Een reden hoeft geen excuus te zijn hoor. Blij zijn dat je ervan af bent en verder gaan. Dat je hem zelfs nog wel een beetje zag zitten na die gekkigheid is ook niet geheel gezond volgens mij, maar ok.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Nou even serieus, ik vind hem inderdaad af en toe borderline trekjes hebben.
Hij heeft trouwens wel echt een psychiater, maar ik ga de details over zijn situatie hier niet zetten want dan wordt het te specifiek. Laten we het erop houden dat hij zijn leven niet op orde heeft. Het KAN ermee te maken hebben, maar ik vind zo'n stoornis toch echt geen excuus voor deze mate van asshole gedrag, sorry.
Newsflash; iedereen herkent zich in meer of mindere mate in een van de persoonlijkheidsstoornissen. Politici hebben bijvoorbeeld sneller narcistische trekjes, je buurvrouw hangt wellicht regelmatig het theatrale wijf uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef jogy het volgende:
[..]
'zoals ik het lees' hè Kan natuurlijk anders zijn maar kom op zeg.. Met blauwe ballen kan je ook borderline achtige trekjes krijgen als man zijnde
.
Goed punt. Iedereen aan de medicatie dan maar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Newsflash; iedereen herkent zich in meer of mindere mate in een van de persoonlijkheidsstoornissen. Politici hebben bijvoorbeeld sneller narcistische trekjes, je buurvrouw hangt wellicht regelmatig het theatrale wijf uit.
En wat is er wel leuk aan hem dat hij je toch nog wat doet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef JustKiss het volgende:
Ja deze gast is ook echt psychiatrisch ziek, en gebruikt medicatie. Maar nogmaals, ik vind dat geen excuus.
Mwoah, als iemand aan de medicijnen is voor psychische problemen en dan psychisch in de war over komt dan vind ik het een simpel rekensommetje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef JustKiss het volgende:
Ja deze gast is ook echt psychiatrisch ziek, en gebruikt medicatie. Maar nogmaals, ik vind dat geen excuus.
Jij bent zelf ook niet zo lekker in je hoofd blijkbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef JustKiss het volgende:
Zal ik het laten zien met een plaatje?:)quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waar die gevoelens vandaan komen?
De grap uitleggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ze kreeg een mailtje op haar andere adres
Eerste wat ik ook dacht inderdaad, duidelijk gevalletje borderline. Schizofrenie kan ook nog.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef jogy het volgende:
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor. Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees
.
Ja, Het kan je zelfs uitgelegd worden in een liedje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef JustKiss het volgende:
Ff serieus...
Kan iemand zich in hem verplaatsen en mij uitleggen hoe dit gedrag mogelijk is??
Gewone mensen* kunnen zich niet in borderliners verplaatsen. Borderliners kunnen zich überhaupt niet in een ander verplaatsen. Kortom: nee, niemand kan dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef JustKiss het volgende:
Ff serieus...
Kan iemand zich in hem verplaatsen en mij uitleggen hoe dit gedrag mogelijk is??
Ja, even serieus: LET. IT. GO.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef JustKiss het volgende:
Ff serieus...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je de uitleg in een liedje TS?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]Ben benieuwd welk liedje hier bij past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je de uitleg in een liedje TS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |