Dat is juist ongezond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:
een naaktsauna...dat is toch per definitie zo..
er zijn ook sauna's waar je op bepaalde dagen/uren badkleding moet dragen..
omgekeerde wereld
Dit dus..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef xibalba het volgende:
Als je bang bent om niet-perfecte naakte lichamen te zien, kun je misschien beter thuis blijven....
Ja, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als een zwembad wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef MrNiles het volgende:
een naaktsauna...dat is toch per definitie zo..
er zijn ook sauna's waar je op bepaalde dagen/uren badkleding moet dragen..
omgekeerde wereld
Ja? Ik zit liever gekleed in een volle bus na een regenbui, dan naakt op de noordpool!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Pagan het volgende:
Ik zit liever naakt in de sauna als gekleed in een volle bus na een regenbui in de herfst.
Dat is wel chanant inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Het valt allemaal wel mee,
je kijkt er toch niet echt naar elkaar door alle stoom en sfeerverlichting. gewoon genieten. En zoals gezegd, neem een handoek mee
Kun je wel je handdoek dragen en twee handjes vrij hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt mij behoorlijk genant als opeens iets opzwelt omdat er een mooie dame in de sauna bevindt.
Daar ben je niet echt mee bezig als je in de sauna zit, althans, ik niet en gebeurt dit dan ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Da's altijd zo toch, de context maakt het geil. Topless vrouwen op het strand zijn ook niet opwindend, maar als ze topless voor je staan in de slaapkamer is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Kabolter het volgende:
Het gekke is dat je niet eens zo snel een stijve krijgt bij wild vreemde vrouwen. Vraag mij niet waarom. Naakte vrouwen zijn leuk, maar in de sauna heb je niet zo snel dat het balletje begint te rollen. Misschien omdat ze pats-boem naakt voor je staan en omdat het ieder op zich is in de sauna. Je gaat niet zomaar met iedereen praten, de enige mogelijkheden daarvoor zijn voor de relaxt-ruimte. Al is het daar meestal ook ieder voor zich.
Enige keer dat hij onbedoeld in actie kwam was door een lullig klein kusje van mijn vriendin (op mijn mond).
Ik vind vrouwen in een zwembad/op het strand vele malen sexyer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef Dipkip het volgende:
En in dat zwembad wat je noemt, daar lopen zeker alleen maar topmodellen rond?
Stel je niet zo aan zeg.
Klopt. Maar het is wel vreemd dat die associatie totaal verdwenen is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's altijd zo toch, de context maakt het geil. Topless vrouwen op het strand zijn ook niet opwindend, maar als ze topless voor je staan in de slaapkamer is het een ander verhaal.
Dat doet er toch niet toe. TS is bang voor verschrompelde lelijkerds in de sauna. Alsof je in een gemiddeld zwembad geen kuddes moerasnijlpaardjes langs ziet wiebelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind vrouwen in een zwembad/op het strand vele malen sexyer.
Daar gaat het wel om. Ik geef aan dat die lading er niet hangt, in ieder geval niet bij mij. Daarom gebruikte ik ook het begrip 'vrouwen' en niet 'de vrouwen'. Er wordt gewoon niet zoveel gecheckt, in ieder geval niet door mij. En ik ben een man die in het dagelijks leven vaak moeite heeft om niet naar vrouwen te kijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe. TS is bang voor verschrompelde lelijkerds in de sauna. Alsof je in een gemiddeld zwembad geen kuddes moerasnijlpaardjes langs ziet wiebelen.
Ik ben het niet met je eens. Ben één keer in de Zwaluwhoeve geweest en mij zie je daar nóóit meer. Eigenlijk vind ik dat je de Zwaluwhoeve geen sauna mag noemen gezien hoe ze daar bezig zijn. Het is meer een commercieel pretpark met veel te dure horeca waar ook nog wat warme hokjes staanquote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Voor de echte saunabeleving raad ik het iedereen af, maar mocht de stap iets kleiner zijn en wil je liever in jong gezelschap verkeren dan kan je er voor kiezen om de eerste keer naar de Zwaluwhoeve te gaan. Echt zweten gaat met moeite, maar op zondagmiddag zit het daar wel vol met jong volk waarbij de vrouwen vaak in de meerderheid zijn. Door de drukte gaan de deuren veel te vaak open waardoor de sauna's niet echt warm worden. Voor de opgietingen is de animo te groot waardoor het lastig is om deze mee te maken (iets wat wel een aanrader is, ook voor beginners).
