Klopt. Nee, zie post #113.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt je eigen bachelor toch al afgerond neem ik aan? Een extra bachelor is toch enorm duur?
quote:
Die?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
oompa: Tilburg rekent aankomend jaar het wettelijk collegegeld als instellingstarief, en blijft dat doen gedurende de nominale duur plus 1 jaar.
De regeling staat op http://www.tilburgunivers(...)llegegeld/2011-2012/
Met dank aan SAM.
Oh? Hoezo dat dan? Haha.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef oompaloompa het volgende:
Hoor net dat ik in het tentamen sociale cognitie zat =]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weetquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weet
Yes, iets gevonden waar jij niet binnen een minuut antwoord op weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, het spookte continu door mijn hoofd. Ik die een geek klok niet kan aflezen
[..]
Alsof dat iets met elkaar te maken heeft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yes, iets wiskundigs gevonden waar jij niet binnen een minuut antwoord op weet.
Ja er kwam wel een onderzoek over troep op straat ter sprake bij een van de MC-vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weet
Maar dat was ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja er kwam wel een onderzoek over troep op straat ter sprake bij een van de MC-vragen.
Nou dan wist ik het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar dat was ik niet
Alhoewel ik wel op die foto stond
Geen onderzoek van JL en EE?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Er is nog een onderzoek van Y.I. genoemd geloof ik, verder weet ik het niet meer
Ja dat kost je puntenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er kwam er wel eentje van JL in voor ja, maar ik heb niet zo op de andere auteurs gelet
Ik schreeuw wel even naar de overkantquote:
Kan je spieken of ie al ver is met nakijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel even naar de overkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |