Morgen komt mij heel slecht uit. Ik moet donderdag (weer) mijn onderzoek presenteren, en wil morgen nog het een en ander voorbereiden.quote:
Nog eentje dan: "Het antwoord op het leven, het heelal en alles is 42, dus c=42".quote:
Zoiets heb ik laatst ook bij een vak geantwoord, maar dat punt kreeg ik vandaag terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef GlowMouse het volgende:
Het is weer nakijktijd. Kom ik bij één tentamen het antwoord tegen: ik herken deze opgave nog uit een oud tentamen, het antwoord is ...., ik ga nu uitleggen waarom:'
En, gehaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:49 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zoiets heb ik laatst ook bij een vak geantwoord, maar dat punt kreeg ik vandaag terug.
Gefeliciteerd, twee maanden vakantiequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer telt het wel? Bij promoveren?
Gefeliciteerd!quote:
Dacht eventjes dat je tegen jezelf praatte...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli Lenny
Mouse, kan je om kwart voor naar beneden hupsen? Ik moet wat eerder naar binnen zodat ik op de voorste rij kan zitten.
Komt wel goed. Beide vakken zijn inhoudelijk gelijk aan elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dank allen.
Volgende week nog gesprek met studieadviseur voor de zekerheid. Ze hebben in mijn programma een wijziging gemaakt. Een derdejaars vak is verandert in een nieuw vak (sociale filosofie --> politieke filosofie). Ik heb echter in mijn tweede jaar al, ijverig dat ik was, sociale filosofie gehaald.
In de OER staat: 'Een wijziging van deze regeling kan slechts dan betrekking hebben op het
lopende studiejaar, als daardoor de belangen van de studenten redelijkerwijs niet
worden geschaad.' dus neem aan dat het wel goed zit.
Dat deed ik ook. Gm is mijn oldskool, kinky alterego.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht eventjes dat je tegen jezelf praatte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |