schrijf gewoon over je ervaringen als een gamende vrouwquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou wel willen maar waarover?Zoveel game ervaring heb ik ook weer niet.
Als het maar enigszins met games te maken heeft. Als je een nieuwsbericht leest waar je het het oneens mee bent, als je tijdens het gamen iets vaags zag, als je op Xbox Live liefdestestamenten van vreemden krijgt, whateverquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou wel willen maar waarover?Zoveel game ervaring heb ik ook weer niet.
avond doe ik weer eens mee. ^^quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand zin om eener schiet spel te spelen?
Quake 3 Arena?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand zin om eener schiet spel te spelen?
Hmm ik ga er eens over na denken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het maar enigszins met games te maken heeft. Als je een nieuwsbericht leest waar je het het oneens mee bent, als je tijdens het gamen iets vaags zag, als je op Xbox Live liefdestestamenten van vreemden krijgt, whatever
Als het leuk is voor andere mensen om te lezen en met games te maken heeft is het wat mij betreft prima. Je kunt ook een wekeljkse/maandelijkse column schrijven over wat je dan ook maar wil. Opties genoeg hoor
Dat komt door dat ontzettend geile xboxlive poppetje van je.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm ik ga er eens over na denken!![]()
Ik krijg overigens al maanden lang elke dag van een Engelse negert een ingesproken bericht.dat hij wil weten wie ik ben en hoe ik eruit zie. Nooit op gereageerd maar hij blijft maar sturen.
Sorry, heb niks te doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, langer man en woestere snor.
Ik heb gewoon mezelf na gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat komt door dat ontzettend geile xboxlive poppetje van je.
haha je nieuwe meme?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, heb niks te doen
[ afbeelding ]
Alweer niet opgehaald?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |