we komen er wel hoor maak je maar geen zorgenquote:
Had net een liedje gerequestquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
we komen er wel hoor maak je maar geen zorgen
Tja het is natuurlijk geen Draakje-kwaliteit zal het niet worden ookquote:
Er kan ook niet verwacht worden dat er nu binnen een week een compleet nieuwe zender is hè?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk geen Draakje-kwaliteit zal het niet worden ookmja we moeten wel verder jeweetz
zal nog wel ff behelpen zijn![]()
ook wel weer grappig
Nou, nu er al zo snel een nieuw Draakje is, kun je dat haast WEL gaan verwachten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Er kan ook niet verwacht worden dat er nu binnen een week een compleet nieuwe zender is hè?
Begin is hoopvolquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Er kan ook niet verwacht worden dat er nu binnen een week een compleet nieuwe zender is hè?
Eerlijk = eerlijk. Ik geloof niet dat dit een begin is.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef Karzai het volgende:
ik kom er niet bij helaas,
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
Hij is ook uit de lucht, zoals ze dat zo mooi noemen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef Karzai het volgende:
ik kom er niet bij helaas,
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
Jep dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk. Ik geloof niet dat dit een begin is.
Tijdelijk is het natuurlijk een goede oplossing.
DITTEMquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kop op, schouders eronder, en brainstormen vnaaf
Gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even offtopic.. mijn nagels zijn lelijk![]()
on topic:
Kop op, schouders eronder, en brainstormen vnaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |