Nee, maar hier had je zo mee kunnen gaan naar het strandquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Want daar wonen alleen maar stelletjes?
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
Ik vergeet dingen nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
[..]
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweest
Ik had het hier over single tussen stelletjes en hoe je daar toch aan kan haken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan die jou niet zal zien als een makkelijk jong neukertje
owh wacht
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Ja, dat is kut als je met je vriendengroep uit de pas loopt...
Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...
Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillenOp dat punt zit ik nu.
persoonlijk niet,maar ik heb in m'n vriendenkring wel enkelen die single zijn en er ook bewust voor hebben gekozen maar altijd wel iets vinden om zich nooit te vervelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...
Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...
Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.
Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.
Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...
Schattig... maar irritant
Ervaringen?
Als je met zinvolle tips komt welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef bynnad het volgende:
Kan er wel een verhaal aan hangen, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |