Pfft voor iemand die mij niet eens herkentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je spieken of ie al ver is met nakijken?
Je weet toch dat ik van je houquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Pfft voor iemand die mij niet eens herkent
Maar je zegt het nooitquote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar je zegt het nooit
Ja nu ja omdat ik er om vraag
Ja dat zei je de vorige keer ook al, maar sindsdien ben je alleen nog maar aan het overwerken of op de tennisbaan....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het spijt meik zal vaker mijn affectie tonen.
Maar natuurlijk hou ik van jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat zei je de vorige keer ook al, maar sindsdien ben je alleen nog maar aan het overwerken of op de tennisbaan....
En je neemt ook nooit meer bloemen voor me mee terwijl je weet hoe fijn ik dat vind...
Muis, hou je echt nog van mij?
(volgens mij zijn ze bijna klaar)
Dat zei je gisteren ook tegen mij, kiezen moet jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk hou ik van jemijn zon, maan en sterren!
(Yes)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook tegen mij, kiezen moet je
Do tell.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas maar op, anders verklap ik je geheim.
En bedankt, nu weet oompa dat ik een geheim voor haar heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas maar op, anders verklap ik je geheim.
Ik heb nooit gezegd dat het een geheim voor oompa was. You just did.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En bedankt, nu weet oompa dat ik een geheim voor haar heb.
Tegan mag het anders ook niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het een geheim voor oompa was. You just did.
Ik zeg niks. Beetje dreigen mag toch wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tegan mag het anders ook niet weten.
"Ik zeg niks" vs. "Ik zal nooit iets zeggen".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef Tegan het volgende:
Nu geef je dus toe dat dreigingen van jou harmless zijn.
Dus als je zegt "ik studeer" dan moet je er gelijk achteraan zeggen "tot [datum]" omdat je anders eeuwig student bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Tegan het volgende:
Als je geen tijdsaanduiding geeft dan geldt het gewoon sowieso.
Totdat je aangeeft geen student meer te zijn ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dus als je zegt "ik studeer" dan moet je er gelijk achteraan zeggen "tot [datum]" omdat je anders ben je eeuwig student
Totdat je aangeeft "doe dit of ik zeg het toch".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
Totdat je aangeeft geen student meer te zijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn kommaknop was zeker kaduuk. En het gebruik van whether is al helemaal verkeerd zonder die komma's.
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.quote:
Heb je dus toch wat aan Latijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
maar waarom kan whether blablabla holds true niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even ge-edit, door het gebrek aan leestekens moet je wel 5x lezen voor duidelijk is waar de bijzin ophoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |