Met een brommer/scooter?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Maar goed ik lach hier wel om maar heb ooit iets soortgelijks mee gemaakt.
De scooter van een vriendin van mij, ik zat bij haar achterop en ze liet wat vallen en bij het afstappen liet ze haar scooter vallen. Dus ik dacht laat ik zo lief zijn om hem op te rapen. Geef ik per ongeluk gasquote:
jij hebt je kans verkeken op een ritje achteropquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De scooter van een vriendin van mij, ik zat bij haar achterop en ze liet wat vallen en bij het afstappen liet ze haar scooter vallen. Dus ik dacht laat ik zo lief zijn om hem op te rapen. Geef ik per ongeluk gasdus ik schiet met die scooter echt een paar meter vooruit en kon hem niet meer houden dus hij stuiterde nog ff verder. Ding was total loss.
Heb toen nooit meer een scooter aangeraakt.
Maar ik hoef jou motor ook niet aan te raken als ik bij je achterop zit. Ik leg mijn handen wel op je zij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij hebt je kans verkeken op een ritje achterop
u can touch te nipples if u want.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik hoef jou motor ook niet aan te raken als ik bij je achterop zit. Ik leg mijn handen wel op je zij.
Kanker man, inderdaad, was ist dan passiert?!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes way! En als ik em vind trek ik zijn kop eraf en voer ik die aan zijn moeder
1100 particulier 650 dealerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is zeer kut. Hoeveel was 'ie nog waard?
Het was toch alleen de disk drive die het niet meer deed? Die kan je best nog verkopen voor 50¤ ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:17 schreef SoldMayor het volgende:
Euhjj raad eens wat ik heb gevonden...?
Iemand motor kopen?![]()
ooh en btw morgen nieuwe xbox halen.![]()
me oude is woensdag avond rond 11 uur overleden.
Ja hij las tot vandaag nog maar 1 game en dat was F1 2010. Waarom die het wel deed en de 35 andere niet. Snap ik niks van maar okee. Maar vanavond deed ook F1 2010 het niet meer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het was toch alleen de disk drive die het niet meer deed? Die kan je best nog verkopen voor 50¤ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |