Hij is fijn hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
Zo al me bestande op mun nieuwe xboxje gezet..![]()
![]()
![]()
250Gig slim versie alluss.
Bats bats, l337 haxxorren ftwwwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dikke rape net met je boy potatoe en micchie.
Speelde het vanmiddag nog maar drie kwart van de lobbies is helaas gehacked je kan ook non stop tubes spammen enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
WTF.![]()
Ik ging net voor het eerst sinds een half jaar cod 4 een keer doen.
Het potje begint en ik dan wow... mijn sensitivity staat wel heel hoog..
Zit ik ineens in een of andere gehackte lobby.. allemaal vage shit.
Inclusief slot dat door de verzekering geaccepteerd wordt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef Bozz187 het volgende:
WEEKEND!!!
Nog 1 nacht en dan time to buy a bike....again
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inclusief slot dat door de verzekering geaccepteerd wordt?
Vertel op.quote:
Heb echt een beeld van jou dat je super verwend bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vertel op.Ik heb waarschijnlijk ook een heel fout beeld van jou.
Draag je wel eens nektasjes?![]()
Edit: Dacht even dat je mister was.
x2.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb echt een beeld van jou dat je super verwend bent.
Valt mee hoor. M'n ouders betalen alleen dingen zoals kleren en m'n collegegeld omdat ze niet willen dat ik met een schuld straks de arbeidsmarkt opga. Ik moet het zodra ik zelf gewoon werk terugbetalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb echt een beeld van jou dat je super verwend bent.
Hoe oud ben je?!?!?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Valt mee hoor. M'n ouders betalen alleen dingen zoals kleren en m'n collegegeld omdat ze niet willen dat ik met een schuld straks de arbeidsmarkt opga. Ik moet het zodra ik zelf gewoon werk terugbetalen.
Letterlijk gevalletje van de rekening die geduldig wordt opgemaakt.
Maar in zekere zin zou je het verwend kunnen noemen, I suppose.
Tegenovergestelde van mijn ouders, ik ging op mijn 18de het huis uit en heb vanaf toen alles zelf betaald. Maar snap wel dat ouders dit soort dingen doen voor hun kinderenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Valt mee hoor. M'n ouders betalen alleen dingen zoals kleren en m'n collegegeld omdat ze niet willen dat ik met een schuld straks de arbeidsmarkt opga. Ik moet het zodra ik zelf gewoon werk terugbetalen.
Letterlijk gevalletje van de rekening die geduldig wordt opgemaakt.
Maar in zekere zin zou je het verwend kunnen noemen, I suppose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |