zou je alsjeblieft het linkje naar mijn filmpke uit mijn post en de quotes uit het vorige topic willen halen?quote:
ik zit mobiel dus dat geet niet. Het is post 251 uit het vorige topic en hij is 1 keer gekwoot door dico er vlak onderquote:
Gaaf! Wel pics posten he!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG PRECIES EEN WEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEK TOT CASA DU MELS
YYYAAYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG PRECIES EEN WEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEK TOT CASA DU MELS
Oh, dat is wel effe wat anders dan even een uitslag ja... Kakquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Natalie het volgende:
Barrejakkes, denk je dat je naar de dermatoloog gaat met 'wat huiduitslag' heb je een huidziekte
Gelukkig niet ernstig en niet besmettelijk, maar ik loop wel de hele zomer met ontsierende plekken op m'n benen. Had me de huwelijksreis toch anders voorgesteld
Moest het even kwijt
Eensch!! Dat is echt goorquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
toiletbrilzeikers
als je toch niet gaat zitten, doe de bril dan omhoog, vieze wijven![]()
![]()
Daarom tamponsquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
zo ongesteld zijn dat je constant van die kikkers uit je doos voelt glijden![]()
Niet tof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Natalie het volgende:
Barrejakkes, denk je dat je naar de dermatoloog gaat met 'wat huiduitslag' heb je een huidziekte
Gelukkig niet ernstig en niet besmettelijk, maar ik loop wel de hele zomer met ontsierende plekken op m'n benen. Had me de huwelijksreis toch anders voorgesteld
Moest het even kwijt
Ik dacht (lekker naief) smeerseltje en weg zijn die ontsierende dingen. Zonder problemen in m'n rokje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel effe wat anders dan even een uitslag ja... Kak
Ziekte van Schamberg. Haarvaatjes die open gaan zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak. Bloed hoopt zich op onder het huidoppervlak en door het ijzer in bloed kleuren de vlekken roestbruin. M'n scheenbeen zit er onder. Maar het schijnt naar verloop van tijd wel weg te trekken. Kan weken tot jaren duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |