quote:
Discriminatiequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Crystal reken ik niet goed, we staan op 5. Vergeet de agent niet!
Inderdaad! Paul Giamatti had ook nog gekund.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Todd Phillips heeft vast ook wel een rol/cameo in zijn eigen film
Als een ware geekquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wolverine / Hugh Jackman
Charles Xavier / James Macavoy
Magneto / Michael Fassbender
Moira McTaggart / Rose Byrne
Shaw / Kevin Bacon
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:06 schreef wyccie het volgende:
Hmm...die heeft nog in Beverley Hills 90210 gespeeld. Katherine nogwat...maar of dat haar karakternaam was of haar echte naam weet ik niet meer.
Nope, dat is die uit The Graduate. Daar haalde ik haar zelf net ook al mee in de warquote:
quote:
Als je maar 2 letters erbij hoeft te bedenken, verwacht ik wel dat die goed zijn. De b zou ik hem nog vergevenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:01 schreef Doff het volgende:
Gaat het echt om die ene 'b' of heb je de post van Hulkio over het hoofd gezien?
Ah, die had ik ook nog over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je maar 2 letters erbij hoeft te bedenken, verwacht ik wel dat die goed zijn. De b zou ik hem nog vergeven
Dit is geen animatiefilm en Top Gun zou iets te makkelijk zijn héquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vraag me af dit animatie is of niet... Maar ik zie iets wat lijkt op een f14 dus ik gok Top Gun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |