abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97578328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:') wat ben je toch een kinderachtig figuur. Als ik moest kiezen of ik een uitkeringstrekker of een bankier was dan wist ik het wel. Jij vind ze misschien hetzelfde, maar er zit wel degelijk verschil in, en dat is niet in het voordeel van de uitkeringstrekker. Als jij moest kiezen wist je het ook wel, maar dat kun je hier natuurlijk niet zeggen, dat snap ik wel.

Eens zien, of ik moet het doen met een uitkering, of ik heb bakken met geld. Nou, goh, wat een moeilijke keuze, maar jij zult natuurlijk wel de uitkeringstrekker willen zijn, 'gewoon, vanuit principe'? :')
Principes kosten geld :7
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97578348
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:38 schreef xenobinol het volgende:
Aan het infuus van de BD
Wie krijgt er geld van wie? Het infuus word eerder gebruikt om me uit te zuigen zodat er weer uitkeringen kunnen worden betaald dan om mij iets toe te dienen.
pi_97578368
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Jane, lees je mee? Zie je nu zelf waarom er geen discussie mogelijk is?
moet je niet net doen alsof jij nou zon genuanceerd heilig boontje bent, maar je hebt gelijk xeno zit heel hard gas te geven aan de ene kant (met welk doel vraag ik me af?) en jij en een paar andere heel hard gas aan de andere kant (ook hier vraag ik me af met welk doel)

het is een feit dat jullie geen discussie voeren maar alleen op een bijna gewetenloze manier, vooroordelen-aanwendend, koste-wat-kost proberen elkaar met argumenten te bekogelen om het punt kracht bij te zetten zo lijken jullie te denken, echter doordat het zo banaal gaat wordt de plank volkomen misgeslagen.

een tip: als je een weloverwogen punt wilt maken hoor je zaken tegen elkaar af te wegen, voors en tegens, alle kanten hebben plussen en minnen. wat ik hier zie is 100% wit tegen 100% zwart stellingen. saturatie. maar een waarheid-standpunten.

de strenge inspecteur, lieve inspecteur truck gaat niet werken voor je scorp, daarvoor hebben we teveel andere posts van je gezien. toch wel jammer dat inderdaad xeno ook zover weggezakt is dat hij zulke uitspraken doet.

als ik erover nadenk dan kan ik maar een paar dingen bedenken waarom dit zo heeft kunnen ontstaan.

het lijkt er erg op dat deze topic als een soort honing werkt voor wespen die graag andere steken, maar op de meeste forums niemand vinden die zich er wat van aantrekt, echter een huis dat gaat veel mensen wel aan het hart...
het is dus een ideaal topic voor relschoppers om hun sadomasochistische trekjes bot te vieren...
het zijn dan wel sados die nog uit de kast moeten komen want anders hadden ze zich wel in donkere kelders etc bevonden want dat blijkt voor de meeste zichzelfrespecterende sados toch meer voldoening te geven dan huizenmarkt topics.

puur speculatie het voorgaande, in het geval ik er compleet naast zit, zouden scorpie en xeno uit willen weiden over hun daadwerkelijke motieven?
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 12:44:49 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97578374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Principes kosten geld :7
Ja, maar goed, heel concreet dan. Jij hebt geen geld. Ik heb wel geld. Ik heb toch nog steeds echt wel principes. Jij voert principes aan als rookgordijn voor je eigen falen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97578375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Eigenzinnig heeft niets te maken met maar wat roeptoeteren. Eigenzinnig heeft er mee te maken dat je een afwijkende mening mag hebben die ergens op gebaseerd is en niet gebaseerd op onderbuik gevoelens en dikke duimen werk. De autodidactiek waarvan je jezelf zo op de borst slaat heeft niet geheel gefuncioneerd.
De meeste mensen hebben een mening die gebaseerd is op de mening van anderen, dus als je een mening hebt die niet gebaseerd is op wat de niet kritische massa denkt dan noem ik dat eigenzinnig :)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 12:45:41 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_97578401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:44 schreef Artimunor het volgende:

[..]

moet je niet net doen alsof jij nou zon genuanceerd heilig boontje bent, maar je hebt gelijk xeno zit heel hard gas te geven aan de ene kant (met welk doel vraag ik me af?) en jij en een paar andere heel hard gas aan de andere kant (ook hier vraag ik me af met welk doel)

het is een feit dat jullie geen discussie voeren maar alleen op een bijna gewetenloze manier, vooroordelen-aanwendend, koste-wat-kost proberen elkaar met argumenten te bekogelen om het punt kracht bij te zetten zo lijken jullie te denken, echter doordat het zo banaal gaat wordt de plank volkomen misgeslagen.

een tip: als je een weloverwogen punt wilt maken hoor je zaken tegen elkaar af te wegen, voors en tegens, alle kanten hebben plussen en minnen. wat ik hier zie is 100% wit tegen 100% zwart stellingen. saturatie. maar een waarheid-standpunten.

de strenge inspecteur, lieve inspecteur truck gaat niet werken voor je scorp, daarvoor hebben we teveel andere posts van je gezien. toch wel jammer dat inderdaad xeno ook zover weggezakt is dat hij zulke uitspraken doet.

als ik erover nadenk dan kan ik maar een paar dingen bedenken waarom dit zo heeft kunnen ontstaan.

het lijkt er erg op dat deze topic als een soort honing werkt voor wespen die graag andere steken, maar op de meeste forums niemand vinden die zich er wat van aantrekt, echter een huis dat gaat veel mensen wel aan het hart...
het is dus een ideaal topic voor relschoppers om hun sadomasochistische trekjes bot te vieren...
het zijn dan wel sados die nog uit de kast moeten komen want anders hadden ze zich wel in donkere kelders etc bevonden want dat blijkt voor de meeste zichzelfrespecterende sados toch meer voldoening te geven dan huizenmarkt topics.

puur speculatie het voorgaande, in het geval ik er compleet naast zit, zouden scorpie en xeno uit willen weiden over hun daadwerkelijke motieven?
Deze reeks bestaat uit 143 topics. Wat jij zegt is al lang allemaal gedaan in de oude topics :P
pi_97578421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deze reeks bestaat uit 143 topics. Wat jij zegt is al lang allemaal gedaan in de oude topics :P
waarom hebben ze dan nog niet geknuffeld?
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:48:10 #33
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97578470
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja.... ik ben ook zo schuw geworden door alle negatieve berichtgeving... of zouden we gewoon weer eens het gezonde verstand zijn gaan gebruiken? Ik denk het laatste.... een gemiddelde stapel stenen op een gemiddelde postzegel is natuurlijk geen 225k waard... Misschien moet GH daar eerst nog eens eerlijk over worden :)
Het doet de makeleugenaartjes natuurlijk hartstikke veel pijn in de beurs dat er minder 'prachtige en unieke kansen' zijn ;)
Men probeert nog steeds het grote publiek wijs te maken dat dit een vertrouwenscrisis is. Ik zou het een 'het sprookje is voorbij, doe maar weer normaal' zege noemen.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 12:48:12 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_97578471
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:46 schreef Artimunor het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten, misschien vinden ze dat wel vies ofzo.
pi_97578475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:46 schreef Artimunor het volgende:

[..]

Misschien omdat wij helemaal geen hoog knuffelgehalte hebben :)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 12:49:43 #36
16180 crew  CoolGuy
pi_97578514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Men probeert nog steeds het grote publiek wijs te maken dat dit een vertrouwenscrisis is. Ik zou het een 'het sprookje is voorbij, doe maar weer normaal' zege noemen.
Is voor jou toch helemaal niet relevant? Jij woont niet eens in Nederland, en je wil ook niet terugkomen. Waar maak je je dan druk om :')
pi_97578601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De NVM heeft natuurlijk grote moeite met het klappen van de zeepbel, maar ze hebben er zelf toch aan meegewerkt. De banken daarentegen zijn een stuk slimmer, die hebben zich goed ingedekt en krijgen constante inkomsten uit de verstrekte leningen.

Ik denk dat GH zich sterk moet gaan maken voor een campagne om de prijzen te laten dalen, dan komt er weer beweging in de markt :)
I'll sing you a lullaby.
pi_97578620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Misschien omdat wij helemaal geen hoog knuffelgehalte hebben :)
post-apocalyps, wereld in as, verlaten steden, overal puin, grauw grijs mistig landschap, maar zie daar er beweegt wat in de verte!
2 silhouetten, gestaltes, die in een hoog tempo op elkaar in lijken te bashen, als we dichterbij komen kunnen we duidelijk een kwaad cartoon achtig hoofd onderscheiden en iets dat wel een beetje lijkt op een jong katje
pi_97578631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is voor jou toch helemaal niet relevant? Jij woont niet eens in Nederland, en je wil ook niet terugkomen. Waar maak je je dan druk om :')
Ik kan geen eens een huis kopen, dus waar maak ik me druk om. Jij bent ook reeds voorzien... dus waar maak jij je druk om? Wat doen we hier eigenlijk nog :?
I'll sing you a lullaby.
pi_97578685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben een mening die gebaseerd is op de mening van anderen, dus als je een mening hebt die niet gebaseerd is op wat de niet kritische massa denkt dan noem ik dat eigenzinnig :)
Een menig moet ergens op gestoeld zijn, anders ben je gewoon zoals ze op zijn brabants zeggen enne verrekte mongol. :D
pi_97578704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef Artimunor het volgende:

[..]

post-apocalyps, wereld in as, verlaten steden, overal puin, grauw grijs mistig landschap, maar zie daar er beweegt wat in de verte!
2 silhouetten, gestaltes, die in een hoog tempo op elkaar in lijken te bashen, als we dichterbij komen kunnen we duidelijk een kwaad cartoon achtig hoofd onderscheiden en iets dat wel een beetje lijkt op een jong katje
Why can't we all just get along?

I'll sing you a lullaby.
pi_97578733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een menig moet ergens op gestoeld zijn, anders ben je gewoon zoals ze op zijn brabants zeggen enne verrekte mongol. :D
Ik begrijp nu plotseling waarom die lui zo populair geworden zijn :P
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:59:22 #43
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97578808
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:38 schreef xenobinol het volgende:
Aan het infuus van de BD
Goede reportage. Hieruit blijkt ook dat het sprookje voorbij is. De reactie van Stegeman vind ik ook interessant. ja maar.... wij, de overheid enz. Het zwarte pieten gaat beginnen!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:00:33 #44
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_97578858
Net toch uit Madrid, even wat mensen gesproken op de Puerta del Sol, want een paupers daar in die tentjes. Wel een mooie startersmarkt, maar wat wil je in een land waar geen mens normaal Engels spreekt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:01:03 #45
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97578871
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn schapen. Al hebben ze een goed stel hersens dan gebruiken ze die niet.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:02:17 #46
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_97578903
Goh, en bij mij daalt de hypotheekrente juist. Achterhaald artikel dus.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_97578915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik begrijp nu plotseling waarom die lui zo populair geworden zijn :P
Stem je ook al PVV?
pi_97578916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn schapen. Al hebben ze een goed stel hersens dan gebruiken ze die niet.
Stel je bent een schaap in het 'wild' wat ga je doen? in het midden van de kudde lopen? of in je eentje de andere kant op? Welke actie zal de meeste overlevingskansen hebben?
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:03:52 #49
78918 SeLang
Black swans matter
pi_97578949
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voordat het zover is zullen we toch eerst nog wel de stap van trailerparken gaan krijgen zoals men in de VS al heeft. 8-)

[ afbeelding ]
Eigenlijk lijkt me dit best cool en gezellig, zolang je daar woont met een leuke groep mensen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_97578953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stem je ook al PVV?
Nee... nooit van mij leven :{w
I'll sing you a lullaby.