Oops. Dacht dat het een 2 wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wel een ipad 2 natuurlijk
en nieuw in doos met garantie
Ga je voorlopig niet vinden. Voor de volle prijs vliegen ze gewoon als warme broodjes over de toonbank.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:00 schreef meneer_valk het volgende:
Iemand al een winkel gevonden die de iPad 2 16gb wifi voor minder dan 479 euro aanbiedt?
net zoveel vragen als de nieuwprijsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Spelvout het volgende:
Voor geīnteresseerden
[TK] Witte iPad 2 16GB WiFi
woei die importeer ik ook voor 5 euroquote:
Hier krijg je de smart cover 'er bij'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
net zoveel vragen als de nieuwprijs
iets met tweakers regel, 60% van de nieuw prijs..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hier krijg je de smart cover 'er bij'
edit\
Te laat zie ik, en leuk dat je hem voor 5 euro importeert
Aan het vraag en aanbod te zien vind ik dit nog niet eens zo gek. 2,5mnd oud, nieuwstaat, accessoires en aankoopbewijs e.d aanwezig. Er zijn nog mensen die dit voor een iPad 2 zonder dat alles durven te vragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iets met tweakers regel, 60% van de nieuw prijs..
niet de nieuwprijs
tja.. mensen die niet weten wat iets waard isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Aan het vraag en aanbod te zien vind ik dit nog niet eens zo gek. 2,5mnd oud, nieuwstaat, accessoires en aankoopbewijs e.d aanwezig. Er zijn nog mensen die dit voor een iPad 2 zonder dat alles durven te vragen.
Iig graag weer ontopic, discussiëren doe je maar in een nieuw topic.
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit,als ik kijk waar iPad 1 voor weggaan op ebay is het een sellers market
De markt is prima in staat dit te bepalen, als je het te duurr vind bied je minder of koop je eldersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef alexmeijer het volgende:
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoor(mijn mening)
nieuw, ongeopend in doos: http://tweakers.net/aanbo(...)-fi-%28zwart%29.html
al gedaan:)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De markt is prima in staat dit te bepalen, als je het te duurr vind bied je minder of koop je elders
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoor(mijn mening)
nieuw, ongeopend in doos: http://tweakers.net/aanbo(...)-fi-%28zwart%29.html
in princiepe als het een nederlandse ipad is kun je elke officieele apple store in lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantie
heb je al 4x gepost dat je een iPad heb? aandachtssletjequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
heb je al 4x gepost dat je een iPad heb? aandachtssletje
ooh hehe wist ik niequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef Temlin het volgende:
[..]Maar er is ook 4 keer gevraagd of het die van 2 euro is.
Dat zogenaamde bonnetje heb je helemaal niet nodig voor je garantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantie
mensen die spullen bij mediamarkt kopen weten dat ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Swaffellaar het volgende:
[..]
Dat zogenaamde bonnetje heb je helemaal niet nodig voor je garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |