Soms heb je helemaal geen uitzicht meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mannen dan een beter uitzicht hebben
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:05 schreef Bozz187 het volgende:
Morgen mensen.
Aaah hoe gay gewoon nmet de fokkin trein naar het werk.
ik werk in ede. En moet helaas tot 1645 werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik moet zo tot 12 werken, terwijl ik dacht vrij te zijn.maar goed daarna mijn bikini aan en lekker liggen zonnen aan de Rijn.
ja hier ook zo kut zouden we met z'n tweeen zijn opbhet plus 2 supervisors. Is die andere ziek(migraine), kan ik alles alleen gaan doen gelukkig is het niet heel veelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag ook weer aan het werk omdat er perse iets af moest deze week. Ben nu aan het wachten op een collega die ook zou komen werken vandaag, het is te hopen dat hij op komt dagen anders kan ik dus niks doen...
gewoon zeggen is bloed door het harde trainenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met mijn grote mond gisteren gezegd dat ik nooit verbrand heb nu kenser rode armen
Fapfapfap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik moet zo tot 12 werken, terwijl ik dacht vrij te zijn.maar goed daarna mijn bikini aan en lekker liggen zonnen aan de Rijn.
Ik nog een half uurtje aanwezig zijn denk ik.quote:
bij ons is ie rond de 20% schat ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nog een half uurtje aanwezig zijn denk ik.
De bezettingsgraad van het hele bedrijf is hier maar liefst 9% !!!
Oftwel.. we zijn met zijn 3en
Jij werkt in een bedrijf met 33 1/3 werknemers?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nog een half uurtje aanwezig zijn denk ik.
De bezettingsgraad van het hele bedrijf is hier maar liefst 9% !!!
Oftwel.. we zijn met zijn 3en
dat is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jij werkt in een bedrijf met 33 1/3 werknemers?
1/3e werknemer ligt begraven op het terrein na een explosie eerder dit jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jij werkt in een bedrijf met 33 1/3 werknemers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |