zou je alsjeblieft het linkje naar mijn filmpke uit mijn post en de quotes uit het vorige topic willen halen?quote:
ik zit mobiel dus dat geet niet. Het is post 251 uit het vorige topic en hij is 1 keer gekwoot door dico er vlak onderquote:
Gaaf! Wel pics posten he!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG PRECIES EEN WEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEK TOT CASA DU MELS
YYYAAYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG PRECIES EEN WEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEK TOT CASA DU MELS
Oh, dat is wel effe wat anders dan even een uitslag ja... Kakquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Natalie het volgende:
Barrejakkes, denk je dat je naar de dermatoloog gaat met 'wat huiduitslag' heb je een huidziekte
Gelukkig niet ernstig en niet besmettelijk, maar ik loop wel de hele zomer met ontsierende plekken op m'n benen. Had me de huwelijksreis toch anders voorgesteld
Moest het even kwijt
Eensch!! Dat is echt goorquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
toiletbrilzeikers
als je toch niet gaat zitten, doe de bril dan omhoog, vieze wijven![]()
![]()
Daarom tamponsquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
zo ongesteld zijn dat je constant van die kikkers uit je doos voelt glijden![]()
Niet tof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Natalie het volgende:
Barrejakkes, denk je dat je naar de dermatoloog gaat met 'wat huiduitslag' heb je een huidziekte
Gelukkig niet ernstig en niet besmettelijk, maar ik loop wel de hele zomer met ontsierende plekken op m'n benen. Had me de huwelijksreis toch anders voorgesteld
Moest het even kwijt
Ik dacht (lekker naief) smeerseltje en weg zijn die ontsierende dingen. Zonder problemen in m'n rokje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel effe wat anders dan even een uitslag ja... Kak
Ziekte van Schamberg. Haarvaatjes die open gaan zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak. Bloed hoopt zich op onder het huidoppervlak en door het ijzer in bloed kleuren de vlekken roestbruin. M'n scheenbeen zit er onder. Maar het schijnt naar verloop van tijd wel weg te trekken. Kan weken tot jaren duren.quote:
Succes en have fun!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Meiden, ik ga een tentamen maken, daarna kleren in een koffer proppen en dan zijnen ik t/m zondag weg!
Have nais days!![]()
Beter dan dat gedruip.quote:
veel plezierquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Meiden, ik ga een tentamen maken, daarna kleren in een koffer proppen en dan zijnen ik t/m zondag weg!
Have nais days!![]()
Ik willum zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
je bent geweldig!
Filmpje is op aanvraag via PM beschikbaar
oneenschquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes en have fun!
[..]
Beter dan dat gedruip.
ik mis jou ooooook!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis jullie! Ben hier een beetje te weinig geweest zeg.
Zoya Carrie Annquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef Mss het volgende:
SQ welk lakje had je eigenlijk op in je handtassenvideo?
Ditto! Doe alleen tampons wanneer ik ga zwemmen, en dat doe ik bij voorkeur niet wanneer ik ongesteld ben.quote:
Oeh ben wel benieuwd welke je gaat kiezen.. ik ben inmiddels ook bezig aan m'n eerste Pandoraquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef Diconnected het volgende:
Straks nieuwe bedel uitzoeken voor m'n Pandora armbandEn we vieren morgen maar alvast m'n verjaardag, gewoon omdat het kan
Nou het word geen bedel... Mag een Kindlequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Oeh ben wel benieuwd welke je gaat kiezen.. ik ben inmiddels ook bezig aan m'n eerste Pandora
kindlequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou het word geen bedel... Mag een Kindle
Heb jij nou een Kindle? Of een andere e-reader?quote:
Kindlequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb jij nou een Kindle? Of een andere e-reader?
ik heb 1 volle armband maar nu is ie veel te zwaar voor mijn armen dus ligt ie in een laquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Oeh ben wel benieuwd welke je gaat kiezen.. ik ben inmiddels ook bezig aan m'n eerste Pandora
Dan haal je der toch wat bedels van af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 1 volle armband maar nu is ie veel te zwaar voor mijn armen dus ligt ie in een la
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
o.o Heb nu 89 lakjes, met nog 7 on backorder en een vriendin in New York. Halverwege april had ik er nog maar 55, en pas ergens in februari ben ik begonnen met mijn nagellaktik. Dit gaat wel heel hard...
Oi, net was het nog 250!quote:
Ja, ik had me vergist. Maar het zal niet heel lang duren voordat die 250 er zijn hoor...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oi, net was het nog 250!
Ik zit op 232 nu.
Kloptquote:
Je hebt ons verlatenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KloptMoet eerlijk bekennen dat ik hier praktisch ook niet meer SC
Whaha, dank je. En het ging zo lang goed met de nieuwe Sims 3 uitbreiding, ik hoefde hem helemaal niet zo nodig te hebben. En nou is ie uit, en zie ik wat er allemaal bij zit, en wil ike hem zooo graag hebben!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whaha, dank je. En het ging zo lang goed met de nieuwe Sims 3 uitbreiding, ik hoefde hem helemaal niet zo nodig te hebben. En nou is ie uit, en zie ik wat er allemaal bij zit, en wil ike hem zooo graag hebben!
Eerst maar even (bijna) stoppen met nagellak kopen, dan de vorige uitbreidingen fatsoenlijk verkennen en dan pas ga ik daar 30 euro aan uitgeven...
Anyway, hoog tijd voor bed. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.Slaap lekker iedereen!
Waaaat? Dat gaat me best lukken! Hoop ik...quote:
Sims 3 Generations (Nederlandse naam is Levensweg volgensmij), allemaal toevoegingen voor de verschillende leeftijdsgroepen. Wandelwagens voor de kleintjes, veel nieuwe speeldingen, kinderen en tieners kunnen nu grappen uithalen (scheetkussen, shampoo vervangen voor rare kleuren haarverf), ook nieuwe romantische interacties voor de volwassenen, een midlife crisis en de ouderen kunnen nu ook met een stok lopen. En nog veel meer nieuws natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat voor Sims 3 uitbreiding is er? Ik heb t al een hele tijd niet meer gespreeld maar als ik het erop zet ben ik zo weer verslaafd
Yay! Waarom wist ik dit niet? Ik speel al de sims sinds..heel lang!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waaaat? Dat gaat me best lukken! Hoop ik...
[..]
Sims 3 Generations (Nederlandse naam is Levensweg volgensmij), allemaal toevoegingen voor de verschillende leeftijdsgroepen. Wandelwagens voor de kleintjes, veel nieuwe speeldingen, kinderen en tieners kunnen nu grappen uithalen (scheetkussen, shampoo vervangen voor rare kleuren haarverf), ook nieuwe romantische interacties voor de volwassenen, een midlife crisis en de ouderen kunnen nu ook met een stok lopen. En nog veel meer nieuws natuurlijk.
Waarom nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Nailsupplies shipt momenteel niet meer flatrate.
Haha, gelukkig hebben wij geen klushuisquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
dus debs, wacht aub een jaartje met zwanger worden
Dan toch alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben jarig vandaag.
Eigenlijk niet,maar we besloten dat ik vandaag jarig ben aangezien ik niet in Cali ben als ik echt jarig ben
Vanmiddag cheesecake halen van The Cheesecake Factory![]()
Mwuhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 06:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hele nacht wakker gelegenlichaam voelt alsof het in de fik staat
Was tof! Lekker gegetenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
@dico Hoe was je onverjaardag?
[ afbeelding ]
@Sharana Balen.. In de geest van koorts bedoel je? Of je huid? *beterschapkusje*
Datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
nice dicogefeliciteerd
ik zit nu @ work
quote:
Zo makkelijk kom je er niet vanaf met 1 kusje! dan moeten we dat kusje nog met zijn 2en delen ookquote:
Precies ! Dus:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf met 1 kusje! dan moeten we dat kusje nog met zijn 2en delen ook
Dat!quote:
waterloopleinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
Weet iemand hoe die ene markt heet in A'dam die wat meer alternatieve, tweedehands en vintage spullies heeft?
Ik bedoel niet de Albert Kuip
HA! Dat was 'm ja! Kon er niet meer op komenquote:
het is ff een wandeling, maar ik loop het altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HA! Dat was 'm ja! Kon er niet meer op komen
Is dat een beetje makkelijk te lopen vanaf het station? Ben echt al 10 jaar niet meer in A'dam geweest. Weet de weg echt niet meer
Ja hoor, prima te doen. Je zou ook de metro kunnen pakken. Alle metro's vanaf Centraal stoppen daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HA! Dat was 'm ja! Kon er niet meer op komen
Is dat een beetje makkelijk te lopen vanaf het station? Ben echt al 10 jaar niet meer in A'dam geweest. Weet de weg echt niet meer
Piiiics!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb me toch keihard gefaald bij de DM. Heel veel goedkope spullen bij elkaar is nog steeds duur
. Maar ben een hoop p2 rijker. En heb in de rij gestaan voor Primark
. Iemand interesse in faal-foto's en filmpje van de rij? Duurt nog wel even, zit nog in de auto
Pics komenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Piiiics!
Kutkinderen van de buren blijven hun voetballen maar over de schutting schoppen, recht in mijn moestuin!
Lek steken die bal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Piiiics!
Kutkinderen van de buren blijven hun voetballen maar over de schutting schoppen, recht in mijn moestuin!
1 keer waarschuwen en dan lekprikken! Doen ze het nooit weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Piiiics!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
1 keer waarschuwen en dan lekprikken! Doen ze het nooit weer
Ik heb vandaag geshopt
De rechter
[ afbeelding ]
en van de week, als mn vakantiegeld binnen is, ga ik deze erbij halen
links
[ afbeelding ]
en
rechts
[ afbeelding ]
Heb ook nog een superleuk rokje en shirtje van hetzelfde merk dat voor mij besteld gaat worden.
Happyyyyy
Dat linkerjurkje op de laatste foto vind ik leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geshopt
De rechter
[ afbeelding ]
links
[ afbeelding ]
en
rechts
[ afbeelding ]
Heb ook nog een superleuk rokje en shirtje van hetzelfde merk dat voor mij besteld gaat worden.
Happyyyyy
Die is ook leuk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat linkerjurkje op de laatste foto vind ik leuk
Welk merk is dit?
Ooooo mijn god! hahahahquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleding en faals ladies
[ afbeelding ]Inpakken!
quote:
Whehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yup. Gelukkig hebben we van die zakken waar je alle lucht uit kan halen
Maar ik heb al een paar keer dit gedaan:
Horloge isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
net ook even geshopt. Een van deze:
[ afbeelding ]
En twee van deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Horloge ismaar die lamp is echt prachtig
Kindlequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Grrrr postbode blijf je nouIK WIL MN KINDLE JA
Klikt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wordt de boekenkastverlichting van onze en-suite
waren jouw jurkjes duur? Die site ziet er echt heel posh uit namelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Klikt goedIk houd van zulk soort simpele maar hele mooie voorwerpen
en boekenkasten
Hahahquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waren jouw jurkjes duur? Die site ziet er echt heel posh uit namelijk
Oh heerlijkquote:
muggen vallen nog reuze mee momenteel. Vanavond moeten we in de studio slapen want ons waterbed is kapotquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
bb zit ook nog in de tuin, ik zit onder de jeukbulten dus ben maar weer naar binnen gegaan
Oh da's zaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
muggen vallen nog reuze mee momenteel. Vanavond moeten we in de studio slapen want ons waterbed is kapotIk ben benieuwd hoe het daar met de muggen gesteld is....
heb jij ook van die joekels? Ik zag dat ding nog niet zo zitten eik...is ie fijn ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef princess-a het volgende:
Ziet er tof uit Puckzzz
Ik heb trouwens vandaag ook de Ahh Bra gekochtNiet van Tell Sell maar gewoon in een boetiekje.. maar eerlijk waar ladies, wÃĄt een relaxed ding is dat
Heb er gewoon een mooi decolletÊ in en geen hangtetten
Ik heb een f-g cup. Durf er denk ik niet zo mee over straat, maar dat is omdat ik normaal een minimizer draag. De dames zitten echter prima op hun plek, blijven ook stevig zitten en zo zonder beugels, bandjes, en rare stofjes (het is gewoon ademend katoen geloof ik) is het echt een verademing.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij ook van die joekels? Ik zag dat ding nog niet zo zitten eik...is ie fijn ja?
Jaa wel! Zag ik gister op de website, van tell sell dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
die ahhbra klinkt goed! Maar ik ga de straat juist niet op zonder vulling of minimaal voorvorming... Dat hebben ze zeker niet?
Volgens mij heeft mijn moeder ook zo'n ding, is ze erg blij mee.
Ik ben gisteren in volle enthousiasme tegen de hoek van een ijzeren leuning aangelopen. Nu doen m'n ribben zeer..
heb wel ontbijt op bed
Die paar verdwaalde mannen ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rij bij de Primark in Gelsenkucken
In de praktijk waren we er snel doorheen, nog geen 10 minuten. Het was eigenlijk wel prettig, want in de winkel was het niet extreem druk. Toen we een tijdje binnen waren hebben ze de rij geheel naar binnen laten gaan (denken we, want toen we naar buiten gingen was er geen rij meer) en toen was het echt niet leuk meer, zo druk als het was.
Lol, ik zou echt keihard rechtsomkeert gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rij bij de Primark in Gelsenkucken
In de praktijk waren we er snel doorheen, nog geen 10 minuten. Het was eigenlijk wel prettig, want in de winkel was het niet extreem druk. Toen we een tijdje binnen waren hebben ze de rij geheel naar binnen laten gaan (denken we, want toen we naar buiten gingen was er geen rij meer) en toen was het echt niet leuk meer, zo druk als het was.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geshopt
De rechter
[ afbeelding ]
links
[ afbeelding ]
en
rechts
[ afbeelding ]
Happyyyyy
Zo ! Jij hebt ook weer een giga faal gedaan hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
faalfoto's
[ afbeelding ]
Een Manhatten-lak, verzorgingsrommel, topcoats en dergelijke en op de achtergrond nagellakremover
[ afbeelding ]
P2 en op de achtergrond zonnebrand-rommel
[ afbeelding ]
Crackling topcoats, een heel goedkoop maybeline-lakje en een espritlak (omdat het kan)
[ afbeelding ]
Oogschaduw van P2 en Esprit en oogschaduwbasis
[ afbeelding ]
LAcolors lak die ik vond in een kledingwinkel, 2 euro per stuk, valt mee volgens mij
[ afbeelding ]
lipsmackers en vage haarelastiekjes, schoenen van de Primark (4 euro), topje en tregging van de H&M
[ afbeelding ]
Jurkje van een Duitse winkel
Filmpje is nog aan het uploaden. Ben erg content
(Van de Primark had ik verder nog een badhandoek, sokken en ondergoed)
Whaaaaa ! Jij mag bijna naar huis toch??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleding en faals ladies
[ afbeelding ]Inpakken!
Die lamp is best gaafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
net ook even geshopt. Een van deze:
[ afbeelding ]
En twee van deze
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niks voor mijn mini mountains. Maar ik heb verder ook niet echt problemen met normale bh's.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef princess-a het volgende:
Ziet er tof uit Puckzzz
Ik heb trouwens vandaag ook de Ahh Bra gekochtNiet van Tell Sell maar gewoon in een boetiekje.. maar eerlijk waar ladies, wát een relaxed ding is dat
Heb er gewoon een mooi decolleté in en geen hangtetten
Dat ! Echt niet dat ik sta te wachten om een winkel binnen te gaan.. Zelfs niet voor 10 minutenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, ik zou echt keihard rechtsomkeert gemaakt hebben
Het is ook pokkewarm buiten. Nu zoekt Samson het warme weer ook niet op; dus die vindt het wel fijn op de koude tegelvloerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besloten dat het huis vandaag potdicht blijft, dus er lopen nu constant 2 kwaaie katten achter me aan
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
Whehe die rij![]()
Wij staan in een ramvolle trein
die kiwilak is een dupe van ChG electric pineapplequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:14 schreef Debsterr het volgende:
H&M had weer gekke nieuwe kleurtjes nagellak.
Wanneer vlieg je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo, alle zooi is ingepakt, moet helaas toch nog een pakketje sturen
Maandagquote:
Ik had al zo'n vermoeden! Maar ik heb die niet meegenomen, wel de nude en die gekke roestkleur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kiwilak is een dupe van ChG electric pineapple
whoa, netjes!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Loqi het volgende:
Verder gewerkt aan m'n steampunk kostuumIk weet niet of iemand t boeiend vindt verder hoor
maar pics
![]()
Van:
Plastic pijltjes schietert
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En hij werkt nog
Veeeettttquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Loqi het volgende:
Verder gewerkt aan m'n steampunk kostuumIk weet niet of iemand t boeiend vindt verder hoor
maar pics
![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En hij werkt nog
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Loqi het volgende:
maar pics
![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En hij werkt nog
Goed zo dat je zo'n leuke dag hebt gehadquote:Op zondag 5 juni 2011 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Amsterdam was supertof
We zijn van de Jordaan tot Waterlooplein, Rokin en weer terug naar de Jordaan gelopen. Daar lekker nog wat biertjes gehad en toen weer terug naar huis. Wat wel even eenmomentje was want we wilden helemaal niet naar huis
"Ze"quote:Op zondag 5 juni 2011 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn nog steeds even sloom
Order #90733
Order Date: 1st Jun 2011
This order is marked as Awaiting Shipment
Heb je nog gefaald op het Waterlooplein?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Amsterdam was supertof
We zijn van de Jordaan tot Waterlooplein, Rokin en weer terug naar de Jordaan gelopen. Daar lekker nog wat biertjes gehad en toen weer terug naar huis. Wat wel even eenmomentje was want we wilden helemaal niet naar huis
Nee die waren al aan het opruimenquote:
"komt uit lurk stand"quote:Op zondag 5 juni 2011 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Essie Ruby Slippers voor $4!
http://www.8ty8beauty.com/limited/limited.htm
Ik heb ze vanochtend gemaildquote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef Reska het volgende:
[..]
"komt uit lurk stand"
Ik probeerde deze net ook te bestellen, maar zag alleen een adres veld voor de VS, hoe werkt het bestellen bij 8ty8beauty? Kan een van jullie mij dat misschien vertellen?
Alvast heel erg bedankt!
Wat moet een winkel met Paypal dan?quote:
Sounds good! Hadden jullie ook zulk mooi weer?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!! De vijf dagen weg waren hÊÊrlijk!!
Lekker naar Amsterdam geweest, naar Sealife, naar de Primark in Hoofddorp, naar de zee...
Ik ben er weer
Hihi wat een leuke aktie! Was ie een beetje goed opgedroogd door de jaren heen?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef princess-a het volgende:
Sta hier op de bus te wachten en ineens staat 1 van mn eerste vriendjes ever achter meik was 14 ofzo, zat de bus richting school te terroriseren met m'n 'bestie' en hij gooide ineens een briefje naar me met zn telefoonnummer er op
hij staat nu te grijnzen en ik heb ook binnenpretjes
WB!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!! De vijf dagen weg waren héérlijk!!
Lekker naar Amsterdam geweest, naar Sealife, naar de Primark in Hoofddorp, naar de zee...
Ik ben er weer
Ja, súper weer!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sounds good! Hadden jullie ook zulk mooi weer?
Ja, echt fijn is datquote:
An sich wel. Ik heb een hele mooiequote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hihi wat een leuke aktie! Was ie een beetje goed opgedroogd door de jaren heen?
Sounds good!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
Zo de kaartjes voor Lakedance zijn besteld
http://www.lakedance.nl/lakedance.php
Lekker met 5 Ladies feestje bouwen
heb je een linkje? Heb wel interessequote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Ladies! Ik wilde die Essie bestellen, maar shipping is 16 dollar voor 6 flesjes. Zelf wil ik er 3, iemand anders nog interesse in een plekje? Dan komt 'ie op 6 dollar 66 en het is een HTF!
Echt waar? Is het een relatievorm waar je je in kunt vinden? Of ben je echt heel verdrietig nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ben de laatste tijd wat aan het rebelleren tegen de sleur.![]()
Vandaag was dan ook ff crisis hier, ik heb me zelfs al aangemeld bij huurwoning sites om naar een huisje te zoeken. Ga er verder niet op in maar het valt niet mee met die van mij...
Maarja 10 jaar gooi je niet zomaar weg.
Ik pak mijn eigen ruimte dus maar.
Pfff.. heftig zeg!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ben de laatste tijd wat aan het rebelleren tegen de sleur.![]()
Vandaag was dan ook ff crisis hier, ik heb me zelfs al aangemeld bij huurwoning sites om naar een huisje te zoeken. Ga er verder niet op in maar het valt niet mee met die van mij...
Maarja 10 jaar gooi je niet zomaar weg.
Ik pak mijn eigen ruimte dus maar.
Ik zou er graag wel 1 willen. Als het magquote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Ladies! Ik wilde die Essie bestellen, maar shipping is 16 dollar voor 6 flesjes. Zelf wil ik er 3, iemand anders nog interesse in een plekje? Dan komt 'ie op 6 dollar 66 en het is een HTF!
Het zou wel mogen maar het lijkt erop dat je net 1sec te laat bent! Maar, als er toch 1 overblijft hoor je het meteenquote:
Op zich hoef ik er maar 1, dus Bibi kan er ook eentje mee bestellen wmb. Maar zou ik misschien nog een ander lakje mee kunnen bestellen of is het puur alleen voor de htf Essy?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://8ty8beauty.com/limited/limited.htm
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1024&bih=485
Ik ga er ff van uit dat SQ ook 1 wil meebestellen (maar die reageert niet op sms maar die heeft dus 1 optie) en Lindytje PMde al en jij dus 1quote:Op zondag 5 juni 2011 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op zich hoef ik er maar 1, dus Bibi kan er ook eentje mee bestellen wmb. Maar zou ik misschien nog een ander lakje mee kunnen bestellen of is het puur alleen voor de htf Essy?
Tof! Je bent goed bezig he?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
Morgen weer een visagie-klus! Visagie voor een kappersworkshop van Redken
Wel om zes uur al op, moet de trein van 7.25u hebben... vroeg
Ja, gaat lekker!! Kan redelijk wat dingen doen en heb nu incl. jouw shoot ook nog weer 3-4 shoots in de planning staan. Portfolio vullenquote:
Hoe weet je dat die shipping 16 dollar is? Ik heb net wat lakjes uitgezocht (6) maar krijg een mega grote waarschuwing over shippingcostsquote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Fijnquote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker!! Kan redelijk wat dingen doen en heb nu incl. jouw shoot ook nog weer 3-4 shoots in de planning staan. Portfolio vullenEn op 2 juli weer een dag visagieën in een beautysalon. Leuk leuk leuk!!
Omdat ik vanochtend al gemaild hebquote:Op zondag 5 juni 2011 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die shipping 16 dollar is? Ik heb net wat lakjes uitgezocht (6) maar krijg een mega grote waarschuwing over shippingcosts
https://us-dc1-order.stor(...)ionId=ysco.ship-bill
Ik hoor het wel als er 1 over isquote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er ff van uit dat SQ ook 1 wil meebestellen (maar die reageert niet op sms maar die heeft dus 1 optie) en Lindytje PMde al en jij dus 1. En anders als SQ niet wil, kan die ene dus naar bibi!
Mja ik ga niet bestellen. Moeten ze maar duidelijker zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ik vanochtend al gemaild heb. Nu alleen nog de order daadwerkelijk zien te plaatsen
.
Goede reis meissiequote:
Wat je gaat weg bij boze baas en krijgt er een nieuwe bijna-boze-baas voor terug? Nicequote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had vorige week die boze bijna-baas gemaild om de situatie uit te leggen, weten jullie het nog? Heel verhaal getikt, kreeg ik net een mail terug van drie zinnen, dat ik willens en wetens de zaken verdraaide (wat niet zo was, zelfs mijn hudige brulbazin beaamt dat) en die mail ook ge-CCt naar alle andere betrokkenen. I was like
Kloptquote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
neeeee, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen
Jeetje wat zielig... En waarom nog zo lullig doen; het is niet dat je dan zal zeggen "O maar nu kom ik uiteraard wél voor je werken"quote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had vorige week die boze bijna-baas gemaild om de situatie uit te leggen, weten jullie het nog? Heel verhaal getikt, kreeg ik net een mail terug van drie zinnen, dat ik willens en wetens de zaken verdraaide (wat niet zo was, zelfs mijn hudige brulbazin beaamt dat) en die mail ook ge-CCt naar alle andere betrokkenen. I was like
och, misschien staat half flips wel in de bcc. Lekker boeiend, hij maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk op deze manierquote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Altijd die cc-tjes ook
doe dan bcc, dan zien ze het niet
Het is ook echt zo te doen, de fietsenmaker trok bij mn achterwiel ergens aan die versnellingskabel om wat meer ruimte te krijgen en zette hem zo terug erin. Alleen heb ik geen idee waar precies, heb het ook niet kunnen vinden. En mijn vent is aan het werkquote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
oh, da's goed te doen hoor!
Maar ja, ik heb makkelijk praten, mijn vent doet dat tegenwoordig altijd voor me
Heel sneuquote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Faalbaas.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ga je in zo'n vacansoleil tent? Dan ben je echt queen of de burgertrutsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef milka82 het volgende:
@ Dico,goede reis!
@Sq,wat een lul van een kerel zeg,blij dat het niet je nieuwe baas is!
Verder hier weer bijgetrokken van schoolkamp en stapavond,nu op naar het volgende feestje. Oja,vakantie is geboekt,twee weken gezapig in Les Maths Frankrijk. Hee,je bent degelijk (twee kinders,anderhalf verdieners,burgertrut ten top!) Of je bent het niet,haha
Ah je gaat kramperen met een sleurhut?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:01 schreef milka82 het volgende:
Nee,erger,in een stacaravan! Trut meldt zich!
Trouwens wtf,waarom krijg ik een 'schaamlipcorrectie' in beeld? Met mijn lip is niets mis,haha!
Ik heb één kam en daar scheer ik alles overheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzy nog bedanktcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is bij jou wel alles gelijk?
ik heb daar nog wat moeite meem'n tips zijn dikker dan m'n nagelbed
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzy nog bedanktYW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit
Ik heb nog wel een paar pointers maar die stop ik ff in een spoilertje voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het makkelijk om te doen?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Het viel me erg goed mee ! Ik wil ze inderdaad nog wat vijlen aan de zijkanten
Qua dikte is het inderdaad wel wat lastig en nog wat oefenenProbeerde er al heel wat op te letten; maar ik zag bij de 3de laag dat het 'toch' wat dik was.
Heb even een foto van de zijkant proberen te maken:Mooi PriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Het viel me erg goed mee ! Ik wil ze inderdaad nog wat vijlen aan de zijkanten
Qua dikte is het inderdaad wel wat lastig en nog wat oefenenProbeerde er al heel wat op te letten; maar ik zag bij de 3de laag dat het 'toch' wat dik was.
Heb even een foto van de zijkant proberen te maken:Oh de zijkant ziet er heel mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
thx sweetyquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel ik er niet van hou vind ik het er zeker voor een eerste keer heel netjes uit zien Priem
whehehquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
Hihi Priem![]()
Ik heb net schandalig genoten van een crispy chocolade Magnum achtig ijsje in bed. Dat was zo lekker dat ik op een gegeven moment erachter kwam dat ik met mijn tenen aan het krullen was![]()
stop een briefje in de bus, dat je het leuk vindt dat ze zo'n actief sexleven hebben, maar dat je er iets minder van mee zou willen genieten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
wheheh
Mijn buren zijn een stel konijnenmoest er in het begin om lachen maar nu begint de schaamteloosheid me lichtelijk te irriteren
Morgen SLEUTEEEEEEEEEEL WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
hoi sharaan! Wanneer ga je nou verhuizen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen SLEUTEEEEEEEEEEL WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
*HYPERDEPIEPER*
[..]
*HYPERDEPIEPER*
Leuuuuk!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*HYPERDEPIEPER*
[..]
*HYPERDEPIEPER*
OMG, dat lijkt me heel ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
wheheh
Mijn buren zijn een stel konijnenmoest er in het begin om lachen maar nu begint de schaamteloosheid me lichtelijk te irriteren
Ja ging allemaal prima, wel ontzettend lang blugh. Ben helemaal stijf en alles. Was vanochtend al om 11u thuis ofzo, maar familiebezoek enz... En toen pakte m'n laptop het draadloze netwerk hier niet, dus ff mee zitten klotenquote:
WB!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ging allemaal prima, wel ontzettend lang blugh. Ben helemaal stijf en alles. Was vanochtend al om 11u thuis ofzo, maar familiebezoek enz... En toen pakte m'n laptop het draadloze netwerk hier niet, dus ff mee zitten klotenkoffers zijn uitgepakt, kleren in de was, m'n bed ligt nog wel vol met troep
heb net lekker gedoucht en ga nu ff tukkie doen denk ik, geloof dat er vanavond ook weer mensen langs komen
Het ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vindt dat soort mensen zo erg! Die je niet een beetje rust gunnen. Dat zijn dezelfde mensen die al aan je kraambed staan terwijl de verloskundige je nog aan het dichtnaaien is
Visualsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vindt dat soort mensen zo erg! Die je niet een beetje rust gunnen. Dat zijn dezelfde mensen die al aan je kraambed staan terwijl de verloskundige je nog aan het dichtnaaien is
Gelukkig had ik al gegeten.quote:
Krijg je zo'n mail:quote:Te koop; zo goed als nieuwe tot gloednieuwe stamping plates voor het bestempelen van nagels (a la konad). Ik heb er heel veel, dus doe ik er een aantal weg. De prijs is per stuk, als je er vier koopt krijg je er een vijfde gratis bij.
Graag mailen als je interesse hebt en even het nummer van de plate vermelden.
zal er nog maar eens bijzetten dat het geen originele konad is danquote:ik heb een opmerking voor u.
Ik heb zelf ook al een paar van deze zelfde stempel plaatjes en die zijn van essence en u hebt er staan dat ze van konad zijn. dus dat klopt niet.
kreeg al een bestellijst binnen van iemand met zo'n 25 nummers van Konad platesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef Mss het volgende:
Op MP zitten zoveel falers. En dan niet op de goede manier...
Of ze lezen eens goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kreeg al een bestellijst binnen van iemand met zo'n 25 nummers van Konad plates
die denken: joehoe, 1,25 per plate!!kassaaaa!
heb het er nu even vetgedrukt onderstreept bij gezet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stop een briefje in de bus, dat je het leuk vindt dat ze zo'n actief sexleven hebben, maar dat je er iets minder van mee zou willen genieten?
ik denk wel dat dat werkt
VEEEETTTTTTTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*HYPERDEPIEPER*
WBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Thanks ladies! Net ff 2uurtjes geslapen, zit nu aan flinke bak koffieen m'n eerste stamppot van het jaar is ook verorberd inmiddels
En je broodje kroket?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Thanks ladies! Net ff 2uurtjes geslapen, zit nu aan flinke bak koffieen m'n eerste stamppot van het jaar is ook verorberd inmiddels
Kon je wel flatrate kiezen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
pssst, alle OPI shatters zijn weer verkrijgbaar bij TD, eh nailsupplies
paypal betaalt wel gewoon aan Trans design inc. overigens
Heb ze wel meteen allemaal besteld
ja hoorquote:
Like 4 dollar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor
alleen nadat ik betaald had en terug ging naar de site waren de essies ineens de helft goedkoper![]()
quote:
Haha ja dat denk ik ook wel.. Denk dat ik haar er eens op aan spreek, ze is nogal verlegen dus dan wil ik haar gezicht wel zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stop een briefje in de bus, dat je het leuk vindt dat ze zo'n actief sexleven hebben, maar dat je er iets minder van mee zou willen genieten?
ik denk wel dat dat werkt
met 2 keer per week ben je toch nog geen konijn? Zijn ze hoogstens wat luidruchtigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha ja dat denk ik ook wel.. Denk dat ik haar er eens op aan spreek, ze is nogal verlegen dus dan wil ik haar gezicht wel zien
@SQ toch sowieso wel 2 keer per week en gister 2 keer op 1 avond
China Glaze - Cordsquote:
Hangt erom, als ze er twee keer per week de hele nacht mee vullen valt dat toch aardig onder k'nijn in mijn boekje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 2 keer per week ben je toch nog geen konijn? Zijn ze hoogstens wat luidruchtig
Princesses Rule! seriouslyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
China Glaze - Cords
China Glaze - Cross Iron
China Glaze - Thunderbird
Misa - A Sin Worth Committing
OPI - Black Shatter
OPI - Mermaid’s Tears
OPI - Not Like the Movies
OPI - Princess Rule!
OPI - Skull & Glossbones
[..]
Hangt erom, als ze er twee keer per week de hele nacht mee vullen valt dat toch aardig onder k'nijn in mijn boekje.
Ya, srsly!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Princesses Rule! seriously? Verder goeie faal
.
Van de 3 a 4 nachten dat ik in m'n eigen huis slaap vind ik dat wel veelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 2 keer per week ben je toch nog geen konijn? Zijn ze hoogstens wat luidruchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |