quote:
Postief denkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hopen dat er mss een doorstart komt
Touringcar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee
Ik spring maar voor m'n bus denk ik.. 't heeft geen zin meer zo..
Vanmorgen reed ik op een afgedankte stadsbusquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee
Ik spring maar voor m'n bus denk ik.. 't heeft geen zin meer zo..
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:07 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga in ieder geval de shows van een hoop dj's missen... muziek die ik nog niet kende etc.
Jaa ik ook hoor... heb een hoop nieuwe muziek opgedaan hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:07 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga in ieder geval de shows van een hoop dj's missen... muziek die ik nog niet kende etc.
Ja ik ook. Was eerder vrij standvastig qua muzieksmaak. Maar door de DJ`s en Draakje, ben ik toch wat breder gaan denken qua muziekquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik ook hoor... heb een hoop nieuwe muziek opgedaan hier
Samequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Was eerder vrij standvastig qua muzieksmaak. Maar door de DJ`s en Draakje, ben ik toch wat breder gaan denken qua muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
en nu mis ik lunizquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef Zokunen het volgende:
Bleh heb ik voor jan doedel rap&hiphop top 500 binnengehaald, dat ga ik echt vrijwel nooit luisteren
Mjah, ik had gisteravond ook nog wat binnengehaald, en vanmorgen vroeg.. wilde vanavond nog wat doen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef Zokunen het volgende:
Bleh heb ik voor jan doedel rap&hiphop top 500 binnengehaald, dat ga ik echt vrijwel nooit luisteren
Jawel joh, klassiekertjes! Regulate, Gangsta's Paradise, Rapper's Delight, Stan.. Maar goed, ik dwaal af. *terug on topic*quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef Zokunen het volgende:
Start een nachtbaggerquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:24 schreef Zokunen het volgende:
Misschien WoW maar weer installeren voor de nachtelijk uurtjes, was eigenlijk wel klaar met het spel, maarja, moet toch wat te doen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |