En die dan in de stembus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had graag die papierversnipperaar erbij gezien.
Ljouwert.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Richting Groningen, Leeuwarden of Amersfoort. Verder geen doorgaande treinen in Zwolle.
Nee, Zwabber. Ik zou niet weten wat ik Leeuwarden zou moeten. Ik kom wel eens in Heerenveen en dat vind ik precies ver genoeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga jij daar naartoe? Ik woon praktisch naast het station van Leeuwarden.
Server photobucket zal er wel staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
jezus, photobucket laadt in de trein nog trager dan dat Belgie een regering vormt
HOAX.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
jezus, photobucket laadt in de trein nog trager dan dat Belgie een regering vormt
en photobucket laadt nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
HOAX.![]()
België zal nooit een regering vormen.
ik wilde eigenlijk niet eens deze taxi op de foto zetten, maar de trein had al een aardige vaartquote:
Eerste blok woon ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk niet eens deze taxi op de foto zetten, maar de trein had al een aardige vaart
Woon jij in Leeuwarden of wat ga je in deze stad doen? Je komt kwart over zeven aan begrijp ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik wilde eigenlijk niet eens deze taxi op de foto zetten, maar de trein had al een aardige vaart
jep, mijn zusje woont daar sinds enige tijd samen met haar vriend, ik ga een paar daagjes liogeren daarquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Woon jij in Leeuwarden of wat ga je in deze stad doen? Je komt kwart over zeven aan begrijp ik?
Echt, wie bedacht heeft dat de Koploper verbouwd moest worden en dat de oranje banken moesten verdwijnen die mag `diep door het stof´.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
echt, wie bedacht heeft dat een trein stopcontacten en wifi moet hebben mag van mij gehuldigd worden
Hoe laat ben je al weg gegaan dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, mijn zusje woont daar sinds enige tijd samen met haar vriend, ik ga een paar daagjes liogeren daar
zelf woon ik in maassluis, dus het is een behoorlijk tripje
das inderdaad wel zonde jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt, wie bedacht heeft dat de Koploper verbouwd moest worden en dat de oranje banken moesten verdwijnen die mag `diep door het stof´.
Kusje eropquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt, wie bedacht heeft dat de Koploper verbouwd moest worden en dat de oranje banken moesten verdwijnen die mag `diep door het stof´.
Dat valt best mee dan toch? Pat was zondag van mij af 5 en half uur onderwegquote:
Gaat het bowlen door?quote:
ik heb dan ook wel even gekeken dat ik de intercity rechtstreeks naar Leeuwarden namquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat valt best mee dan toch? Pat was zondag van mij af 5 en half uur onderweg
Ja maar hij moest anders want er reden wat treinen nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dan ook wel even gekeken dat ik de intercity rechtstreeks naar Leeuwarden nam
Nee, ik heb dan een bbq meet, en we blijven slapenquote:
Heel goed! Bovendien stopt die Intercity minder onderweg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb dan ook wel even gekeken dat ik de intercity rechtstreeks naar Leeuwarden nam
Linkje naar die meet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
Nee, ik heb dan een bbq meet, en we blijven slapen
zeker met die verbouwingen op het spoor rond Utrecht?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij moest anders want er reden wat treinen niet
Ziet er cool uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Linkje naar die meet?
Hij is al vol
BBQ 25-26 juni 08 Ook zo zin in vakantie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |