abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:34:27 #1
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_97574312
Morgen ga ik samen met een vriendin naar de sauna; kom ik erachter dat het een naaktsauna is :').
Nu ben ik nog nooit in een naaktsauna geweest en het enige beeld dat ik ervan heb is van de voorstelling van Jochem Myer:

http://www.garagetv.be/video-galerij/celebritywatch/jochem_meyer_sauna.aspx

Dit is natuurlijk wat overdreven (hoop ik :{), het lijkt me logisch dat heel verschrompelde oude mensen zich niet naakt durven te vertonen daar? (hoop ik :{)

Dus wil ik vragen: heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met de (naakt)sauna?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:37:18 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97574391
Het zijn gewoon alledaagse mensen die er rondlopen, met al hun gebreken, vlekjes, vetrollen en rimpels. Jij zal ook geen perfect lichaam hebben toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:39:53 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574463
Het is juist niet de bedoeling om met je kleren in een sauna te gaan zitten, zo hoort het niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97574497
Misschien een handdoekje?
pi_97574517
een naaktsauna...dat is toch per definitie zo..
er zijn ook sauna's waar je op bepaalde dagen/uren badkleding moet dragen..

omgekeerde wereld
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:43:06 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:

omgekeerde wereld
Dat is juist ongezond.
pi_97574568
Als je bang bent om niet-perfecte naakte lichamen te zien, kun je misschien beter thuis blijven....
pi_97574605
Wat een paniek :)

De eerste paar minuten voel je je onwennig, en denk je dat iedereen naar jou zit te staren, en dat het ze allemaal opvalt dat je ene tiet 3 mm lager hangt dan de andere. Na die paar minuten zie je dat ze allemaal op hun eigen manier lekker relaxed van de saunaritueeltjes aan het genieten zijn, en dus kun je zelf maar beter hetzelfde doen ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:45:13 #9
54932 J.J.McKay
............................
pi_97574623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef xibalba het volgende:
Als je bang bent om niet-perfecte naakte lichamen te zien, kun je misschien beter thuis blijven....
Dit dus..

En als je zelf wel een perfect lichaam denkt te hebben, graag bewijzen :-P
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:45:46 #10
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97574641
in een sauna hoor je naakt te liggen :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:46:57 #11
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_97574683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:

omgekeerde wereld
Ja, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als een zwembad was :P Maar als jullie het aankunnen zou ik dat vast ook wel kunnen :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:47:52 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97574717
Ik wist niet dat er ook andere sauna's naast naaktsauna's bestonden eigk.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:48:14 #13
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97574730
Towel day is al geweest, maar toch....

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:52:17 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_97574846
Als je bang bent voor verschrompelde oude mensen dan doe je je ogen maar dicht. :+ Er is geen lichaamskeuring voordat je in een sauna mag gaan TS, iedereen is vrij om daar naartoe te gaan, jong en oud, verschrompeld of niet. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:40 #15
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97575008
Wij waren een paar jaar geleden op het naaktstrand, bij ons in de buurt lagen twee echt oude mensen, bruin als een noot, wit borst en schaamhaar, rimpels en plooien all-over. Die mensen hadden het zo naar hun zin saampjes, gewoon mooi om te zien. Zo willen wij ook wel oud worden.

Ik zit liever naakt in de sauna als gekleed in een volle bus na een regenbui in de herfst. :|W
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:58:45 #16
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97575070
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Pagan het volgende:

Ik zit liever naakt in de sauna als gekleed in een volle bus na een regenbui in de herfst. :|W
Ja? Ik zit liever gekleed in een volle bus na een regenbui, dan naakt op de noordpool!
pi_97576774
Sterker nog, ik ken een paar mensen die daar heen gaan OMDAT ze graag naakt lopen en naar anderen kijken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:09:21 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_97577346
Naakt is de standaard in een sauna, tegenwoordig hebben ze af en toe badkleding dagen maar dat raad ik je echt af, dat is gewoon niet lekker en niet fris. Het is de bedoeling van een sauna om je lichaamstemperatuur omhoog te brengen en te zweten, dat gaat hem dus niet echt worden met badkleding aan :r

In een sauna vind je van alles aan mensen. Lelijk, knap, jong en oud. Net als buiten op straat eigenljik. dat je naakt bent en dat anderen naakt zijn ben je snel vergeten als je eenmaal binnen bent en dan is het gewoon genieten :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_97578680
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
pi_97578739
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
Dat is wel chanant inderdaad.
pi_97578857
Het valt allemaal wel mee,

je kijkt er toch niet echt naar elkaar door alle stoom en sfeerverlichting. gewoon genieten. En zoals gezegd, neem een handoek mee
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:01:10 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97578874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Het valt allemaal wel mee,

je kijkt er toch niet echt naar elkaar door alle stoom en sfeerverlichting. gewoon genieten. En zoals gezegd, neem een handoek mee
pi_97578891
quote:
Kun je wel je handdoek dragen en twee handjes vrij hebben.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:06:08 #24
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97579024
Vaak genoeg naar de sauna geweest.
Iedereen daar is gewoon lekker aan het ontspannen, lekker boeiend wat iemand anders van jou, of wat jij van hen denkt.

Badjas en handdoek worden altijd gebruikt als je in de vrije ruimtes / restaurant bent.

De naaktheid daar, vind ik persoonlijk ook gewoon een deel vrijheid. Even geen zorgen, lekker puur natuur ontspannen.

quote:
Daar ben je niet echt mee bezig als je in de sauna zit, althans, ik niet en gebeurt dit dan ook niet.
ⁿڻⁿ
pi_97579098
Het gekke is dat je niet eens zo snel een stijve krijgt bij wild vreemde vrouwen. Vraag mij niet waarom. Naakte vrouwen zijn leuk, maar in de sauna heb je niet zo snel dat het balletje begint te rollen. Misschien omdat ze pats-boem naakt voor je staan en omdat het ieder op zich is in de sauna. Je gaat niet zomaar met iedereen praten, de enige mogelijkheden daarvoor zijn voor de relaxt-ruimte. Al is het daar meestal ook ieder voor zich.

Enige keer dat hij onbedoeld in actie kwam was door een lullig klein kusje van mijn vriendin (op mijn mond).

Oja een kleine tip: ga niet voor de pakkingen en die hamams. Neem een goedkope tube honing mee. Bij de laatste sauna je daarmee insmeren als je het warm hebt en net begint te zweten. Paar minuten in laten trekken en even aan je huid voelen. Als het goed is is de honing in zijn geheel ingetrokken in de huid. Scheelt je veel geld en je hebt nog nooit zo'n zacht huidje gehad. En nee, je plakt niet. Op de één of andere manier zijn alle suikers verdwenen aan de oppervlakte van je huid.
pi_97579192
En in dat zwembad wat je noemt, daar lopen zeker alleen maar topmodellen rond?

Stel je niet zo aan zeg.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:12:30 #27
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97579258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Kabolter het volgende:
Het gekke is dat je niet eens zo snel een stijve krijgt bij wild vreemde vrouwen. Vraag mij niet waarom. Naakte vrouwen zijn leuk, maar in de sauna heb je niet zo snel dat het balletje begint te rollen. Misschien omdat ze pats-boem naakt voor je staan en omdat het ieder op zich is in de sauna. Je gaat niet zomaar met iedereen praten, de enige mogelijkheden daarvoor zijn voor de relaxt-ruimte. Al is het daar meestal ook ieder voor zich.

Enige keer dat hij onbedoeld in actie kwam was door een lullig klein kusje van mijn vriendin (op mijn mond).
Da's altijd zo toch, de context maakt het geil. Topless vrouwen op het strand zijn ook niet opwindend, maar als ze topless voor je staan in de slaapkamer is het een ander verhaal.
pi_97579261
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef Dipkip het volgende:
En in dat zwembad wat je noemt, daar lopen zeker alleen maar topmodellen rond?

Stel je niet zo aan zeg.
Ik vind vrouwen in een zwembad/op het strand vele malen sexyer.
pi_97579369
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Da's altijd zo toch, de context maakt het geil. Topless vrouwen op het strand zijn ook niet opwindend, maar als ze topless voor je staan in de slaapkamer is het een ander verhaal.
Klopt. Maar het is wel vreemd dat die associatie totaal verdwenen is.

Ook apart: Enige moment dat je het idee hebt dat je naakt bent in een sauna is als je net je kleding uit hebt gedaan en de badjas aantrekt en naar de douches loopt. En omgekeerd. Als je weer terug naar de kleedkamer loopt om je om te kleden.
pi_97710206
En, hoe vond je het PanicQueen?
blub blub
pi_97729954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind vrouwen in een zwembad/op het strand vele malen sexyer.
Dat doet er toch niet toe. TS is bang voor verschrompelde lelijkerds in de sauna. Alsof je in een gemiddeld zwembad geen kuddes moerasnijlpaardjes langs ziet wiebelen.
pi_97736953
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe. TS is bang voor verschrompelde lelijkerds in de sauna. Alsof je in een gemiddeld zwembad geen kuddes moerasnijlpaardjes langs ziet wiebelen.
Daar gaat het wel om. Ik geef aan dat die lading er niet hangt, in ieder geval niet bij mij. Daarom gebruikte ik ook het begrip 'vrouwen' en niet 'de vrouwen'. Er wordt gewoon niet zoveel gecheckt, in ieder geval niet door mij. En ik ben een man die in het dagelijks leven vaak moeite heeft om niet naar vrouwen te kijken. :)

De enige momenten dat je er mee geconfronteerd wordt is in de kleedkamers. Je zult merken dat als de kleren uit zijn en je naar de sauna's gaat je veel meer op jezelf gericht bent. Sauna is rustgevend en de warmte maakt je lui. 90% van de tijd heb je je ogen dicht. En de meeste bezoekers die echt van de sauna houden spreken ook amper, ook als ze met gezelschap naar de sauna zijn gegaan. De enige plekken waar echt gepraat wordt zijn de relax-ruimtes. En daar loopt iedereen met een badjas rond.

De eerste keer is het eventjes onwennig in het begin.
Ik kan mij voorstellen dat als je nu een beeld van de sauna schept je naakte, oude en zweterige mensen voor je ziet. Hygiëne is er in dat beeld niet, het is vies. Maar ik kan je verzekeren dat een sauna veel schoner aanvoelt dan een zwembad. Ik merk zelfs dat ik niet graag in een zwembad bij een sauna zwem omdat ik mij dan weer vies voel.

Voor de echte saunabeleving raad ik het iedereen af, maar mocht de stap iets kleiner zijn en wil je liever in jong gezelschap verkeren dan kan je er voor kiezen om de eerste keer naar de Zwaluwhoeve te gaan. Echt zweten gaat met moeite, maar op zondagmiddag zit het daar wel vol met jong volk waarbij de vrouwen vaak in de meerderheid zijn. Door de drukte gaan de deuren veel te vaak open waardoor de sauna's niet echt warm worden. Voor de opgietingen is de animo te groot waardoor het lastig is om deze mee te maken (iets wat wel een aanrader is, ook voor beginners).
pi_97737554
Zie dit topic voor sauna-ervaringen:

Sauna reviews #10
I had a signature once. It was awful.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:37:03 #34
52003 nielsgeode
buckyball!
pi_97738936
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Kabolter het volgende:

[..]
Voor de echte saunabeleving raad ik het iedereen af, maar mocht de stap iets kleiner zijn en wil je liever in jong gezelschap verkeren dan kan je er voor kiezen om de eerste keer naar de Zwaluwhoeve te gaan. Echt zweten gaat met moeite, maar op zondagmiddag zit het daar wel vol met jong volk waarbij de vrouwen vaak in de meerderheid zijn. Door de drukte gaan de deuren veel te vaak open waardoor de sauna's niet echt warm worden. Voor de opgietingen is de animo te groot waardoor het lastig is om deze mee te maken (iets wat wel een aanrader is, ook voor beginners).
Ik ben het niet met je eens. Ben één keer in de Zwaluwhoeve geweest en mij zie je daar nóóit meer. Eigenlijk vind ik dat je de Zwaluwhoeve geen sauna mag noemen gezien hoe ze daar bezig zijn. Het is meer een commercieel pretpark met veel te dure horeca waar ook nog wat warme hokjes staan :P
blub blub
  zondag 5 juni 2011 @ 17:13:33 #35
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97743583
hoe was het ts?
pi_97743748
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Ben één keer in de Zwaluwhoeve geweest en mij zie je daar nóóit meer. Eigenlijk vind ik dat je de Zwaluwhoeve geen sauna mag noemen gezien hoe ze daar bezig zijn. Het is meer een commercieel pretpark met veel te dure horeca waar ook nog wat warme hokjes staan :P
Dat gaf ik ook met opzet aan. Komen de intenties van de teksten die ik schrijf zo slecht over? :) Volgens mij was het wel duidelijk dat ik absoluut geen fan ben van de Zwaluwhoeve. Zie het ook niet als een sauna.

Ik bedoelde meer dat de drempel om de Zwaluwhoeve in te stappen vele malen lager is. Het publiek is er opvallend jong en aangezien de TS het over rimpelige bezoekers heeft dacht ik dat dat haar misschien beter zou bevallen. De hele Zwaluwhoeve is een trieste bedoeling op saunagebied. Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit een veel lagere drempel is om te bezoeken.

Als je in je achterhoofd dan meeneemt dat echte sauna's wel kwaliteit op dat gebied bieden dan en er wel een relaxte sfeer hangt dan is TS misschien ondertussen wel nieuwsgierig geworden naar deze sauna's en heeft ze ondertussen ervaren dat naakt zijn in gezelschap met andere naakte mensen niet hetzelfde is als buiten de sauna om in gezelschap te zijn van naakte mensen. En dat bijna niemand bewust bezig is met al die naakte mensen om hun heen.

Een sauna heeft geen zien-en-gezien-worden-sfeer. Misschien dat TS onbewust dat idee heeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit misschien wel meer het geval is op de dagen dat er zwemkleding gedragen mag/moet worden. Ik heb deze dagen nooit bezocht, maar ik kan mij voorstellen dat mensen dan meer om zich heen kijken. Juist doordat de bezoekers niet naakt zijn.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:39:28 #37
52003 nielsgeode
buckyball!
pi_97763135
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:16 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dat gaf ik ook met opzet aan. Komen de intenties van de teksten die ik schrijf zo slecht over? :) Volgens mij was het wel duidelijk dat ik absoluut geen fan ben van de Zwaluwhoeve. Zie het ook niet als een sauna.

Ik bedoelde meer dat de drempel om de Zwaluwhoeve in te stappen vele malen lager is. Het publiek is er opvallend jong en aangezien de TS het over rimpelige bezoekers heeft dacht ik dat dat haar misschien beter zou bevallen. De hele Zwaluwhoeve is een trieste bedoeling op saunagebied. Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit een veel lagere drempel is om te bezoeken.

Als je in je achterhoofd dan meeneemt dat echte sauna's wel kwaliteit op dat gebied bieden dan en er wel een relaxte sfeer hangt dan is TS misschien ondertussen wel nieuwsgierig geworden naar deze sauna's en heeft ze ondertussen ervaren dat naakt zijn in gezelschap met andere naakte mensen niet hetzelfde is als buiten de sauna om in gezelschap te zijn van naakte mensen. En dat bijna niemand bewust bezig is met al die naakte mensen om hun heen.

Een sauna heeft geen zien-en-gezien-worden-sfeer. Misschien dat TS onbewust dat idee heeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit misschien wel meer het geval is op de dagen dat er zwemkleding gedragen mag/moet worden. Ik heb deze dagen nooit bezocht, maar ik kan mij voorstellen dat mensen dan meer om zich heen kijken. Juist doordat de bezoekers niet naakt zijn.
Wat ik bedoelde is: als je naar de Zwaluwhoeve gaat is de kans erg groot dat je het niet naar je zin hebt en dat verpest het plezier van sauna. Als het je eerste keer is kan je denken dat bepaalde dingen overal zo zijn. Dat wil je iemand die de eerste keer gaat natuurlijk niet laten denken...
blub blub
pi_97813352
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Kabolter het volgende:
Daar gaat het wel om. Ik geef aan dat die lading er niet hangt, in ieder geval niet bij mij.
Ja, precies, bij jou ja. Voor mij is die lading er ook niet, maar voor sommige andere mensen wel. Mensen die bijvoorbeeld al in paniek raken bij het idee van grijs schaamhaar, zullen eerder om zich heen loeren dan mensen zoals jij en ik. En er zijn ook zat mensen die in de sauna wél heel verlekkerd om zich heen gaan kijken. Je hoeft mij sauna's niet uit te leggen hoor.
pi_97816028
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, precies, bij jou ja. Voor mij is die lading er ook niet, maar voor sommige andere mensen wel. Mensen die bijvoorbeeld al in paniek raken bij het idee van grijs schaamhaar, zullen eerder om zich heen loeren dan mensen zoals jij en ik. En er zijn ook zat mensen die in de sauna wél heel verlekkerd om zich heen gaan kijken. Je hoeft mij sauna's niet uit te leggen hoor.
Over het algemeen is die lading er veel minder. Ik ben nogal een visueel ingestelde man die in het dagelijks leven veel te vaak wordt lastig gevallen door mijn eigen gedachtes. Wat ik er mee aangeef is dat voor verreweg de meeste mensen er een andere lading in de sauna hangt dan daar buiten. Je bent veel minder met andere mensen bezig. De mensen zijn er veel minder uitgesproken. Zowel in positieve als negatieve zin. Een lelijk persoon is minder lelijk en een knap persoon is minder knap. Dat komt niet direct door de mensen, maar wat het met je doet.

Je kan een sauna niet relativeren aan een keukentafel of achter een computer als je er nog nooit bent geweest. Er zit daarnaast nog een wereld van verschil qua gedachtes als je echt in de sauna bent of dat je aan de sauna denkt als je er eenmaal bent.
Ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Misschien de sfeer (ieder op zich zelf), de warmte, het licht.

Voorbeeld: buiten de sauna denk je aan vies zwetende mensen, een drukkende warmte waar je niet aan ontkomt, is een koude douche koud en voelt naakt zijn misschien als kwetsbaarheid.
In de sauna voel je je schoon, is de warmte als een aangename deken die je graag opzoekt waarbij je je niet naakt voelt en is een koude douche lekker fris.

Voor sommige mensen is een sauna helemaal niks. En die mensen moet je ook niet willen overtuigen. Maar als de reden die TS noemt de reden is om een sauna niet te bezoeken dan denk ik dat een sauna juist wel wat voor haar is. Zoveel weerstand merk ik niet eens als ik dat met andere mensen vergelijk.
pi_97831211
Waarom word je als vrouw alleen dan regelmatig lastig gevallen in de sauna? :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:19:15 #41
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_97832106
Als je wordt lastiggevallen moet je dat direct melden bij 1 vd werknemers maar ik heb het persoonlijk nog nooit zien gebeuren in een sauna.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_97838482
Ik meld het ook altijd. Ik ga heel regelmatig naar de sauna en het is mij dus al enkele keren gebeurd. En anderen zien dat allicht niet nee.

Ik ga het hier ook verder niet verdedigen, het komt voor, klaar. Er zijn mensen die naar de sauna gaan om naar naakte mensen te kijken. Een hele kleine minderheid, maar ze zijn er wel. En daar weer een klein deel van kan het niet laten daarnaar te handelen. Ik denk minder dan in een gewoon zwembad, maar het is wel erg naar als het gebeurt omdat je, nou ja naakt bent he :+
pi_97839183
Goh, dit topic is echt de omgekeerde wereld... De meeste mensen die voor het eerst naar een sauna gaan zijn bang dat ze zelf niet mooi genoeg zijn of dat ze het ongemakkelijk vinden om mooie mensen naakt te zien, maar TS is bang dat ze naar lelijke mensen moet kijken? :o
Ik ben ook benieuwd hoe het beviel!
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:01:47 #44
325583 isildur1
pi = 3.14159265358979323846264
pi_97841956
quote:
Lijkt me sterk: hoe hoger de temperatuur hoe moeilijker de erectie hoor.
3383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342117067982148086513282306647093844609550582231725359408128
pi_97918165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Mini. het volgende:
Goh, dit topic is echt de omgekeerde wereld... De meeste mensen die voor het eerst naar een sauna gaan zijn bang dat ze zelf niet mooi genoeg zijn of dat ze het ongemakkelijk vinden om mooie mensen naakt te zien, maar TS is bang dat ze naar lelijke mensen moet kijken? :o
Ik ben ook benieuwd hoe het beviel!
Ik heb niet het idee dat ze nog gaat reageren....
blub blub
pi_97926650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik meld het ook altijd. Ik ga heel regelmatig naar de sauna en het is mij dus al enkele keren gebeurd. En anderen zien dat allicht niet nee.

Ik ga het hier ook verder niet verdedigen, het komt voor, klaar. Er zijn mensen die naar de sauna gaan om naar naakte mensen te kijken. Een hele kleine minderheid, maar ze zijn er wel. En daar weer een klein deel van kan het niet laten daarnaar te handelen. Ik denk minder dan in een gewoon zwembad, maar het is wel erg naar als het gebeurt omdat je, nou ja naakt bent he :+
Mij is dat ook wel eens gebeurd, hoor. Dus ik kan bevestigen dat het zeker wel bestaat :).
pi_97927133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:27 schreef -Trinity- het volgende:

Mij is dat ook wel eens gebeurd, hoor. Dus ik kan bevestigen dat het zeker wel bestaat :).
Idem :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')