Ook maar 5 uit 12 goed, wtf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:52 schreef BaasD het volgende:
de mc antwoorden van finance 1 zijn niet grappigvan de oefentoesten 11 uit 12 goed:') nu 5 uit 12
WTF:')
open vragen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef BigSmurf het volgende:
Heb sowieso al herkansing Marketing en Statistiek, dus met Finance erbij heb ik wel erg veel te doen. Open vragen gingen bij mij niet zo heel geweldig, dus heb weinig hoop.
Open vragen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef daankes het volgende:
[..]
open vragen:
1. a + d goed
2. 4~5/6 goed
3. helemaal goed op 1 doorwerk fout na. Als die helemaal fout word gerekend 0 punten ben ik bang (alleen C).
zal er om hangen.
Klopt nooit ene reet van inderdaad, al die hangbejaarden die ze inhuren en als een ouderwetse leraar door de zaal lopen, nog net niet met zo'n lat om op je vingers te meppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef Granaatappel het volgende:
Mocht niks meenemen van Finance, achterlijke organisatie ook altijd, bij de een mag het wel, ander niet etc.
Midterm had ik een 4 (quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef BaasD het volgende:
Meer mensen die finance achterlijk hard verneukt hebben dus. Midterm 10. Oefentoets 1 fout, tentamen 7 fout. Conclusie tentamen was te moeilijk?
Gelukkig wel toegepast gehaald met een 8
Oh wowquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
oompa: Tilburg rekent aankomend jaar het wettelijk collegegeld als instellingstarief, en blijft dat doen gedurende de nominale duur plus 1 jaar.
De regeling staat op http://www.tilburgunivers(...)llegegeld/2011-2012/
Met dank aan SAM.
Natuurlijk alhoewel mijn boeken niet bijster interessant zijn. Kun je beter wat papers lezen. (ligt natuurlijk wel aan het vlak dat je boeit)quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
Kan ik af en toe wat psychologieboeken van je lenen?
Maar dan klinische of sociale psy (hoef je officieel pas na 1 jaar te bepalen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
Nog maar een bachelor; ik ga er in januari serieus over nadenken althans.
Ook voor mensen die momenteel geen student zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
oompa: Tilburg rekent aankomend jaar het wettelijk collegegeld als instellingstarief, en blijft dat doen gedurende de nominale duur plus 1 jaar.
De regeling staat op http://www.tilburgunivers(...)llegegeld/2011-2012/
Met dank aan SAM.
Ja. Het verhaal gaat dat de oude regeling te ingewikkeld was voor degenen die hem uitvoerden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook voor mensen die momenteel geen student zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |