quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Als we gewoon niet afspreken, DAN komen we elkaar wel tegenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Met dat netwerk daarzo in de middle of nowehere met 60.000 mensen wel ja
Trutquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind de naam Agnes eigenlijk niet erg hoor. Goed, het is niet zo mooi als, bijvoorbeeld, Sanne, of zoiets, maar zeker niet lelijk.
Das toch geen naam!!!quote:
Ik maak hem wel : die is voor mij uiteraardquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom er geen 'Leukste Single' in het rijtje staat...
Lijkt me toch de enige echt interessante titel om aan iemand te geven.
quote:
Kan Agnes toch niks aan doen dat Obel haar achternaam isquote:
Artiestennaamquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Kan Agnes toch niks aan doen dat Obel haar achternaam is
Maar goed,de voedertijd hebben we weer gehad...
Ik heb 'm al gereserveerd, daar niet van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak hem wel : die is voor mij uiteraard.
Die is gewoon zo obvious dat ze hem er niet tussenzetten en mij meteen de kroon gevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom er geen 'Leukste Single' in het rijtje staat...
Lijkt me toch de enige echt interessante titel om aan iemand te geven.
Die zou je wel het beste staan, ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is gewoon zo obvious dat ze hem er niet tussenzetten en mij meteen de kroon geven
Ik dacht ook al evenquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Goh, stel je voor... dat je gewoon 2,5 week vakantie hebt!!
ik ken iemand die heet t met een streepje op de A, uitsprekende als An-jesquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:53 schreef Ripley het volgende:
IK vind Agnes wel een lelijke naam, omdat ik die harde G niet mooi vind.
O jaquote:
Ik ook ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen*Leunt nog even lekker achterover in haar stoel
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik stel me de 4 in Januari voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
http://nos.nl/tekst/24519(...)akt-na-pingdate.html
das best dom
Heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
http://nos.nl/tekst/24519(...)akt-na-pingdate.html
das best dom
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
biefstuk met pepersaus en stokbrood, come to mommy
Oh ze zijn zo zachtquote:
die pepersaus is dan weer jammerquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Nee heerlijk juist, lekker pittig. Ik ga dus gewoon 350 gr. biefstuk wegetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die pepersaus is dan weer jammer
Vleeschquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
ik houd van pittig maar met pepersaus heb ik helemaal niks met biefstuk daarentegenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee heerlijk juist, lekker pittig. Ik ga dus gewoon 350 gr. biefstuk wegeten
gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb PEARL JAM - 1993-1995: VS./VITALOGY - Legacy Edition gewonnen, ik ben zo blij! Mooie live cd zit erbij
Thanks! Biefstuk & Pearl Jam live, wat wil een mens nog meerquote:
Ben met alleen de biefstuk ook al tevredenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks! Biefstuk & Pearl Jam live, wat wil een mens nog meer
Dan moet je opschieten, ben halverwege de 2equote:Op woensdag 1 juni 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben met alleen de biefstuk ook al tevreden
biiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks! Biefstuk & Pearl Jam live, wat wil een mens nog meer
Ja tegen de tijd dat ik daar ben heb je het dus op en kan ik dus alleen nog maar mee afwassen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten, ben halverwege de 2e
Omdat jij me zo nodig in een restaurant moest zetten, gevuld met &%$(#* hartjes en geen vlees.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tegen de tijd dat ik daar ben heb je het dus op en kan ik dus alleen nog maar mee afwassen.
Waarom heb jij toen eigenlijk niet gekookt? Hadden we in ieder geval vlees gehad.
nikkerhartjes?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij me zo nodig in een restaurant moest zetten, gevuld met &%$(#* hartjes en geen vlees.
Ja hoe kan ik dat nu weten, volgens de menu kaart hadden ze heel veel vlees.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij me zo nodig in een restaurant moest zetten, gevuld met &%$(#* hartjes en geen vlees.
balonnenquote:
Nee. Was dus ook erg vreemd in een restaurant vol valentijnshartjes en stelletjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
zijn jullie een stel of zo missB en royco?
En zonder vlees dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Was dus ook erg vreemd in een restaurant vol valentijnshartjes en stelletjes
Godzijdank was ik leuk gezelschapquote:
Was?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank was ik leuk gezelschap
Dat wel, zolang je niet aan het bitchen was over het gebrek aan vlees of dat het buiten koud was om te roken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank was ik leuk gezelschap
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel, zolang je niet aan het bitchen was over het gebrek aan vlees of dat het buiten koud was om te roken.
quote:
mietjequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was dan ook wel best erg koud buiten.
QFT, ik zit nog op kantoorquote:
Heb je vandaag niet hard genoeg doorgewerkt zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
QFT, ik zit nog op kantoor
Begon me al af te vragen waar die honger vandaan kwam.
Uhuhquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heb je vandaag niet hard genoeg doorgewerkt zeker
quote:
Bier is altijd verdiend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
Straks een biertje dat heb ik wel verdiend na deze week hard werken
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was de laatste die postte, hij zei het 6 minuten daarna. Wat denk je zelf?
Zo waarquote:
quote:
Met een leuk karakterquote:
Dat was sowieso wel natuurlijk. We postten niets voor niets onze bronstige lichamen op foto wat topics terug.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens tegen mij, beetje jammer weer
Is het niet zo dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! geef d'r nou niet de verkeerde ideeen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! geef d'r nou niet de verkeerde ideeen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was sowieso wel natuurlijk. We postten niets voor niets onze bronstige lichamen op foto wat topics terug.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je met leuk lekkere bedoelt en met karakter tieten, kan dat wel aardig kloppen.
3fm.nl [enter] klaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Thanx![]()
Ik was ff te lui om het op te zoeken
braafquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ga ik niet tegenspreken natuurlijk
Minder moeite dan nu het nr opzoeken om te downloadenquote:
Rightquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk was die vraag overbodig ja
Als je smartphone hebt kan je die ook voor de radio houden en dan heb je een App die het nummer voor je opzoektquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Minder moeite dan nu het nr opzoeken om te downloaden
ja, dat ken ik, weet je hoeveel moeite dat is, foon pakken, app starten, wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je smartphone hebt kan je die ook voor de radio houden en dan heb je een App die het nummer voor je opzoekt
Nu welquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja, dat ken ik, weet je hoeveel moeite dat is, foon pakken, app starten, wachten
precies!! Jij bent snellerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja, dat ken ik, weet je hoeveel moeite dat is, foon pakken, app starten, wachten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik onthou mij van elk commentaar
[..]
1 van de minste van die plaat. Doe mij maar Omen Reprise gevolgd door Omen.quote:
Geen voorkeur hier de hele cd is goed dus tjaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 van de minste van die plaat. Doe mij maar Omen Reprise gevolgd door Omen.
Waarom doen wijven dat toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik had ooit een collega die Agnes heette en die wou ik best door het matras drukken, tot ze zwanger werd en toen vond ik er weinig meer aan, toen ging ze snel bergafwaarts.
Rotjongquote:
Ok en wat heeft dat te maken met het een stomme naam vinden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik had ooit een collega die Agnes heette en die wou ik best door het matras drukken, tot ze zwanger werd en toen vond ik er weinig meer aan, toen ging ze snel bergafwaarts.
Veel denken wellicht: de buit is binnen, dus voor mezelf zorgen hoeft niet meer, ik hoef toch geen prooi meer te zijn voor een lekkere vent. Geef mij liever de afstandsbediening en een zak chips voor tijdens wederom een spannende aflevering van GTST.quote:
Niet nodig, weet je zelf ook wel.quote:
Hoi jonge damequote:
Ohquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet nodig, weet je zelf ook wel.
+1 thank god voor de adv-dagquote:
He Q, ik doe dan wel heel lullig de hele tijd met mijn weekend van 18 dagen, maar ik kan dus morgen niet uitslapen. We rijden hier om 8:00 al weg richting Almen.quote:
Morgen kan ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef xFriendx het volgende:
Hier ook vrijdag vrij. Kunnen wel een singles picknick doen.
Hier gewoon door in de vakantie denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zomaar 4 weken vakantie deze zomer, kon een extra weekje vrij krijgen eind juni
Dat moet je niet doen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier gewoon door in de vakantie denk ik
Want ontzettend vervelend voor je zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jupz
Thuiswerken kan ook niet, laptop staat nog op het werk
Mjah, ik ken iemand die het zou weten, maar om het mijn ex nu te gaan vragen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
He lui, dit nummer is niet The Prodigy, het is 1 of ander gabber nummer:
(begint wel firestarter)
Maar nou wil ik weten welk nummer dit wel is.
Dus kaalkoppies van weleer, wie kan me helpen
Mag ik dan jouw broodje smeren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen kan je in Utrecht aanschuiven ... via de nationale picknickdag... ik ga
Ergste is nog, ik had het ooit op Thunderdome deel zoveel staan, maar die heb ik allemaal verkocht ooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik ken iemand die het zou weten, maar om het mijn ex nu te gaan vragen..
Soundhound kent hem nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste is nog, ik had het ooit op Thunderdome deel zoveel staan, maar die heb ik allemaal verkocht ooit.
Hoe laat? Ik heb morgen ook nog een verjaardag of eigenlijk 2 verjaardagen in een.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen kan je in Utrecht aanschuiven ... via de nationale picknickdag... ik ga
Begint om 14:00 ... ik ga met mijn BFF en haar manquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik heb morgen ook nog een verjaardag of eigenlijk 2 verjaardagen in een.
Verjaardagen in mijn familie(ouders, broertje en zusjes) is koffie + cadeautjes en daarna gaat iedereen weer zijn eigen ding doen. Mijn ouders vieren hun verjaardag nooit. iig niet met familie en vrienden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Begint om 14:00 ... ik ga met mijn BFF en haar man
Maar moet je dan niet naar die verjaardagen?
Stuur hem naar Docter bob van 3FMquote:
Vast welquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dokter PopMaar ik denk niet dat Gerard me kan helpen
kijk ff tegen wie je het hebt.quote:
Nee, ik weet dus niet de titel, die moet ik juist weten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast welgewoon proberen. Je weet de titel plus omschrijving. Dus dat moet lukken. En ik wil dat nummer ook wel op de radio horen
Als je dat linkje stuurt met omschrijving dan komt hij daar vast wel uitquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik weet dus niet de titel, die moet ik juist weten.
Klinkt als iets van Neophyte...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
He lui, dit nummer is niet The Prodigy, het is 1 of ander gabber nummer:
(begint wel firestarter)
Maar nou wil ik weten welk nummer dit wel is.
Dus kaalkoppies van weleer, wie kan me helpen
Mooiquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier hou ik toch niet van dus dat is mooi
Ga je gang, ik mot ze niet, moet je eens kijken hoe dood dat bier is. Die wieven kunn'n nie zoep'n.quote:
das alvast een prima deelquote:
merci cherryquote:
Net alsof dat het belangrijkste isquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je gang, ik mot ze niet, moet je eens kijken hoe dood dat bier is. Die wieven kunn'n nie zoep'n.
Ah oke. Mja,ik ben meer vd harde gitaren. Ken alleen een beetje wat v Rotterdam records in de begin tijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, verkeerde bass voor Neophyte. Eerder Chosen Few.
Coolquote:
Zeker waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
Gabber/hardcore ......etc.... hersenloze bende....
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Happy Hardcorequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
Gabber/hardcore ......etc.... hersenloze bende....
Chosen Few had ik wel gelijk in. Het lijkt er op, maar is het net niet:quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oke. Mja,ik ben meer vd harde gitaren. Ken alleen een beetje wat v Rotterdam records in de begin tijd
Kan ermee doorquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chosen Few had ik wel gelijk in. Het lijkt er op, maar is het net niet:
Ik ga weer terug naar The Real McKenzies.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kan ermee doormaar ik ga nu toch maar ff voor Slipknot
Vind Ennio Moricane eigenlijk ook altijd wel heel tof (en dan weet jij wel welke band die gebruikt).quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef YipYip het volgende:
Helaas geen bewegende beelden,maar toch ff deze. Vanwege het beste concert intro ooit..
Metallicaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind Enio Moricane eigenlijk ook altijd wel heel tof (en dan weet jij wel welke band die gebruikt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Pop-up tent niet wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
tentjes zoeken voor lowlands, de mijne is vorig jaar in biddinghuizen achtergebleven![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
tentjes zoeken voor lowlands, de mijne is vorig jaar in biddinghuizen achtergebleven![]()
Stbaby's batstentquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ga ik nog halen. Maar 4 meter in doorsnee
ik heb nog wel een tentje in m'n broek staan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
MetallicaaaaaaaaaaaaIk heb ze nu 1x live gezien. Was op Werchter. Maar oh men, live die introSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog mooier toen ze 20 minuten voor het eind wegliepen, alleen paars licht aanbleef en op een gegeven moment helikopter geluiden en geweerschoten klonken, vervolgens het halve podium leek te ontploffen (veul vuur)... en toen...![]()
edit: dit dus:
Geniaal inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 1x live gezien. Was op Werchter. Maar oh men, live die intro
Nog mooier toen ze 20 minuten voor het eind wegliepen, alleen paars licht aanbleef en op een gegeven moment helikopter geluiden en geweerschoten klonken, vervolgens het halve podium leek te ontploffen (veul vuur)... en toen...![]()
Alleen jij of ook nog andere? Orgie?quote:
Bovenstequote:
mrs. stbabylon erbijquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jij of ook nog andere? Orgie?
de slaapoppervlakte is het zelfde alleen meer bergruimte bij de bovenstequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jij of ook nog andere? Orgie?
[..]
Bovenste
Coolquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mrs. stbabylon erbij
En zeer ws. op Lowlands donderdag de hele club erin, maar dan om te zuipen, Romeinse stijl. We nemen zelfs druiven mee. Bachus eren enzo.
das wel n punt inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou ik die bovenste doen, afdakje voor als het regent
En het zou verdorie weer eens tijd worden dat het gaat regenen. Al 3 jaar nauwelijks iets. En al die pokke-hipsters blijven elk jaar terug komen.quote:
Ik heb ze inmiddels al 7 keer gezien,voor het eerst in 1991 (monsters of rock festival met ac/dc als afsluiter). En bij elke keer kippenvel bij de eerste tonen v the ecstasy of goldquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 1x live gezien. Was op Werchter. Maar oh men, live die intro
edit: dit dus:
de zondvloed er over.. het heet niet voor niets lage landen festival.. dijkdoorbraak zorgt voor wat (vissen-) leven in ieders tentquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het zou verdorie weer eens tijd worden dat het gaat regenen. Al 3 jaar nauwelijks iets. En al die pokke-hipsters blijven elk jaar terug komen.
Die heb ik dus wel een paar keer meegemaakt. Word je echt zo niet happy van. Hele dag lang hoosbuien zoals dat alleen kan in Nederland. Daarna is het spetter-spieter-paterquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef clevy het volgende:
[..]
de zondvloed er over.. het heet niet voor niets lage landen festival.. dijkdoorbraak zorgt voor wat (vissen-) leven in ieders tent
alfred jodocus kwakquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel een paar keer meegemaakt. Word je echt zo niet happy van. Hele dag lang hoosbuien zoals dat alleen kan in Nederland. Daarna is het spetter-spieter-pater
tja.. de associatieve geest is een vloek een plaag en een zegen tegelijk..quote:
Hebben wij dezelfde geest?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. de associatieve geest is een vloek een plaag en een zegen tegelijk..
misschien een soortgelijke.. resultaten uit het verleden hebben dat al eens vaker aangetoond dat we dezelfde onzin kunnen spuien.. echter is dit geen garantie voor de toekomstquote:
Don't I know it.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. de associatieve geest is een vloek een plaag en een zegen tegelijk..
ook gij brutus? wat een bende idioten hier-oquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien een soortgelijke.. resultaten uit het verleden hebben dat al eens vaker aangetoond dat we dezelfde onzin kunnen spuien.. echter is dit geen garantie voor de toekomst
20% van de NL bevolking of zoiets schijnt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef clevy het volgende:
[..]
ook gij brutus? wat een bende idioten hier-o
pff.. dan is het niet leuk meer.. ik weiger me te identificeren met de massa..quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
20% van de NL bevolking of zoiets schijnt.
bij iemand anders kruipen was geen optie?quote:
neequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
bij iemand anders kruipen was geen optie?
'Liefjes'!quote:
Dag mevrouw LEquote:
Festivalsquote:
ach.. u kent onsquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Festivals
Kamperen
Hallo kansloze Singles
DAT lijkt er meer opquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Festivals
Kamperen
Hallo kansloze Singles
Zo kennen we jou weerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Festivals
Kamperen
Hallo kansloze Singles
en ik dan?quote:
Sjorro?quote:
quote:
quote:
Maar ik hou serieus niet van festivalsquote:
Ja, maar dat bedoelde je nietquote:
Ze houd van mequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik hou serieus niet van festivals
Wel van kamperen
En van jullie
Nee vertelquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat ik volgende week op gesprek mag voor De Droombaan?
jup.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Nopequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Dat zei je al, nu meer over die baanquote:
Ik heb je gemist.quote:
quote:
Meer geld, meer uitdaging, enorme doorgroeimogelijkheden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zei je al, nu meer over die baan
'De Droombaan'?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Succes met solliciterenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer geld, meer uitdaging, enorme doorgroeimogelijkheden.
quote:
Nee, kat in het bakkie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met solliciterenniet dat jij dat nodig hebt natuurlijk
Net achter holle bolle gijs zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zou ook een Eftelingattractie kunnen zijn.
Wat voor baan is het,het werk dan hè?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zou ook een Eftelingattractie kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |