Let maar niet op mij, lalalalalalalaaaaaa
Ik heb deze liquid blush van Inglot gezien en die wil ik nu héél graag hebben....
Toch maar eens binnenkort naar A'dam voor MAC en Inglot
[ afbeelding ]
Meer info erover op: http://www.indianvanityca(...)ce-blush-review.html
Idd jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahaha, da's helemaal slim! Vast ook goedkoper daar.
Gewoon hier kijken wat je wilt hebben en dan daar "bestellen"
Virginquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
![]()
Zo, vandaag weer eens een mooie look gemaakt die ik met jullie wilde delen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van dit soort combinatiesIk zag 'm ooit bij XSparkage en was gelijk verkocht
Nu heb ik het volgende gebruikt:
UD naked pallete;
Naked op mn ooglid en Buck in mn crease, daaroverheen iets Smog op het midden van mn ooglid, en daarna nog wat Sidecar in mn crease. Virgin natuurlijk als highlighter.
Wilde het heel neutraal houden want ik moet nog werken straks (nachtdienst)
Oogpotlood van Catrice onder mn oog in 080 Lucy In The Skies (alleen die naam al)
Verder bruine gelliner van Catrice en bruine mascara van de Hema.![]()
Ohja, en waarom zie je werkelijk ALLES op foto's wat je in het echt niet ziet?Mn ogen zijn wat rood omdat ik sinds kort nieuwe lenzen heb waar ik aan moet wennen, en die hoop foundation op mn onderste ooglid zie je ook echt niet zo erg
![]()
XD
Sylvana, je kan beter de foto maken met je ogen open, want da's ook zoals de rest van de wereld het ziet toch? Met je ogen dicht is het namelijk wel heel veel blauw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos moisture care foundation 001
Essence mattifing compact powder
Etos mascara
Gosh oogschaduw
Max Factor lipfinity Pearly nude
Mooi en subtiel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van dit soort combinatiesIk zag 'm ooit bij XSparkage en was gelijk verkocht
UD naked pallete;
Naked op mn ooglid en Buck in mn crease, daaroverheen iets Smog op het midden van mn ooglid, en daarna nog wat Sidecar in mn crease. Virgin natuurlijk als highlighter.
Oogpotlood van Catrice onder mn oog in 080 Lucy In The Skies (alleen die naam al)
Ohja, en waarom zie je werkelijk ALLES op foto's wat je in het echt niet ziet?Mn ogen zijn wat rood omdat ik sinds kort nieuwe lenzen heb waar ik aan moet wennen, en die hoop foundation op mn onderste ooglid zie je ook echt niet zo erg
![]()
XD
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Virgin
En een mooie look! Al ben ik zelf niet zo van de blauwe kleurtjes (wel coole naam).
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi en subtiel!
en herkenbaar, rotcamera's
Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UD naked pallete;
![]()
XD
komt ook door het licht, ik herken wel de verschillende kleuren als ik goed kijk. Vooral het verschil tussen wel en geen glitter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.
Maar toch he, en dit is niet lullig bedoeld, zie ik dat je 4 kleuren op je ooglid hebt aangebracht, maar het verschil in die kleuren is bijna niet te zien. Ik zie dat het in je crease net iets donkerder is, maar that's it. Is dat dan niet een beetje zonde tijd als het lijkt alsof er 1 kleur op zit?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.
Maar toch he, en dit is niet lullig bedoeld, zie ik dat je 4 kleuren op je ooglid hebt aangebracht, maar het verschil in die kleuren is bijna niet te zien. Ik zie dat het in je crease net iets donkerder is, maar that's it. Is dat dan niet een beetje zonde tijd als het lijkt alsof er 1 kleur op zit?
Ja, het komt op de foto toch vaak heel anders over dan in het echt. Dat is waar. Maar ik blijf het heel mooi vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, ik weet het.Het is vooral de foto, ik heb daarna nog eens in de spiegel gekeken en je ziet dan toch een heel stuk meer nuance dan op die foto... En het nadeel van een overhangend ooglid is soms ook dat de kleuren toch wat meer blenden dan ik wil. Ik probeer het te beperken, maar soms gaat dat gewoon niet.
Maar in het echt is het dus wat genuanceerder dan het lijkt!![]()
Ja, daarom. Ik ga maar eens stoeien met de camera van mn man, die maakt wat mooiere foto's.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het komt op de foto toch vaak heel anders over dan in het echt. Dat is waar. Maar ik blijf het heel mooi vinden
Dankjewel voor de feedback! Ik ben echt nog een noob op make-up gebied en heb nog niet echt een goed idee over wat wel of niet goed bij me staat. Vandaar dat ik dus ook maar zoveel mogelijk foto's post, om dit soort reacties te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje meisjesachtig, maakt je veel jonger dan je (denk ik) bent.
Als je een donkere groene of blauw/zwarte kleur in je crease en "outer V" zou gebruiken en een zwarte/donkere eyeliner aan zou brengen, zou dat denk ik echt mooier zijn. Het oogt nu wat vlak, als een "plak" oogschaduw. Je creeërt meer diepte als je meerdere kleuren en intensiteiten (dus licht-donker) gebruikt.
Ik denk zelf dat je beter kan beginnen met natuurtinten, dus alle kleuren bruin, van donker tot licht, en daar een beetje mee oefenen hoe je een mooie look kan makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjewel voor de feedback! Ik ben echt nog een noob op make-up gebied en heb nog niet echt een goed idee over wat wel of niet goed bij me staat. Vandaar dat ik dus ook maar zoveel mogelijk foto's post, om dit soort reacties te krijgen
Ik heb nu nog niet zoveel verschillende kleuren oogschaduw, maar heb dus dat 120 palet besteld. Dan kan ik nog veel meer gaan experimenteren met verschillende kleurenHeb wel van Gosh een doosje met 3 verschillende kleuren paars en die heb ik wel vaak op en dan dus idd donker-licht tot bijna aan mn wenkbrauwen.
Ik heb nu vooral blauwe/paarse oogschaduw, maar welke kleuren zouden me nog meer goed staan denk je? Ik ben 24 trouwens.
Eyliner experimenteer ik alleen in het weekend mee als ik niet de deur uit hoef, want vind dat echt moeilijk om mooi op te krijgen
Misschien moet ik maar eens een make-up workshop gaan volgen ofzo![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef deadly_kiss het volgende:
dit is voor mij een heftige opmaak
het valt zo nog mee, maar ik heb een donker dik kunststof montuur.. dus dat dikt alles 2x zoveel aan![]()
[ afbeelding ]
wel een oude foto overigens, tegenwoordig gebruik ik oog geen eyeliner meer![]()
(en ja ik weet het mijn haar is daar bijna wit, dit was na een zonnige zomer..helaas hebben bleekscheet blondjes daar last van)
Ahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef deadly_kiss het volgende:
dat komt denk ik door webcam crap
ik gebruik namelijk al eeuwig bourjois ambre nude
[ afbeelding ]
omdat die op het plaatje nieuw is.. lijkt ie mat, maar hij glimt dus zo erg als op die foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |