Hoeft toch niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Huh? Ik ben geen goldmember he ;p
Mja, je kunt d'r 50 zien ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Huh? Ik ben geen goldmember he ;p
Sander and me don't give a shit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Ezell het volgende:
Sander, vind je het trouwens geen goed idee om je Hyves af te schermen? Ik kan gewoon je hele Hyves bekijken als ik wil.
Chantage.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil een lijst van alle SCers hier met voornaam + social media.
?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krabbels en foto's bedoel je? Maakt mij niet veel uit, kan ik tenminste ook bij anderen kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Ezell het volgende:
Sander, vind je het trouwens geen goed idee om je Hyves af te schermen? Ik kan gewoon je hele Hyves bekijken als ik wil.
ALLE. Heb er vijf ofzo voor jequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dit. LIKE A BOSSquote:
Wat heb je daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Krabbels en foto's bedoel je? Maakt mij niet veel uit, kan ik tenminste ook bij anderen kijken![]()
.
Geklikt en meteen weer weggeklikt.quote:
Ik zag je achtergrond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |