ik moet dinsdag om 17.00 weg, dus dat was wat krapjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
ja maandag is goed, liever dinsdag uiteraard, maar woensdag kan ook
tmiquote:
Ronde van Zwitserland zeker?quote:tmihoewel je er met de geposte pics al kunt achterkomen
Ik heb nog niet echt specifieke vragen. Ik moet allereerst een leerstrategie hebben..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Als je specifieke vragen hebt over delen van het boek, kun je wel een keer langslopen.
No shit. Het boek van Marketing 1 ( Hans Haans) sloeg ook nergens op. Dat was een knip en plakwerk van andere boekenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
Docenten zouden nooit hun eigen boeken mogen gebruiken.
Moet marketing herkansen, ga dit keer gewoon alleen de sheets leren en de leidraad, dan haal je gewoon een voldoende, in plaats van dat hele kutboek.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
No shit. Het boek van Marketing 1 ( Hans Haans) sloeg ook nergens op. Dat was een knip en plakwerk van andere boeken. Niet te lezen gewoon. Er stond zelfs een Hoofdstuk van 30 pagina's in over subculturen terwijl er 2 woorden over vertelt werden tijdens het college
Baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef GlowMouse het volgende:
Het is weer nakijktijd. Kom ik bij één tentamen het antwoord tegen: ik herken deze opgave nog uit een oud tentamen, het antwoord is ...., ik ga nu uitleggen waarom:'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |