Ja het gaat om de EU versie, op zich vind ik 20 euro wel een goede prijs maar ik weet niet hoe hoog de verzendkosten zijn want er zit ook nog een art book bijquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:
¤20,- voor Demon's Souls - Black Phantom Edition.
(kijken of ik hem nog eens kan platinummen)
EU-versie neem ik aan?
17 euro inc en we hebben een deal.quote:
Nee bedanktquote:
Yourgamezone heeft vaak goedkope games maar ook al staat er vaak 4 t/m 8 dagen kan het ook wel een maand duren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Banjo Kazooie 5euro inclusief. Nieuw namelijk 8euro: http://www.budgetgaming.n(...)7+bolts_Xbox360.html
Ja ik weet dat het spel niet veel waard is, maar om nou voor 3 euro de moeite te nemen om dat spel te verzendenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef Remco-TXL het volgende:
Vaak genoeg bij Yourgamezone besteld 9 van de 10 keer was hij zelfs voor die 4 dagen dan aanwezig.
Hij ligt trouwens bij de MM in Roermond voor 10euro en nog wel meerdere winkels. Zoals de FRS laatst voor 5euro.
Handel het dan even via PM met me af, we komen er wel uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja het gaat om de EU versie, op zich vind ik 20 euro wel een goede prijs maar ik weet niet hoe hoog de verzendkosten zijn want er zit ook nog een art book bij
Dude....dan ben je wel een hufter zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:13 schreef Stuurver het volgende:
God of War 3, Demon's Souls en Naruto via marktplaats verkocht
Hoezo? Ik had nog helemaal niet toegezegd dat ik het spel aan jou zou verkopen, slechts dat ik het een goede prijs vond en als iemand de vraagprijs biedt op marktplaats dan is de keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:58 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dude....dan ben je wel een hufter zeg.![]()
Had dan iets van je laten horen kerel. Je gaat erop in, bent vervolgens de hele ochtend en middag online, hebt een pm waarop je niet reageert, vraagt niet of ik er een ander bod tegenaan wil zetten (zeker tot ¤30,- ex. bereid) en komt met het bericht dat hij weg is. Je goed recht overigens, het is jouw spul, maar netjes is anders. Succes verder!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had nog helemaal niet toegezegd dat ik het spel aan jou zou verkopen, slechts dat ik het een goede prijs vond en als iemand de vraagprijs biedt op marktplaats dan is de keuze snel gemaakt
Ik wist ook nog niet zeker of de verkoop doorging. Als ik het eerder wist had ik het je wel laten wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Had dan iets van je laten horen kerel. Je gaat erop in, bent vervolgens de hele ochtend en middag online, hebt een pm waarop je niet reageert, vraagt niet of ik er een ander bod tegenaan wil zetten en komt met het bericht dat hij weg is. Je goed recht overigens, het is jouw spul, maar netjes is anders. Succes verder!
In goede staat. Ik installeer mijn games altijd op de harde schijf waardoor er weinig op de DVD zelf zit. Hoesje en boekje etc zijn ook in goede staat (Dit geld voor alle aangeboden games)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Insane- het volgende:
20 euro voor Fifa 11?
En in wat voor staat is het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |