abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98024738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@TS; zit jij zelf ook op die sites hem te volgen of zo? Je bent hem namelijk nogal aan het volgen dat je dit allemaal zo gedetailleerd lijkt te weten.

Verder vind ik het lomp hoe sommige posters jouw 'advies' geven en je een kopje kleiner maken. Kan me voorstellen dat je zelfrespect aardig gedaald is door wat je meegemaakt hebt. Om dan hier een trap na te krijgen en je te zeggen dat je het allemaal zelf doet en huilie-huilie loopt te spelen is te kort door de bocht.

"Vergeten, blocken, deleten..." is het standaard makkelijke antwoord op Fok. Vraag voor jou - en dus advies - is hoe je eruit komt.

Dat begint met jezelf niets kwalijk te nemen. Zijn gedrag zegt niets over jou maar alles over je ex. Probeer ook geen antwoorden te krijgen op vragen. Je kunt rationeel geen irrationeel gedrag verklaren. Zie hem emotioneel als een kleuter verpakt in het lichaam van een volwassene. Dan kun je wellicht begrijpen dat je er zelf niets aan kunt doen.
Het enige wat je wel kunt doen is afstand te gaan maken. Natuurlijk zal je ex nog regelmatig door je hoofd spoken als ik jouw posts zo teruglees. Accepteer dat jij dat "blocken en deleten" niet kan en probeer dat dan ook niet. Dan vecht je tegen iets waar je je aan de andere kant net zo hard tegen verzet en dat gaat je alleen maar uitputten.

Doe het dus stapje voor stapje. Zie geen volwassen "ex" maar een emotionele kleuter. Zie dat je hem niet kunt veranderen en zie dat het enige waar je wel invloed op hebt je eigen gedrag is. Zie dan dat je jezelf alleen maar langer pijn blijft doen zolang je vragen wilt oplossen die gaan over merkwaardig "volwassen gedrag" en dat je jezelf dus de verkeerde vragen stelt. Dan ben je heel snel door je vragen heen en gaat het loslaten stukken eenvoudiger :')
_O-
Sometimes i wander. :')
_O-
pi_98026149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

_O-
Sometimes i wander. :')
_O-
In je lagere school Engels- en humor blijven steken of gewoon 'n instand reply Fokker?

Soms heeft het oplossen van een vraag een reis nodig. Mss een woordspeling? Verdere uitleg nodig? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 11-06-2011 15:50:22 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:34:00 #103
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_98026181
Met zo'n gast moet je niet eens meer willen binden. Dumpen die handel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:03:58 #104
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98027316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

instandt
;(
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_98028416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:03 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

;(
8)7 (thnxs, enne jij hier?, zeker geen toeval :s) )
Strek je eens uit !
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:10:11 #106
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98029903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

8)7 (thnxs, enne jij hier?, zeker geen toeval :s) )
Nope, check pagina 3. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:07:45 #107
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98041952
Heerlijk om te lezen weer.
Hoe fouter en onbetrouwbaarder de vent hoe loyaler sommige vrouwen worden. _O-
Je doet het je allemaal zelf aan ts.
warning: spikes ahead!!
pi_98168820
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Smulbaard het volgende:
Heerlijk om te lezen weer.
Hoe fouter en onbetrouwbaarder de vent hoe loyaler sommige vrouwen worden. _O-
Je doet het je allemaal zelf aan ts.
Lol _O-

Mijn hex zou die verkiezing met gemak winnen :|W
pi_98190961
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef den85 het volgende:

[..]

Lol _O-

Mijn hex zou die verkiezing met gemak winnen :|W
Mss wel een idee voor een nieuw topic gezien dat door verschillende posters geroepen is? :')
Strek je eens uit !
pi_98193799
@ Wanderingwhy: bedankt voor je reactie :)

Ik had gewoon moeite om die jongen los te laten, vooral omdat hij dus ineens weer contact ging zoeken. Had hij dat niet gedaan, dan was ik nu alweer een stuk verder met "verwerken".

Pffff.. de nasleep duurt inmiddels zowat langer dan de "relatie" zelf. Bizar eigenlijk.
pi_98213320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:15 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mss wel een idee voor een nieuw topic gezien dat door verschillende posters geroepen is? :')
Is goed open jij de ergste hex van 2011 o|O verkiezingen maar
pi_98238736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef den85 het volgende:

[..]

Is goed open jij de ergste hex van 2011 o|O verkiezingen maar
De ergste ex van 2011 verkiezingen ;)
Strek je eens uit !
pi_98246582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:
Mag ik mijn ex nomineren voor de "worst ex of 2011 awards"? Of zou dat te veel eer zijn..

In het kort even, want ik heb al eerder over hem dingen gepost:
Hij heeft mij gedumpt, iets van 2 maanden geleden. We hadden maar kort iets, maar hij wilde het zelf graag een relatie noemen. Hij was in het begin heel enthousiast, later ging hij raar gedrag vertonen. Werd ineens kwaad om niets, zei de klefste dingen en een paar uur later wou hij mij niet meer. En dat herhaalde zich constant. Ik zat in een emotionele achtbaan zeg maar. Ik hield me steeds in, want hij kon mij vanalles verwijten, maar oh wee als ik maar 1 dingetje terug zei, dan wilde hij me niet meer. En dat uitte zich dan vaak in compleet negeren.

Moet je je voorstellen, het ene moment voel je je veilig in iemands armen, hoor je dat hij stapel op je is, en het andere moment ben je lucht voor hem.

Nou ja goed. Uiteindelijk dumpte hij mij zo hard en duidelijk dat het echt klaar was. Ik zat nog wel met vragen, heb hem een paar keer gemaild en nooit meer echt wat terug gehad, behalve dan dat ik de schuld kreeg van de break-up. :?
Ondertussen ging hij via chatsites op zoek naar zo snel mogelijk seks met een ander.

Totdat... ik ineens na al die weken out of the blue een mailtje kreeg van meneer dat hij spijt had en me miste. Daarna een paar keer gezellig heen en weer gemaild van "hoe gaat het met jou".
Paar dagen geleden sprak ik hem op msn en ik kreeg ineens weer mailtjes dat hij me terug wou, hij kon me niet vergeten. Ik ging er heel luchtig op in, niet inhoudelijk over "ons", maar meer van okee, laten we een keer afspreken. Aanvankelijk wou hij dat dolgraag.

Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."

Ondertussen, dus echt serieus ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!

Is dat alles? Nee. Hij werd in het mailcontact ook echt bot naar mij toe. Steeds als ik zei van "okee, dan laten we het hierbij", stuurde hij toch weer wat terug. Dus bleef ik ook wat sturen. En ineens vroeg hij mij of ik puur voor de seks met hem wilde afspreken, want meer dan dat zat er niet in. :r Dat staat in zo'n schril contrast met wat hij eerder stuurde dat het gewoon surreëel is.

Moet ik blij zijn dat ik van die engerd af ben? Tuurlijk. Maar hoe is het mogelijk dat iemand zo kan zijn? Zo ga je toch niet met iemand om? Na 2 maanden weer wat sturen, helemaal happy zijn als ik reageer, maar als het puntje bij het paaltje komt dan wil hij helemaal niet afspreken en gaat ie vervolgens nog bot doen ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??
Klinkt erg bekend.. Zo'n ex heb ik ook.. ongeveer.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127467733
en ook hier vermeld ze er niet bij dat ze vanaf dag 1 Is vreemdgegaan met me en steeds weer terug keerde naar haar ex.

dank u :)
pi_127467939
the return of the borderline-ex. Zo jammer dat ik niet van popcorn houd.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:23:22 #116
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127468024
je bent wel helemaal over hem... dat je er zo veel mee bezig houd :')
pi_127471007
flinke topickick :')

Edit: Dit gaat een zomersoap worden op Fok! Net de andere bijbehorende topics gelezen
TVP waardig
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 6 juni 2013 @ 07:46:24 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127471023
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:14 schreef gimmethat het volgende:
en ook hier vermeld ze er niet bij dat ze vanaf dag 1 Is vreemdgegaan met me en steeds weer terug keerde naar haar ex.

Je ex komt hier al heel lang niet meer. Waarom nu nog een account aanmaken en reageren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_127471061
Jezelf verdedigen in een 2 jaar oud topic? Dude! :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:02:39 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127471125
pussy award 2013 :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127471215
quote:

En hier kom je na 2 jaar even voor reageren?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_127471257
TS: jij voed hem anders ook aardig met je welles/nietes gedrag.
pi_127471261
quote:

Lol wat :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:21:37 #124
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_127471311
quote:

Dit verdient een of andere award, dat kan niet anders :D ;( :D
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:17:46 #125
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_127472304
Neeee.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie