Dus je hoeft zelf niks te regelen, behalve inschrijven voor de vakken van het tweede jaar via BB enzo?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb 4 ook gevonden, het is http://en.wikipedia.org/wiki/Legendre%27s_constant
Ja wil je de fiscale kant op? Vond Finance echt een schijtvak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef BaasD het volgende:
Aanvullende vraag op het bericht van glowmouse: geld dit ook als je in het 2e jaar een andere richting op wil (fiscale economie)?
Ja, het spookte continu door mijn hoofd. Ik die een geek klok niet kan aflezenquote:
Alsof dat iets met elkaar te maken heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja wil je de fiscale kant op? Vond Finance echt een schijtvak.
Je hebt je eigen bachelor toch al afgerond neem ik aan? Een extra bachelor is toch enorm duur?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
Nog maar een bachelor; ik ga er in januari serieus over nadenken althans.
Klopt. Nee, zie post #113.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt je eigen bachelor toch al afgerond neem ik aan? Een extra bachelor is toch enorm duur?
quote:
Die?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
oompa: Tilburg rekent aankomend jaar het wettelijk collegegeld als instellingstarief, en blijft dat doen gedurende de nominale duur plus 1 jaar.
De regeling staat op http://www.tilburgunivers(...)llegegeld/2011-2012/
Met dank aan SAM.
Oh? Hoezo dat dan? Haha.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef oompaloompa het volgende:
Hoor net dat ik in het tentamen sociale cognitie zat =]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weetquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weet
Yes, iets gevonden waar jij niet binnen een minuut antwoord op weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, het spookte continu door mijn hoofd. Ik die een geek klok niet kan aflezen
[..]
Alsof dat iets met elkaar te maken heeft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yes, iets wiskundigs gevonden waar jij niet binnen een minuut antwoord op weet.
Ja er kwam wel een onderzoek over troep op straat ter sprake bij een van de MC-vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ga ik niet vertellen, muis heeft dat tentamen gemaakt eerst eens kijken of zij het weet
Maar dat was ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja er kwam wel een onderzoek over troep op straat ter sprake bij een van de MC-vragen.
Nou dan wist ik het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar dat was ik niet
Alhoewel ik wel op die foto stond
Geen onderzoek van JL en EE?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Er is nog een onderzoek van Y.I. genoemd geloof ik, verder weet ik het niet meer
Ja dat kost je puntenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er kwam er wel eentje van JL in voor ja, maar ik heb niet zo op de andere auteurs gelet
Ik schreeuw wel even naar de overkantquote:
Kan je spieken of ie al ver is met nakijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel even naar de overkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |