Nou ik heb niet echt versier problemen ben ook niet actief op zoek (ben er zelfs een beetje klaar mee voor nu ) vind het alleen een interresant topic om in mee te posten dat is alles.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar weinig te zoeken op die meet?
Dat stelde hij ook al een keer voor.quote:Tip ga bij die vriend slapen
Zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tip, zoek tijdens het stappen een meid om bij te blijven slapen.
Een meet kan ook gewoon gezellig ouwehoeren zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb niet echt versier problemen ben ook niet actief op zoek (ben er zelfs een beetje klaar mee voor nu ) vind het alleen een interresant topic om in mee te posten dat is alles.
[..]
Dat stelde hij ook al een keer voor.
We zouden vorig weekend ook stappen maar toen had zijn broer al allemaal loge's maar ik zal het hem eens vragen.
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden
Ik: Hallo ma
Ma: waar ben je nou?
Ik: Ja ik blijf bij een of andere meid slapen je ziet me morgen wel ergens om 17:00 tschuss!
Die meet is meer voor de gezelligheid dan dat het dient als 'n praatgroep voor notoire probleemgevallen. Tenminste, da's mijn insteek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb niet echt versier problemen ben ook niet actief op zoek (ben er zelfs een beetje klaar mee voor nu ) vind het alleen een interresant topic om in mee te posten dat is alles.
[..]
Dat stelde hij ook al een keer voor.
We zouden vorig weekend ook stappen maar toen had zijn broer al allemaal loge's maar ik zal het hem eens vragen.
17quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom heb je niets te zoeken op die meet? Hoe oud ben je dan dat je zo vroeg naar huis moet van je moeder?
Ik heb mijn moeder vaak genoeg teleurgesteld, boos gemaakt en nachten wakker gehouden dus laten we dat maar niet doen he. Daarnaast heb ik een nogal temperament volle moeder waar je gewoon geen ruzie wil.quote:
Gewoon vragen of je later uit mag als je 18 wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder vaak genoeg teleurgesteld, boos gemaakt en nachten wakker gehouden dus laten we dat maar niet doen he. Daarnaast heb ik een nogal temperament volle moeder waar je gewoon geen ruzie wil.
Nee joh, je gaat je ma ook niet bellen... stuur gewoon een sms. En dan niet dat je bij een of andere meid slaapt; breng het wat subtieler: "ma, ik kom vannacht niet thuis, want ga morgen heel vroeg met iemand een beschuitje eten. Maak je niet druk, ik zal mijn tanden poetsen".quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden
Ik: Hallo ma
Ma: waar ben je nou?
Ik: Ja ik blijf bij een of andere meid slapen je ziet me morgen wel ergens om 17:00 tschuss!
Als ze humor heeft zal ze dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat je ma ook niet bellen... stuur gewoon een sms. En dan niet dat je bij een of andere meid slaapt; breng het wat subtieler: "ma, ik kom vannacht niet thuis, want ga morgen heel vroeg met iemand een beschuitje eten. Maak je niet druk, ik zal mijn tanden poetsen".
Mijn moeder zal het niet leuk vinden dat ik bij een vreemde meid blijf slapen die ze niet kent, hoe ik het ook breng. Ik kan ook wel gewoon liegen dat is waarschijnlijk een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze humor heeft zal ze dat kunnen waarderen
Trouwens plannen om op kamers te gaan tijdens je vervolgstudie? Lijkt me wel handig voor jezelf met zo'n moeder (niets slechts over je moeder, maar denk dat het beter isquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zal het niet leuk vinden dat ik bij een vreemde meid blijf slapen die ze niet kent, hoe ik het ook breng. Ik kan ook wel gewoon liegen dat is waarschijnlijk een stuk makkelijker.
Dus als het meisje in kwestie kent is het geen probleemquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zal het niet leuk vinden dat ik bij een vreemde meid blijf slapen die ze niet kent, hoe ik het ook breng. Ik kan ook wel gewoon liegen dat is waarschijnlijk een stuk makkelijker.
En daarnaast zie ik mij niet zo snel bij welke chick dan ook in bed belanden hoor.
Ja stel het is mijn vriendin die ik al een paar maanden ken maakt mijn moeder er geen probleem van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als het meisje in kwestie kent is het geen probleem
Ja, dan mag hij de volgende keer écht weer uit, inderdaad, als z'n moeder zich dan nog meer ongerust maakt, wetende dat hij verdwaald kan raken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gewoon wegblijven en de volgende dag zeggen dat je verdwaald was, je vrienden kwijtgeraakt etc en dat je daar zo lang mee bezig bent geweest de hele nacht
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gewoon wegblijven en de volgende dag zeggen dat je verdwaald was, je vrienden kwijtgeraakt etc en dat je daar zo lang mee bezig bent geweest de hele nacht
Probleem opgelostquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja stel het is mijn vriendin die ik al een paar maanden ken maakt mijn moeder er geen probleem van.
Ik was verdwaald geraakt met Koninginnedag en miste daardoor de laatste metro.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was verdwaald geraakt met Koninginnedag en miste daardoor de laatste metro.
De volgende dag ben ik om 10 uur voor straf naar de kerk gestuurd.
Wat een kutwijf is jouw moeder, met alle respect.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want de volgende keer gaat hij dan zogenaamd met betere/ andere vrienden, die hem niet kwijtrakenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dan mag hij de volgende keer écht weer uit, inderdaad, als z'n moeder zich dan nog meer ongerust maakt, wetende dat hij verdwaald kan raken.
huh echt? oh wat vreemd joh... wel lastig als ze gelovig is jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja zat een lang verhaal aan vooraf ik had eerder die week beloofd een website te bouwen voor een stichting voor weeskindjes die was opgezet door een priesteres daar. Dus ik werd eigenlijk gestuurd om die site te gaan maken.quote:
Dan is dat meteen z'n laatste avondje uit voor de komende tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom? Ik ben mijn afspraken niet na gekomen dus dan is daar een straf aan verbonden lijkt me meer dan logisch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is jouw moeder, met alle respect.
Hoe oud ben je dan? Ik ben wsl. ouder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Tering ik voel ik opeens oudtussen jullie pubers
nofi hoor
28quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Ik ben wsl. ouder.
Ik ronsel gewoon meisjes voor prostitutie hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Supersoep het volgende:
Zeg Lanter, waarom laat je hier iemand in het topic jou niet gewoon een beurt geven? Je weet in ieder geval zeker dat er geen breezer / gangster types zijn hier.
Virtueel stel ik wel hogere eisen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Supersoep het volgende:
Zeg Lanter, waarom laat je hier iemand in het topic jou niet gewoon een beurt geven? Je weet in ieder geval zeker dat er geen breezer / gangster types zijn hier.
Dus als ik je tegenkom in de kroeg kan ik makkelijker in je broekje komen dan op internet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Virtueel stel ik wel hogere eisen hoor.
Waarschijnlijk niet, dit is een obvious troll.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik je tegenkom in de kroeg kan ik makkelijker in je broekje komen dan op internet?
Ouwe lulquote:
Ja, maar dat lijkt me ook wel logisch? Via internet moet je helemaal afspreken, "elkaar ontmoeten"... ja, dan ben je kritischer. In een kroeg is "iedereen in het sfeertje", iedereen heeft iets van drank op. Daar hangt de seks zo in de lucht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik je tegenkom in de kroeg kan ik makkelijker in je broekje komen dan op internet?
alsjeblieftquote:
Kom je wel eens bij Bar Italia in Amsterdam? Misschien kunnen we daar eens meeten op een uitgaansavondquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me ook wel logisch? Via internet moet je helemaal afspreken, "elkaar ontmoeten"... ja, dan ben je kritischer. In een kroeg is "iedereen in het sfeertje", iedereen heeft iets van drank op. Daar hangt de seks zo in de lucht.
Uiteraardquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hopelijk ben je wat subtieler naar je date toe.
Ja ik hoor het al, je vindt ons allemaal lelijk en oninteressant.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me ook wel logisch? Via internet moet je helemaal afspreken, "elkaar ontmoeten"... ja, dan ben je kritischer. In een kroeg is "iedereen in het sfeertje", iedereen heeft iets van drank op. Daar hangt de seks zo in de lucht.
Wij zijn goed genoeg om haar getroll 24/5 aan te horen, maar die 2 andere dagen mogen er andere gasten in haar broekje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja ik hoor het al, je vindt ons allemaal lelijk en oninteressant.
Die nog geen moeite moeten doen ook. Zo oneerlijk allemaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij zijn goed genoeg om haar getroll 24/5 aan te horen, maar die 2 andere dagen mogen er andere gasten in haar broekje.
Precies. Hier wordt ze de hele week opgegeild, zaterdag gaat ze kletsnat op stap en dan mag een ander het afmaken. Zo zuur.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die nog geen moeite moeten doen ook. Zo oneerlijk allemaal.
Inderdaad ik wil haar ook wel eens pakken hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Hier wordt ze de hele week opgegeild, zaterdag gaat ze kletsnat op stap en dan mag een ander het afmaken. Zo zuur.
Wie niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik wil haar ook wel eens pakken hoor.
sopsopquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohh jongens, ik heb iets heel bijzonders gevonden... topics waarin gewoon webcamfoto's van naakte mensen staan.. Jeeetje.. hier ben ik wel even zoet mee.
Staat jouw foto er ook tussen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohh jongens, ik heb iets heel bijzonders gevonden... topics waarin gewoon webcamfoto's van naakte mensen staan.. Jeeetje.. hier ben ik wel even zoet mee.
Als je 8 bent misschien, maar ik persoonlijk hou er niet zo van als iemand zijn 17-jarige kinderen nog steeds op zulke onnozele manier 'straf' gaat gevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben mijn afspraken niet na gekomen dus dan is daar een straf aan verbonden lijkt me meer dan logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |