Dat is jou mening. Op MP (behalve mijn advertentie) wordt dezelfde scooter (zelfde kleur/model) voor 450 aangeboden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik hier hier ook weer even overlegd, maar we zijn er allemaal over eens dat 180 euro toch nog te duur is. Zoals je aangaf heb je hem gekocht voor 125 euro, dit bedrag wil ik je nu weer graag geven. Je komt sowieso niet zonder verlies van die scooter af, dat kan ik je nu alvast vertellen.
Mvg!
Hij staat al op MP.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
Vraagprijs van 225 is een goede prijs hoor. Ik raad hem aan om gewoon op marktplaats te zetten, want met alle reparaties die hij heeft ondergaan heb je een goede scooter. En overigens is Blester vaak een cheap-ass no offence hoor.
Dat mag. Maar daar gaat ie NIET voor weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Blester het volgende:
Mijn bod geld in ieder geval nog steeds
Als raket?? 1000 euro en een onderhouds contract van 10 jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Lolwuthai het volgende:
Hoeveel wil je er voor hebben als het een raket is?
Ik zal hier nog even overleggen of mijn broertje interesse heeft
dank u dank u.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Topic opgeschoond, Blester mag wegblijven uit dit topic aangezien hij zijn bod ingetrokken heeft!
Ligt er natuurlijk aan wanneer je op vakantie gaat maar wie weet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Superrudi het volgende:
Even tvp... voor na de vakantie interessant voor mij als tijdelijk woon-werk vervoer.. Dus als hij er dan nog is;)
Ik heb er wel een HTC desire van zo'n 6 maanden oud voor overquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Joe-Momma het volgende:
^
I
Ook te ruilen voor een BB torch 9800 of een Samsung galaxy S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |