Sorry, maar ik zag net de Add voor het eerst op de FP.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef captainkid het volgende:
Dit is hetzelfde topic als vorige week.
Beetje je fantasie gebruiken, niemand die zegt dat Sophie jou niet neuken wil. (en anders geef je haar 2 flessen witte wijn.)quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef beeer het volgende:
Nee, Wat is het nut van zoenen als het niet tot neuken komt
De boodschap is dat je pas politiek correct bent wanneer je je minstens vijf maal per jaar laat lipzuigen door een AIDS-patient. Als je nog meer doet, ben je helemaal goed bezig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waar slaat die reclame nou weer op? Iets onder het mom van poging tot acceptatie van HIV-besmetten in de maatschappij?
Beetje raar altijd, dit soort reclames.
Politiek en correct in 1 zin is altijd een leugen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
De boodschap is dat je pas politiek correct bent wanneer je je minstens vijf maal per jaar laat lipzuigen door een AIDS-patient. Als je nog meer doet, ben je helemaal goed bezig.
Nee hoor wil prima,quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Politiek en correct in 1 zin is altijd een leugen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef beeer het volgende:
Nee, Wat is het nut van zoenen als het niet tot neuken komt
He, dank je. Ze is jonger dan mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
Nee, ze is lelijk oud en vies en lelijk.
Jij bent vast een stuk knapper. Er van uitgaande dat je een vrouw bent natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
He, dank je. Ze is jonger dan mij
Advertentie, advertisement. Eén D.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:08 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag net de Add voor het eerst op de FP.
Deze ook maar meteen. Jonger dan ik (ben).quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
He, dank je. Ze is jonger dan mij
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef captainkid het volgende:
Dit is hetzelfde topic als vorige week.
En mijn antwoord is nee.
Omdat ik geen HIV wil en je het ook door wondjes kan krijgen.
Verder geen lekker idee om een HIV patiënt te kussen.
Lang blond haar, en een kale eikel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent vast een stuk knapper. Er van uitgaande dat je een vrouw bent natuurlijk.
Even opgezochtquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef zarGon het volgende:
Deze ook maar meteen. Jonger dan ik (ben).
Helemaal toppie! Nederlands is makkelijker als je denkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:06 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Even opgezocht
jonger dan mij / ik
Gebruik in een vergelijking na als of dan de onderwerpsvorm (ik, jij, hij enzovoort) van het persoonlijk voornaamwoord als u die vorm ook gebruikt wanneer u de zin in gedachten aanvult, bijvoorbeeld: zij is jonger dan ik (ben).
Soms is zowel de onderwerpsvorm (ik, jij, hij enzovoort) als de niet-onderwerpsvorm (mij, jou, hem enzovoort) mogelijk. Er is dan een verschil in betekenis.
Je hebt dus helemaal gelijk, en hopelijk gaat het de volgende keer goed, zou toch dom zijn als mij dat weer fout doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |