Waar????quote:
Jammer.quote:
Ja dan eh??????!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef Nightwulf het volgende:
Bloempje, als ik nu mijn knopjes laat zien.....
[ afbeelding ]
dan... eh
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef Illusionati het volgende:
Zo, genoeg Fok! voor vandaag, denk ik. Fijne avond iedereen!
Waarheid als een... Een... Een... Fuck wat was t ook alweer...quote:
Zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:24 schreef Lon3 het volgende:
ik zit ook graag aan knopjes.... genots knopjes
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Zeg
Ik ook eigenlijk....
17 dagen is ook mooi toch !!
Nee alleen 40 dagen is mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Zeg
Ik ook eigenlijk....
17 dagen is ook mooi toch !!
Ikkequote:
Ze zeggen van wel.....quote:
Je gaat er niet kapot van hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.....
Toch twijfel ik wel behoorlijk of ik dit wel 40 dagen wil volhouden....
Ik bedoel, wie garandeerd me dat alles nog even goed werkt straks...
Ik hoop van niet nee....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Je gaat er niet kapot van hoor!
... toch?
Hoop het wel voor je....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:35 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Denk het niet nee, stel je voor![]()
Volgens mij werkt alles nog!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Hoop het wel voor je....
Zou ook zonde zijn anders
Ik doe ook nog mee hoor, maar PB-tje heeft me doorgestreeptquote:
Nee, erewoord!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Nightwulf het volgende:
Maar....moet wel zeker weten....
Ilusionati ... verklaart u hierbij helemaal geen onkuisheden te hebben begaan sinds de start??
Wat is hierop uw antwoord?
Nee, denk aan je mannelijke eer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb een gouden kans, even een uitzondering op de regel?
Zo is t maar net! En dan nog voor Heracles zijn, het moet niet gekker worden hier!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Nightwulf het volgende:
Heracles Almelo?
Nee, Nee, Nee nu zeker niet meer![]()
Regels zijn Regels
Waarschijnlijk worden de regels genegeerd en doet ie 't gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Nightwulf het volgende:
en denk eens aan die onschuldige Almelose meisjes, het idee
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Uitgaande, maar de vrouwen zijn echt niks vanavond, niemand die normaal durft te dansen. Moet je daar nou mee?
1 2 3 4quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
voor jullie![]()
ik doe van begin tot eind juni
Aaan velen die vol goede moed meededen ook niet. Getuigende de OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:47 schreef AcquiredDreams het volgende:
Respect voor degene die het volhouden. Dit is aan mij echt niet besteed.
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?quote:Op donderdag 2 juni 2011 05:32 schreef Morphs het volgende:
Zucht, afscheid genomen van m'n vakantievriendinnetje na een laatste heerlijk nachtje
Echter (misschien helaas) niet gefaald.. volgens mij gaan die 40 dagen wel lukken..
Morphs is een baasquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Precies, dan ben je echt een eindbaasquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Blijkbaar wil Morphs nu toch echt laten zien dat ie het kan...quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het vanaf 1 uur een heeeel stuk gezelliger was. Thanks PB-tje hahahaquote:
Hebben we wat gemist?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het vanaf 1 uur een heeeel stuk gezelliger was. Thanks PB-tje hahaha
Nee maar serieus, het werd echt gezelliger vanaf dat moment
Ik heb zo het gevoel dat jij moeite hebt met de Engelse taal: challange = challenge.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ja, op het moment dat ik hem ging zoeken was hij/zij nergens te bekennen natuurlijk!quote:
Zij natuurlijk, (bloed) zuigende zijn altijd vrouwtjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef Dagkaart het volgende:
ja, op het moment dat ik hem ging zoeken was hij/zij nergens te bekennen natuurlijk!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Zo is t maar net! En dan nog voor Heracles zijn, het moet niet gekker worden hier!
Heraclesquote:
had het kunnen weten natuurlijk! Uitzuigers dat het zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:18 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zij natuurlijk, (bloed) zuigende zijn altijd vrouwtjes
Zit jij ook in het gifjes topic te kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:24 schreef Nightwulf het volgende:
Dit gebeurt er met een vrouw na 40 dagen en nachten onthouding!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:01 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Heracles, Heracles
, Heracles
...... BOEEE TWENTE BOOEEEEEEE
Niet gaan opgeven nu héquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:26 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha![]()
Goed.... Nu weer ff OT;
Wat een K*t challenge eigenlijk,
Nou ja... Soms is t gewoon ff niet leuk meer
Ik doe m'n best!!!!! Toch heb ik het gevoel dat ik een stukje vanzelf mis... Don't know why.... Just don't like itquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Niet gaan opgeven nu hé![]()
Je kan vast nog wel 22 dagen hebben.
Heb toch wel een soort medelijden met haar vriendquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:11 schreef Dagkaart het volgende:
Komop boterbloempie, nu niet opgeven! Het einde komt in zicht......
De regels:quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:15 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Heb toch wel een soort medelijden met haar vriend
Ja klopt, maar om het nou 40 dagen met handjobs en blowjobs te doen, gaat toch ook vervelen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
De regels:
• 40 dagen en 40 dagen lang geen:
• Sex
• klaarkomen
• Sexuele handelingen in welke vorm dan ook (zoenen mag wel)
• elke extra regel die je jezelf oplegt.
Seksuele handelingen bij een ander (bijv. partner) mogen wel, zolang jij zelf dus maar niet klaarkomt of seksuele handelingen krijgt
beetje creatief zijn
Nope. Zij was hier.. en ze doet vanuit haar overtuiging niet aan seks voor het huwelijk. Niet echt mijn ding maar ik respecteer het. Daarnaast was ik zelf niet genoeg op m'n gemak dus van mijn kant zou het er ook niet van komen. Iets met het blokkeren van seksuele gevoelens..quote:lol je bent op vakantie, je vind een scharrel... En je neukt haar vervolgens niet!? Voor een fok challange!?
Ik denk dat er zat rondlopen die al blij zijn met 1 handjob of blowjob in 40 dagenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:21 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ja klopt, maar om het nou 40 dagen met handjobs en blowjobs te doen, gaat toch ook vervelen?
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat rondlopen die al blij zijn met 1 handjob of blowjob in 40 dagen, en nee niet ik, wordt al goed voorzien
Eikelquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussen
Jij wordt wel goed voorzien, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal dat ze goed voorzien worden. Maar ondertussen
Nee hoor. Ik vindt het wel best zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Jij wordt wel goed voorzien, toch?
ben kapotquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
De regels:
• 40 dagen en 40 dagen lang geen:
• Sex
• klaarkomen
• Sexuele handelingen in welke vorm dan ook (zoenen mag wel)
• elke extra regel die je jezelf oplegt.
Seksuele handelingen bij een ander (bijv. partner) mogen wel, zolang jij zelf dus maar niet klaarkomt of seksuele handelingen krijgt
beetje creatief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |