Waar????quote:
Jammer.quote:
Ja dan eh??????!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef Nightwulf het volgende:
Bloempje, als ik nu mijn knopjes laat zien.....
[ afbeelding ]
dan... eh
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef Illusionati het volgende:
Zo, genoeg Fok! voor vandaag, denk ik. Fijne avond iedereen!
Waarheid als een... Een... Een... Fuck wat was t ook alweer...quote:
Zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:24 schreef Lon3 het volgende:
ik zit ook graag aan knopjes.... genots knopjes
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Zeg
Ik ook eigenlijk....
17 dagen is ook mooi toch !!
Nee alleen 40 dagen is mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Zeg
Ik ook eigenlijk....
17 dagen is ook mooi toch !!
Ikkequote:
Ze zeggen van wel.....quote:
Je gaat er niet kapot van hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.....
Toch twijfel ik wel behoorlijk of ik dit wel 40 dagen wil volhouden....
Ik bedoel, wie garandeerd me dat alles nog even goed werkt straks...
Ik hoop van niet nee....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Je gaat er niet kapot van hoor!
... toch?
Hoop het wel voor je....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:35 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Denk het niet nee, stel je voor![]()
Volgens mij werkt alles nog!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Hoop het wel voor je....
Zou ook zonde zijn anders
Ik doe ook nog mee hoor, maar PB-tje heeft me doorgestreeptquote:
Nee, erewoord!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Nightwulf het volgende:
Maar....moet wel zeker weten....
Ilusionati ... verklaart u hierbij helemaal geen onkuisheden te hebben begaan sinds de start??
Wat is hierop uw antwoord?
Nee, denk aan je mannelijke eer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb een gouden kans, even een uitzondering op de regel?
Zo is t maar net! En dan nog voor Heracles zijn, het moet niet gekker worden hier!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Nightwulf het volgende:
Heracles Almelo?
Nee, Nee, Nee nu zeker niet meer![]()
Regels zijn Regels
Waarschijnlijk worden de regels genegeerd en doet ie 't gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Nightwulf het volgende:
en denk eens aan die onschuldige Almelose meisjes, het idee
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Uitgaande, maar de vrouwen zijn echt niks vanavond, niemand die normaal durft te dansen. Moet je daar nou mee?
1 2 3 4quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
voor jullie![]()
ik doe van begin tot eind juni
Aaan velen die vol goede moed meededen ook niet. Getuigende de OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:47 schreef AcquiredDreams het volgende:
Respect voor degene die het volhouden. Dit is aan mij echt niet besteed.
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?quote:Op donderdag 2 juni 2011 05:32 schreef Morphs het volgende:
Zucht, afscheid genomen van m'n vakantievriendinnetje na een laatste heerlijk nachtje
Echter (misschien helaas) niet gefaald.. volgens mij gaan die 40 dagen wel lukken..
Morphs is een baasquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Precies, dan ben je echt een eindbaasquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Blijkbaar wil Morphs nu toch echt laten zien dat ie het kan...quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het vanaf 1 uur een heeeel stuk gezelliger was. Thanks PB-tje hahahaquote:
Hebben we wat gemist?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het vanaf 1 uur een heeeel stuk gezelliger was. Thanks PB-tje hahaha
Nee maar serieus, het werd echt gezelliger vanaf dat moment
Ik heb zo het gevoel dat jij moeite hebt met de Engelse taal: challange = challenge.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ja, op het moment dat ik hem ging zoeken was hij/zij nergens te bekennen natuurlijk!quote:
Zij natuurlijk, (bloed) zuigende zijn altijd vrouwtjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef Dagkaart het volgende:
ja, op het moment dat ik hem ging zoeken was hij/zij nergens te bekennen natuurlijk!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Zo is t maar net! En dan nog voor Heracles zijn, het moet niet gekker worden hier!
Heraclesquote:
had het kunnen weten natuurlijk! Uitzuigers dat het zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:18 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zij natuurlijk, (bloed) zuigende zijn altijd vrouwtjes
Zit jij ook in het gifjes topic te kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:24 schreef Nightwulf het volgende:
Dit gebeurt er met een vrouw na 40 dagen en nachten onthouding!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:01 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Heracles, Heracles
, Heracles
...... BOEEE TWENTE BOOEEEEEEE
Niet gaan opgeven nu héquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:26 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha![]()
Goed.... Nu weer ff OT;
Wat een K*t challenge eigenlijk,
Nou ja... Soms is t gewoon ff niet leuk meer
Ik doe m'n best!!!!! Toch heb ik het gevoel dat ik een stukje vanzelf mis... Don't know why.... Just don't like itquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Niet gaan opgeven nu hé![]()
Je kan vast nog wel 22 dagen hebben.
Heb toch wel een soort medelijden met haar vriendquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:11 schreef Dagkaart het volgende:
Komop boterbloempie, nu niet opgeven! Het einde komt in zicht......
De regels:quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:15 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Heb toch wel een soort medelijden met haar vriend
Ja klopt, maar om het nou 40 dagen met handjobs en blowjobs te doen, gaat toch ook vervelen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
De regels:
• 40 dagen en 40 dagen lang geen:
• Sex
• klaarkomen
• Sexuele handelingen in welke vorm dan ook (zoenen mag wel)
• elke extra regel die je jezelf oplegt.
Seksuele handelingen bij een ander (bijv. partner) mogen wel, zolang jij zelf dus maar niet klaarkomt of seksuele handelingen krijgt
beetje creatief zijn
Nope. Zij was hier.. en ze doet vanuit haar overtuiging niet aan seks voor het huwelijk. Niet echt mijn ding maar ik respecteer het. Daarnaast was ik zelf niet genoeg op m'n gemak dus van mijn kant zou het er ook niet van komen. Iets met het blokkeren van seksuele gevoelens..quote:lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Ik denk dat er zat rondlopen die al blij zijn met 1 handjob of blowjob in 40 dagenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:21 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ja klopt, maar om het nou 40 dagen met handjobs en blowjobs te doen, gaat toch ook vervelen?
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat rondlopen die al blij zijn met 1 handjob of blowjob in 40 dagen, en nee niet ik, wordt al goed voorzien
Eikelquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussen
Jij wordt wel goed voorzien, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussen
Nee hoor. Ik vindt het wel best zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Jij wordt wel goed voorzien, toch?
ben kapotquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
De regels:
• 40 dagen en 40 dagen lang geen:
• Sex
• klaarkomen
• Sexuele handelingen in welke vorm dan ook (zoenen mag wel)
• elke extra regel die je jezelf oplegt.
Seksuele handelingen bij een ander (bijv. partner) mogen wel, zolang jij zelf dus maar niet klaarkomt of seksuele handelingen krijgt
beetje creatief zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Dagkaart het volgende:
Ok, 8 dagen en 20 minuten van de 9e dag, telt dat voor 9?
erg rustig hier he.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:51 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zie wel dat iedereen op zijn werk op het forum zit, en nu allemaal vrij zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:56 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
erg rustig hier he.....
verdacht hoor![]()
![]()
oojaa OT dag 19 vandaag
bijna op de helf!!![]()
hoe zou jij het noemen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef pl4kkie het volgende:
Na een week al zeggen dat het je vriendin is
hij gaat wel n beetje snel he....quote:
Die moet je uitleggen inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef pl4kkie het volgende:
Na een week al zeggen dat het je vriendin is
Dank u!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Illusionati het volgende:
Vindt je UI best wel vet gedaan! Geen afvallers meer? En zie ook dat BlackNinja nog leeft, hoe staat het leven?
zeker weten!!!quote:
hij lijkt er verdacht veel opquote:
En bevalt ie een beetje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hij lijkt er verdacht veel op
I know haha
knooi me een ongeluk..quote:
nope t-mobile....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef Dagkaart het volgende:
was dat niet een aanbieding van telfort ofzo? of studentmobiel?
had hier met mn oude i phone de laatste 3 maand geen problemen meer met 3g... maar thuis ook automatisch wifi...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef Dagkaart het volgende:
Heb ook al mijn levenlang t-mobiel, altijd goed, alleen 3g ontvangst laat ooit te wensen over!
Heb hier heel ouderwets alles nog met kabeltjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:41 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
had hier met mn oude i phone de laatste 3 maand geen problemen meer met 3g... maar thuis ook automatisch wifi...
scheelt toch!!
jep zeker weten!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:44 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Heb hier heel ouderwets alles nog met kabeltjes![]()
Maar jij bent weer een dag onder de panne ( sorry als het brabants is). Deze dag ga je makkelijk door komen
Als je nu de komende 21 dagen verschillende gadgets koop dan is het geen probleem meer!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:55 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
jep zeker weten!!!!!
technologie is een geweldige afleiding!!!!
goed idee wel maaruh....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:56 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als je nu de komende 21 dagen verschillende gadgets koop dan is het geen probleem meer!
kijk uit wat je zegt he!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:56 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als je nu de komende 21 dagen verschillende gadgets koop dan is het geen probleem meer!
Als je er geld op wil storten, be my guest!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:59 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
goed idee wel maaruh....
mag ik jouw bankrekening dan ff lenen
Hé, breng der nou niet op ideeën!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt he!
[ afbeelding ]
zit maar 1 knopje op... schiet ook niet op he...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als je er geld op wil storten, be my guest!
[..]
Hé, breng der nou niet op ideeën!
zeg.... ben PB tje nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Dagkaart het volgende:
ow wacht.......
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
als ik der dan toch op ideeën breng
Hmm, ze heeft waarschijnlijk vrij en als ze vrij is zal ze wel ergens aan het feesten zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
zeg.... ben PB tje niet
neeflauw....
maar waar is ze eigenlijk??
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
zeg.... ben PB tje niet
neeflauw....
maar waar is ze eigenlijk??
Ik heb een goed punt ja, Boterbloempje heeft er 2quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Hmm, ze heeft waarschijnlijk vrij en als ze vrij is zal ze wel ergens aan het feesten zijn
Dus nu moet jij haar maar even vervangen en heeft dagkaart toch wel een goed punt.
zeg...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:14 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik heb een goed punt ja, Boterbloempje heeft er 2
Oeps, foute afleiding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:23 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
zeg...![]()
ben ik eindelijk eens afgeleid... gaan jullie zo beginnen
Shit nu verraad je jezelf, bloempie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:25 schreef boterbloempie het volgende:
ja
maar zeg dagkaart.... hoe weet jij hoe mijn webcam eruit ziet...![]()
Lijken ze niet allemaal op elkaar, of heb je echt precies dezelfde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:25 schreef boterbloempie het volgende:
ja
maar zeg dagkaart.... hoe weet jij hoe mijn webcam eruit ziet...![]()
weet ik niet,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Lijken ze niet allemaal op elkaar, of heb je echt precies dezelfde?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Dagkaart het volgende:
ok ok ok,
eigenlijk ben ik:
Nostradamus met zijn strakke groene broek!
maar niet verder vertellen he
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Dagkaart het volgende:
Ik vooorrssppeellllll dat Boterbloempie het 40 dagen vol gaat houden!![]()
Ga nu maar eens naar de kapper en daarna barbeknoeien...... HONGERRRRR!
Boterbloempie en Illusionati nog een fijne dag gewenst en tot vannacht/morgen.... we zien wel![]()
ciao(voor boterbloempie)
het word steeds rustiger hier....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:04 schreef Illusionati het volgende:
Eet smakelijk en hetzelfde, fijne dag!
Zo, nu is iedereen weer weg
Betekent dit een failure?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:18 schreef Morphs het volgende:
Hm ja daar ben ik weer. Ik had helaas even de behoefte om te ontstressen..
Het spijtige hieraan is dat Morphs al 2 keer de meiden van zich af heeft geslagen voor de challenge, maar toch zelf de mist in gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:23 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Een failure?
Volgens mij al nummer 3!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:18 schreef Morphs het volgende:
Hm ja daar ben ik weer. Ik had helaas even de behoefte om te ontstressen..
Yup, spijtige boel maar dat lijkt inderdaad het thema van mijn challenge..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Illusionati het volgende:Het spijtige hieraan is dat Morphs al 2 keer de meiden van zich af heeft geslagen voor de challenge, maar toch zelf de mist in gaat
Bedenk dat het altijd eenzaam is aan de top... jij bent de grote hoop!quote:ruim 20 dagen te gaan.....
En jij was haar grote voorbeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Morphs het volgende:
[..]
Bedenk dat het altijd eenzaam is aan de top... jij bent de grote hoop!
is al erg genoeg!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Morphs het volgende:
[..]
Bedenk dat het altijd eenzaam is aan de top... jij bent de grote hoop!
jij doet toch ook nog steeds mee??quote:
Nee hoor, ik doe ook nog steeds mee. Vals spelen is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
jij doet toch ook nog steeds mee??
of speel je stiekum vals....
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe ook nog steeds mee. Vals spelen is niet eerlijk
Samen staan we sterk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef boterbloempie het volgende:
[..]![]()
![]()
goed zo!!!!
mijn nieuwe telefoon is heul snel!!!!
Daarom!!!!quote:
Niks, voel me nog wat ziekjes, dat helpt eerlijk gezegd welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Daarom!!!!
wat is jouw afleiding deze vrijdag avond??
elk nadeel heb z'n voordeel hè!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Niks, voel me nog wat ziekjes, dat helpt eerlijk gezegd wel
En jij, nog grote plannen vanavond?
Niet teveel drinken, dat kan nog is fout uitpakken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
elk nadeel heb z'n voordeel hè!!
Ook niet echt, lekker m'n telefoon installeren,
dingetjes erop muziekjes enzooo
misschien nog ff drankje doen met een vriendin die hier komt,
verder een heerlijke rustige vrijdag avond!
nee hou me wel in...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Niet teveel drinken, dat kan nog is fout uitpakken!
Je bent van iPhone overgestapt naar Galaxy ace of heb ik dat verkeerd gelezen?
Is wel heerlijk zo'n nieuwe telefoon, ben je dagen zoet mee
Ga zo eerst maar is een koude douche nemen, mag ook wel na zo'n warme dag. Wordt volgens mij zaterdag en zondag nog warmer
Je moet je telefoon ook niet gebruiken als voetbal, dan komen er deuken in 't schermquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
nee hou me wel in...
passie met 7up is ook veel te lekker met dit weer!!!![]()
ja idd... nu was m'n iphone ook wel echt heel kaduuk...
nou het scherm dan... verder doet ie het nog steeds!!
ja het weer blijft warm... is wel lekker, maar soms![]()
verder nog maar ff paar afleveringen ncis la kijken op de laptop...
ook altijd leuk... vind ik dan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Je moet je telefoon ook niet gebruiken als voetbal, dan komen er deuken in 't scherm![]()
Warme weer is heerlijk, maar 's nachts koelt 't ook niet af en dan in je bed is het zo ontzettend warm![]()
Zo kun je natuurlijk ook bezig blijven, met wat series, helaas heb ik daar het geduld niet voor en moet bij mij alles in een keer of gewoon helemaal niet. De laatste serie die ik gekeken heb is Flash Forward. Helaas is daar nooit een 2e seizoen van gekomen![]()
Zolang je maar bezig blijft!
Shiiit, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Volgens mij heb je wel iets meer met dat ding gedaan dan alleen gevoetbald. Flash Forward is echt een aanraderquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ken ik... heb ncis seizoen 1 t/m 8 in anderhalve week helemaal gezien![]()
Als ik ergens één keer mee begin... houd t niet meer op
Flash Forward zegt me niets... ga wel ff googelen zo haha
gelukkig is het hier in huis altijd redelijk koel... En anders zet gewoon de waaier op de kamer... werkt ook aardig!!
Boem is Ho he!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Shiiit, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Volgens mij heb je wel iets meer met dat ding gedaan dan alleen gevoetbald. Flash Forward is echt een aanrader![]()
Helaas niet zo uitgebreid als NCIS, maar is zeker het kijken waard.
Je kijkt lekker door zo te horenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Boem is Ho he!!![]()
![]()
Flash Forward staat op m'n lijstje inmiddels!!
Heb seizoen 1 van NCIS LA net klaar!
Dit noemen ze al voetbal bij Heraclesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ken ik... heb ncis seizoen 1 t/m 8 in anderhalve week helemaal gezien![]()
Als ik ergens één keer mee begin... houd t niet meer op
Flash Forward zegt me niets... ga wel ff googelen zo haha
gelukkig is het hier in huis altijd redelijk koel... En anders zet gewoon de waaier op de kamer... werkt ook aardig!!
Dus met andere woorden: je dacht dat het zou helpen maar dat doet het toch niet. En nu spijt dat je weer bij 0 begint?!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef Morphs het volgende:
Nou, wat ik nu wel heb geleerd is dat ondanks dat ik door stressgevoelens de afgelopen week totaal geen zin in seks had, er wel wat was opgebouwd dat vandaag opeens naar de oppervlakte kwam. De afgelopen dagen waren echt een makkie, behalve vandaag. En ik had het eigenlijk wel helemaal gehad met die stress dus was wat verlichting wel een goed idee.. hoewel het eigenlijk niet heel veel geholpen lijkt te hebben..
Geen spijt.. als je van een gebeurtenis iets geleerd hebt dan is spijt niet nodig.. dus dag 1 weerquote:Dus met andere woorden: je dacht dat het zou helpen maar dat doet het toch niet. En nu spijt dat je weer bij 0 begint?!?
9 dagen mag ook hoor!! :pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Dit noemen ze al voetbal bij Heracles.
Flash forward heb ik ook gevolgd, jammer genoeg maar 1 seizoen. En Morphs, hoe kan dit nou? Ik heb zonder er moeite voor te doen 8 dagen gehaald, en jij hebt met moeite 7 dagen! Ik had eigenlijk 9 dagen, maar boterbloempie keurde dit niet goed :S
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Dagkaart het volgende:
Ach boterbloempie, het is veels te warm om te neuken, dus deze dag ga je ook weer met gemak halen!
Yessss, ik had 9 dagen
Geen rare dingen gedaan gisteravond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef boterbloempie het volgende:
[..]daar is het nooit te warm voor.....
nee heb me goed gedragen!! Gezellig drankje gedaan in mn heerlijk koele woonkamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Geen rare dingen gedaan gisteravond?
En ik denk dat dagkaart wel gelijk heeft, het is veel te warm.
juist niet!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:57 schreef Dagkaart het volgende:
Nooit te heet?! In de sauna ook niet ofzo??
hihi gewoon onthouden!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef Dagkaart het volgende:
Hoe doe jij die emoticons dan, ik kan ze niet kiezen op mijn iPhone?
eigenlijk wanneer hij géén zin heeft dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:25 schreef Illusionati het volgende:
Volgens mij doet dagkaart mee wanneer ie zin heeft
Daar dacht ik ná het posten ook aan jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
eigenlijk wanneer hij géén zin heeft dus
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die het vaker dan PB-tje kunnen, wordt je hartstikke schraal vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Dagkaart het volgende:
Goed geheugen heb jij. Ik doe inderdaad mee wanneer ik zin heb, laat het jullie weten wanneer het weer gebeurd is, net als PB tje, alleen dan minder vaak
![]()
ach goed geheugen, opzicht wel maar helaas niet met alles...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Dagkaart het volgende:
Goed geheugen heb jij. Ik doe inderdaad mee wanneer ik zin heb, laat het jullie weten wanneer het weer gebeurd is, net als PB tje, alleen dan minder vaak
![]()
Ach germmmmmmm, boterbloempiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:54 schreef Illusionati het volgende:
Volgens mij is Boterbloempie toch degene die het hier het zwaarst heeft
waarom????quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:54 schreef Illusionati het volgende:
Volgens mij is Boterbloempie toch degene die het hier het zwaarst heeft
quote:
ik geloof d'r niets van..... maar voor de zekerheid:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef Illusionati het volgende:
Precies, wat Nightwulf zegt, na 30 dagen ben je het helemaal kwijt. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk, kun je straks helemaal opnieuw beginnen! Is dan weer een hele nieuwe ervaring
Hoef je nu nog niet te leren, over 20 dagen pas!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:55 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ik geloof d'r niets van..... maar voor de zekerheid:
[ afbeelding ]
AL hè..... anders klinkt het zo negatief.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:25 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Hoef je nu nog niet te leren, over 20 dagen pas!
Toevallig nog meer boeken liggen die misschien mij interesse kunnen trekken, je hebt genoeg liggen zo te zienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
AL hè..... anders klinkt het zo negatief.....![]()
voor nu dan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Toevallig nog meer boeken liggen die misschien mij interesse kunnen trekken, je hebt genoeg liggen zo te zien
http://www.bestekeus.be/i(...)Ventilator_BAC19.jpgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Morphs het volgende:
Pff fokking heet hier op m'n kamer met die warmte die opstijgt...
Komt door het warme weer, ga ik foute woorden gebruikenquote:
Boeken, ventilatoren. Zijn er nog meer dingen die we kunnen bestellen bij je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
http://www.bestekeus.be/i(...)Ventilator_BAC19.jpg
alstublieft
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Komt door het warme weer, ga ik foute woorden gebruiken
[..]
Boeken, ventilatoren. Zijn er nog meer dingen die we kunnen bestellen bij je?
Over de helft toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]u roept wij draaien
![]()
![]()
nog maar 1,5 uur! dan zijn we op de helft
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Over de helft toch?
Oh wacht, inderdaad, op de helft het is technisch gezien tot 25 juni![]()
ken dat gevoel ja......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Illusionati het volgende:
Begin me nu eigenlijk wel af te vragen waarom ik ook alweer meedeed.
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ken dat gevoel ja......
maar om het nu op de helft op te geven...
ja inderdaad....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Zo jammer dat we van de rest, die nog meedoen, niks meer horen
Blijkbaar zijn het er nog 8, maar of ze alle 8 nog daadwerkelijk meedoen is niet duidelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ja inderdaad....
zijn er toch nog 7 ofzo??
op de een of andere manier is het hier ook altijd drukker onder werktijd
8? dan kan ik niet tellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het er nog 8, maar of ze alle 8 nog daadwerkelijk meedoen is niet duidelijk
Denk dat iedereen buiten werktijd met dingen bezig zijn, waar wij voorlopig maar even niet aan moeten denken![]()
Maar goed, het heeft toch wel wat, om dit te doen, niet?
Tel er nu trouwens 9. Kan blijkbaar ook niet tellen, geef de schuld dan wel aan het feit dat het 'laat' is en veel te warmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
8? dan kan ik niet tellen
het heeft zeker wel wat...
al doe ik het vooral om achteraf te kunnen zeggen dat ik het toch volgehouden heb...
dat is wel een redelijke motivatie gelukkig
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Tel er nu trouwens 9. Kan blijkbaar ook niet tellen, geef de schuld dan wel aan het feit dat het 'laat' is en veel te warm
Dan heb je straks weer wat om mee op te scheppen in de kroeg!
Nog veel NCIS gekeken gisteravond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Opscheppen weet ik niet,
maar denk wel dat het iets is waar je trots op mag zijn!!!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nog veel NCIS gekeken gisteravond?
Vanavond ook weer NCIS kijken om de avond te halen?
Ben een slechte film aan het kijken op TV,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef boterbloempie het volgende:
[..]gisteren niet meer gekeken...
ga zo ff de laatste afleveringen kijken van LA denk ik...
![]()
en wat doe jij ter afleiding??
hey, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ben een slechte film aan het kijken op TV,maar houd me bezig!
Heb ook nog 127 hours liggen, misschien dat ik die straks ook nog even ga kijken.
Eigenlijk best wel eng hoeveel tijd ik nu ineens over heb!
Die energie hoeft van mij niet hoor, kan ik alleen maar slecht van slapenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hey, nu je het zegt...
ik wou eigenlijk Kalafornia gaan kijken![]()
Haha ja dat is best erg he...![]()
Ook meer energie trouwens....![]()
![]()
Slapen? wat is dat??quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Die energie hoeft van mij niet hoor, kan ik alleen maar slecht van slapen![]()
Zal voor de rest niet klagen hoor, genoeg andere dingen te doen nu!
Houdt je vriend het nog wel 20 dagen vol, neem aan dat het voor hem ook aardig zwaar is
We kunnen eigenlijk dat slapen wel schrappen uit ons schema, die energie houden we wel over nu! Zal maar ff een filmpje gaan kijken, dus fijne avond nog verder!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Slapen? wat is dat??
nee ben ik nooit zo goed in geweest...
Ja, ik denk wel dat hij het volhoudt...
hij werkt ook heel hard, dus dat zal wel helpen denk ik...
Dat wou ik nou nèt zeggenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef Illusionati het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk dat slapen wel schrappen uit ons schema, die energie houden we wel over nu! Zal maar ff een filmpje gaan kijken, dus fijne avond nog verder!
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:33 schreef Dagkaart het volgende:
Illusionati en boterbloempie zijn de echte 'die hards' in 40 days, 40 nights... In volhouden en op het forum aanwezig zijn zie ik
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk toch dat de hormonen van boterbloempie het zullen gaan winnen van de wilskracht van haar geest.
Aan de ene kant haar challenge op een forum, en aan de andere kant het plotseling tegenkomen van een woestaantrekkelijke charismatische man die haar de rillingen over de rug doet lopen, dan weet ik wel naar welke kant de balans neerslaat.
'k Weet niet of het klopt, maar 't schijnt dat elke vrouw van deze man (Zac Efron) begint te soppen:
[ afbeelding ]
Goedemiddag!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef boterbloempie het volgende:
[..]word er niet heel warm van hoor...
Goedemiddag overigens
Oei, O, ik wilde BB niet kwetsen. Inderdaad , 't staat er wat gemeen, dat zie ik nu ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Illusionati het volgende:
Dat is niet erg aardig hé, gebrokenglas![]()
Maar neem aan dat het Boterbloempie niet veel zal doen, dus niks aan de hand
Nee bijna niet eigenlijk...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Net wakker? Beetje goed geslapen?
grapjasquote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
Slaap lekker diegene wie gaan slapen of andere dingen doen.![]()
ik heb geluisterd!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Illusionati het volgende:
Ga is snel naar bed toe, je moet nog een paar werkdagen inhalen morgen, Boterbloempie!
moguh!quote:
Niets mis mee toch???quote:Op maandag 6 juni 2011 08:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
moguh!![]()
de maandag begint goed. Heb net een aanbieding gehad op me werk om in de loop van aankomende jaren de plek over te nemen van mn voorman. werk er nog geen jaar en ben 23. dat gaat lekker dan
sorry maar hè ?!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Lon3 het volgende:
Respect hoor voor de volhouders .... Ik kreeg het niet eens voor elkaar om geen seks te hebben voor de begrafenis van mijn oma met familie om ons heen in de andere kamers...
Haha het is niet zo dat ik naast mijn oma stond te neukenquote:Op maandag 6 juni 2011 09:41 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
sorry maar hè ?!
Ik bedoel... Langer dan een paar uur kan je toch wel volhouden neem ik aan??
Ach ja, ieder zn eigen ding...
Sex en een begrafenis gaan bij mij niet samen in ieder geval... Sex en oma's ook niet trouwens.....
Niet verkeerd bedoeld LonE
leuk dat je die onz hier aan ons mede deelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Lon3 het volgende:
Respect hoor voor de volhouders .... Ik kreeg het niet eens voor elkaar om geen seks te hebben voor de begrafenis van mijn oma met familie om ons heen in de andere kamers...
ik zie ook geen.probleem hoor!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:37 schreef Lon3 het volgende:
En het owas ook niet tijdens de begrafenis of zo dus ja ik zie het probleem niet
een van de 2 free games?quote:
ja,andere twijfel ik nog tussen infamous en dead nation.... suggesties??quote:
als je maar 1 PSN account hebt is het moeilijk als je er 2 hebt kan je ze allemaal downloaden want elk PSN account kan 2 games claimen. Dus via het account van mijn vriendin heb ik de andere games gedownloadquote:Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
ja,andere twijfel ik nog tussen infamous en dead nation.... suggesties??
Bedankt voor je hulp, door jou goede suggesties heb ik de knoop door kunnen hakken!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:54 schreef Lon3 het volgende:
Dead nation is wel best een grappig no-nonsense action arcade schooter. Maar infamous is ook vet
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar we komen er wel!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef Dagkaart het volgende:
over de helft! gaat de goede kant op! Dit moeten jullie makkelijk halen...
Ik zou wel willen... Staat wel eens een foto van mn iphone in dit topic...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:34 schreef Lon3 het volgende:
Boterbloempie als je op de reply knop drukt rechts boven ga je ook in een keer helemaal naar ondereven gewoon informatief voor je iPhone probleem met het ontbreken van pagina nummers boven in
kijk uit, voor je het weet ligt Lon3 een kamer verder op te......quote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen... Staat wel eens een foto van mn iphone in dit topic...
Laat ik het zo zeggen... Hij is overleden
wel prima tip!! Thanx!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:09 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar we komen er wel! niet
zoals we hier in brabant zouden zeggen: das een scherp wijf!quote:
hier zeggen ze gewoon ni zo veel...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:22 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
zoals we hier in brabant zouden zeggen: das een scherp wijf!
Missing without a trace....quote:Op maandag 6 juni 2011 13:22 schreef Nightwulf het volgende:
vanmorgen filmpje gekeken: 40 days, 40 nights![]()
waar is PB trouwens
Lolquote:Op maandag 6 juni 2011 13:15 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
kijk uit, voor je het weet ligt Lon3 een kamer verder op te......
Denk dat PB weer is gepakt door die holbewoners van vorige keer.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hier zeggen ze gewoon ni zo veel...
boeren he
[..]
Missing without a trace....
Helaas niet,quote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
Hee Bloem, gisteravond zeker lekker nat geworden??
zag het weerbericht
Ik vind het plaatje nog steeds leukquote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Helaas niet,ik maar wachten
maar regen bleef weg...![]()
nog steeds sauna temperatuurtje hier
LonE
[ afbeelding ]
tja....
gewoon één keer heel hard mee gooien.....quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje nog steeds leuk![]()
Wou dat ik m'n telefoon zoiets aan kon doen.
Gooi je Samsung Ace ff door de kamer, zijn je sexuele frustraties er voor de komende 18 dagen ook uitquote:Op maandag 6 juni 2011 13:45 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
gewoon één keer heel hard mee gooien.....het hielp wel ff tegen alle frustraties trouwens.....
ja dàààg Iquote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Gooi je Samsung Ace ff door de kamer, zijn je sexuele frustraties er voor de komende 18 dagen ook uit
lol, je was gefrustreerd en hebt je telefoon zo toe getakeld? Of was het een ongelukje?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Helaas niet,ik maar wachten
maar regen bleef weg...![]()
nog steeds sauna temperatuurtje hier
LonE
[ afbeelding ]
tja....
Niet met je PC toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ja dàààg Imy phone
gooi wel ergens anders mee.......
![]()
![]()
Kuikentjes? dat is ook zieligquote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ja dàààg Imy phone
gooi wel ergens anders mee.......
![]()
![]()
nope geen ongelukje...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol, je was gefrustreerd en hebt je telefoon zo toe getakeld? Of was het een ongelukje?
haha beter van niet hè....quote:
quote:
zo gek als 'n brievenbus want 'n postduif is ni roodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |