abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:18:20 #176
92492 Redskillz
Nachtegaal.
pi_97585279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Tering wat vind ik dit repectloos zeg. Kansloos bovendien.
Hoezo?
Die met die rooie broek
pi_97585299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Tering wat vind ik dit repectloos zeg. Kansloos bovendien.
Hoezo?
Anonimity is a bliss
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:19:07 #178
334410 GeoliedeVetmachine
Helemaal gesmeerd!
pi_97585314
Nee mensen, vooral doorgaan, lekker, ikke ikke ikke. Vooral doen :Y
Goed voor je ego.
pi_97585385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Goed voor je ego.
Het is niet ikke ikke, het is wij, ons, iedereen die wil luisteren. Briljant idee van mono, omdat hij wel vond dat er een alternatief mocht komen voor fok! radio, nu is het mijn/ons idee om een alternatief te maken voor onzin radio. We kunnen moeilijk dwingen om de server aan te zetten, maar we kunnen wel ons eigen plan trekken.
Anonimity is a bliss
pi_97585399
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

http://listen2myradio.com/index.php , met behulp van deze site is het ooit allemaal begonnen.

Dat is wel puur met eigen DJ's dan, daar zit geen Draakje bij.
heb net een account gemaakt op die site.

En idd in het begin zal het ff zonder draakje moeten.
pi_97585429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef Viro het volgende:

[..]

heb net een account gemaakt op die site.

En idd in het begin zal het ff zonder draakje moeten.
^O^
Anonimity is a bliss
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:22:07 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_97585433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Goed voor je ego.
:')

Waar slaat dit nu weer op? Er waren mensen die wél lol hebben in een radio en die mensen willen nu graag door gaan. Ook voor anderen die er lol aan beleefden. Waarom is dat nu weer egoïstisch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_97585449
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Het is niet ikke ikke, het is wij, ons, iedereen die wil luisteren. Briljant idee van mono, omdat hij wel vond dat er een alternatief mocht komen voor fok! radio, nu is het mijn/ons idee om een alternatief te maken voor onzin radio. We kunnen moeilijk dwingen om de server aan te zetten, maar we kunnen wel ons eigen plan trekken.
helemaal eens met faye.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:22:45 #184
Helemaal gesmeerd!
pi_97585454
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Egoïsme dus.
Er is ook niemand die zich serieus heeft afgevraagd waarom het gestopt is, er zijn alleen min of meer redenen afgedwongen. Het is zeer triest, neem je verlies en ga wat anders doen. Het is ten einde, voor altijd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:23:22 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_97585478
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:22 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Egoïsme dus.
Er is ook niemand die zich serieus heeft afgevraagd waarom het gestopt is, er zijn alleen min of meer redenen afgedwongen. Het is zeer triest, neem je verlies en ga wat anders doen. Het is ten einde, voor altijd.
Heb je dit topic wel gelezen? :') Bijna iedereen vroeg zich af waarom.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:24:16 #186
Helemaal gesmeerd!
pi_97585512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb je dit topic wel gelezen? :') Bijna iedereen vroeg zich af waarom.
Bijna iedereen eist een reden, dat is wat anders, dat is egoïsme meisje. "ik wil weten waarom".
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:25:03 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_97585542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Bijna iedereen eist een reden, dat is wat anders, dat is egoïsme meisje. "ik wil weten waarom".
Ja, ik wilde ook graag weten waarom. Gewoon uit interesse, dat heeft niks met egoïsme te maken. :)
pi_97585562
Oliemachine, ga ff ergens anders huilen terwijl wij ff verder constructief bezig gaan, ja? :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:25:28 #189
92492 Redskillz
Nachtegaal.
pi_97585564
Mag ik nog even heel draakje downloaden?

:')

//

http://forums.winamp.com/showthread.php?t=268564
Die met die rooie broek
pi_97585591
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:22 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Egoïsme dus.
Als jij het zo goed weet, dan mag jij het me wel vertellen, maar waarom mag ik geen radio station oprichten als ik dat wil? Dat had ook los kunnen staan van dit, dat doet het niet, maar dat is wel zo. En om nog maar even een wijs man te quoten
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

En nogmaals: Het is ONZ(e) radio _O_ Dus iedereen kan beslissen
In het allereerste radio onzin topic, dat is de basis, daar gaan we op door
Anonimity is a bliss
pi_97585602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Als er iets onaangekondigd gebeurt gaan mensen altijd speculeren ipv eisen.

Dat is iets heel anders dan eisen.
pi_97585654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:26 schreef Viro het volgende:

[..]

Exactly, en we geven aan dat het wel zonde/raar is dat het zo op stel en sprong is gebeurd en dat we gewoon graag uitleg willen hebben. Niks eisen dus!
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:28:22 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_97585667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:26 schreef Viro het volgende:

[..]

Hij heeft de definitie van egoïsme ook niet helemaal begrepen. :) Maar wat maakt het uit? Laten we het gezellig houden.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:28:37 #194
Helemaal gesmeerd!
pi_97585678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:25 schreef ToT het volgende:
Oliemachine, ga ff ergens anders huilen terwijl wij ff verder constructief bezig gaan, ja? :)
Volgens mij ben jij nog de grootste zeiklul in dit geheel. Ik was een van de stille luisteraars, ik trok mijn bek niet zo open, nu echter wel want nu ben ik het zat met dat constante gezeik van jullie. Ik heb vrijwel alles gelezen de afgelopen maanden en me alleen de laatste tijd een beetje laten zien, maar jij, jij bent echt zo raar bezig. Jij was constant op de muziek aan het zeiken, op degene die draakje beheerde, op de muziek, op de random muziek, op alles. Gast je zou blij moeten zijn, er zou een pak van je schouders moeten vallen, weg is de stress.

Laat het. Er is een tijd voorbij. Ik vind het net zo jammer als jullie, maar het is niet anders, ik respecteer de beslissing van de mensen die de radio mogelijk maakten, de mensen die jullie eigenhandig met z'n allen deze reeks hebben uitgetreiterd. Goed gedaan ^O^

I rest my case. Vaarwel.
pi_97585691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft de definitie van egoïsme ook niet helemaal begrepen. :) Maar wat maakt het uit? Laten we het gezellig houden.
Ik denk dat we ons beter zorgen kunnen maken over hoe we alles weer up and running krijgen
Anonimity is a bliss
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:29:56 #196
Helemaal gesmeerd!
pi_97585716
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Als jij het zo goed weet, dan mag jij het me wel vertellen, maar waarom mag ik geen radio station oprichten als ik dat wil? Dat had ook los kunnen staan van dit, dat doet het niet, maar dat is wel zo. En om nog maar even een wijs man te quoten

[..]

quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik denk dat we ons beter zorgen kunnen maken over hoe we alles weer up and running krijgen
Je maakt jezelf echt zo ongeloofwaardig :')
pi_97585755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

[..]

Je maakt jezelf echt zo ongeloofwaardig :')
Nee, jij trekt volle zalen
Anonimity is a bliss
pi_97585786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nog de grootste zeiklul in dit geheel. Ik was een van de stille luisteraars, ik trok mijn bek niet zo open, nu echter wel want nu ben ik het zat met dat constante gezeik van jullie. Ik heb vrijwel alles gelezen de afgelopen maanden en me alleen de laatste tijd een beetje laten zien, maar jij, jij bent echt zo raar bezig. Jij was constant op de muziek aan het zeiken, op degene die draakje beheerde, op de muziek, op de random muziek, op alles. Gast je zou blij moeten zijn, er zou een pak van je schouders moeten vallen, weg is de stress.

Laat het. Er is een tijd voorbij. Ik vind het net zo jammer als jullie, maar het is niet anders, ik respecteer de beslissing van de mensen die de radio mogelijk maakten, de mensen die jullie eigenhandig met z'n allen deze reeks hebben uitgetreiterd. Goed gedaan ^O^

I rest my case. Vaarwel.
Tja ik heb een bepaalde smaak qua muziek, dat klopt. En net als Koelkast zelf kom ik ook graag voor mijn mening uit, maar ik heb nog van niemand te horen gekregen dat ik dat niet moest doen. Ik snap trouwens niet waarom jij zo pertinent tegen een doorstart bent. Als iets lekker loopt en iedereen heeft er plezier in, waarom dan niet doorgaan? Geef eens een goede reden.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:32:15 #199
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_97585811
Ik heb nergens iets geëist, ik zit al sinds topic 52 in deze reeks, heb aangegeven dat ik in hoofdlijnen de stop snap, maar dat ik het jammer vind dat er niets is aangekondigd zonder opgaaf van reden.

Een draakloos alternatief zie ik niet als iets egoïstisch, maar juist als iets leuks, draak en het rooster legde veel druk bij een paar mensen, die er begrijpelijk klaar mee waren.

Het is nu gewoon afwachten hoe dit uit gaat pakken.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:32:47 #200
Helemaal gesmeerd!
pi_97585824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja ik heb een bepaalde smaak qua muziek, dat klopt. En net als Koelkast zelf kom ik ook graag voor mijn mening uit, maar ik heb nog van niemand te horen gekregen dat ik dat niet moest doen. Ik snap trouwens niet waarom jij zo pertinent tegen een doorstart bent. Als iets lekker loopt en iedereen heeft er plezier in, waarom dan niet doorgaan? Geef eens een goede reden.
Waarom denk je dat ze gestopt zijn?
Denk je niet dat daat misschien, ergens, een héél goede reden voor is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')