Dat gaf ik ook met opzet aan. Komen de intenties van de teksten die ik schrijf zo slecht over?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ben één keer in de Zwaluwhoeve geweest en mij zie je daar nóóit meer. Eigenlijk vind ik dat je de Zwaluwhoeve geen sauna mag noemen gezien hoe ze daar bezig zijn. Het is meer een commercieel pretpark met veel te dure horeca waar ook nog wat warme hokjes staan
Wat ik bedoelde is: als je naar de Zwaluwhoeve gaat is de kans erg groot dat je het niet naar je zin hebt en dat verpest het plezier van sauna. Als het je eerste keer is kan je denken dat bepaalde dingen overal zo zijn. Dat wil je iemand die de eerste keer gaat natuurlijk niet laten denken...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:16 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat gaf ik ook met opzet aan. Komen de intenties van de teksten die ik schrijf zo slecht over?Volgens mij was het wel duidelijk dat ik absoluut geen fan ben van de Zwaluwhoeve. Zie het ook niet als een sauna.
Ik bedoelde meer dat de drempel om de Zwaluwhoeve in te stappen vele malen lager is. Het publiek is er opvallend jong en aangezien de TS het over rimpelige bezoekers heeft dacht ik dat dat haar misschien beter zou bevallen. De hele Zwaluwhoeve is een trieste bedoeling op saunagebied. Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit een veel lagere drempel is om te bezoeken.
Als je in je achterhoofd dan meeneemt dat echte sauna's wel kwaliteit op dat gebied bieden dan en er wel een relaxte sfeer hangt dan is TS misschien ondertussen wel nieuwsgierig geworden naar deze sauna's en heeft ze ondertussen ervaren dat naakt zijn in gezelschap met andere naakte mensen niet hetzelfde is als buiten de sauna om in gezelschap te zijn van naakte mensen. En dat bijna niemand bewust bezig is met al die naakte mensen om hun heen.
Een sauna heeft geen zien-en-gezien-worden-sfeer. Misschien dat TS onbewust dat idee heeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit misschien wel meer het geval is op de dagen dat er zwemkleding gedragen mag/moet worden. Ik heb deze dagen nooit bezocht, maar ik kan mij voorstellen dat mensen dan meer om zich heen kijken. Juist doordat de bezoekers niet naakt zijn.
Ja, precies, bij jou ja. Voor mij is die lading er ook niet, maar voor sommige andere mensen wel. Mensen die bijvoorbeeld al in paniek raken bij het idee van grijs schaamhaar, zullen eerder om zich heen loeren dan mensen zoals jij en ik. En er zijn ook zat mensen die in de sauna wél heel verlekkerd om zich heen gaan kijken. Je hoeft mij sauna's niet uit te leggen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Kabolter het volgende:
Daar gaat het wel om. Ik geef aan dat die lading er niet hangt, in ieder geval niet bij mij.
Over het algemeen is die lading er veel minder. Ik ben nogal een visueel ingestelde man die in het dagelijks leven veel te vaak wordt lastig gevallen door mijn eigen gedachtes. Wat ik er mee aangeef is dat voor verreweg de meeste mensen er een andere lading in de sauna hangt dan daar buiten. Je bent veel minder met andere mensen bezig. De mensen zijn er veel minder uitgesproken. Zowel in positieve als negatieve zin. Een lelijk persoon is minder lelijk en een knap persoon is minder knap. Dat komt niet direct door de mensen, maar wat het met je doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, precies, bij jou ja. Voor mij is die lading er ook niet, maar voor sommige andere mensen wel. Mensen die bijvoorbeeld al in paniek raken bij het idee van grijs schaamhaar, zullen eerder om zich heen loeren dan mensen zoals jij en ik. En er zijn ook zat mensen die in de sauna wél heel verlekkerd om zich heen gaan kijken. Je hoeft mij sauna's niet uit te leggen hoor.
Lijkt me sterk: hoe hoger de temperatuur hoe moeilijker de erectie hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef JohnSpek het volgende:
Ik heb niet het idee dat ze nog gaat reageren....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Mini. het volgende:
Goh, dit topic is echt de omgekeerde wereld... De meeste mensen die voor het eerst naar een sauna gaan zijn bang dat ze zelf niet mooi genoeg zijn of dat ze het ongemakkelijk vinden om mooie mensen naakt te zien, maar TS is bang dat ze naar lelijke mensen moet kijken?
Ik ben ook benieuwd hoe het beviel!
Mij is dat ook wel eens gebeurd, hoor. Dus ik kan bevestigen dat het zeker wel bestaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik meld het ook altijd. Ik ga heel regelmatig naar de sauna en het is mij dus al enkele keren gebeurd. En anderen zien dat allicht niet nee.
Ik ga het hier ook verder niet verdedigen, het komt voor, klaar. Er zijn mensen die naar de sauna gaan om naar naakte mensen te kijken. Een hele kleine minderheid, maar ze zijn er wel. En daar weer een klein deel van kan het niet laten daarnaar te handelen. Ik denk minder dan in een gewoon zwembad, maar het is wel erg naar als het gebeurt omdat je, nou ja naakt bent he
Idemquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
Mij is dat ook wel eens gebeurd, hoor. Dus ik kan bevestigen dat het zeker wel bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |